Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (6572)

Vierailija
1041/6572 |
11.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollahan saa vaikka mitÀ, jos osaa itse tehdÀ ruokaa, eikÀ osta eineksiÀ. Ei tuolla tietenkÀÀn kalaa joka pÀivÀ syödÀ, eikÀ sitÀ lihankaan syöminen joka pÀivÀ ole hyvÀksi. sivusta

No ei saa. Juustot, avokadot, kiiwit,pÀhkinÀt,granaattiomena, laadukas oliiviöljy, mustikat ja luonnonjogurtti. Lihaa ja kalaa pitÀÀ syödÀ. Kalaa pitÀÀ syödÀ joka pÀivÀ jossain muodossa.

En juurikaan pidÀ listaamistasi hippisafkoista. Kiva jos sinÀ pidÀt.

LeivÀn pÀÀlle siivutan halpaa juustoa. KiiwiÀ ja maapÀhkinöitÀ ostan ehkÀ kerran kahdessa kuussa. Paistorasvaa en kÀytÀ jauhelihan kanssa lainkaan. YleensÀ syön jauhelihaa, kanaa ja tonnikalaa ns. ruokana. Eniten syön leipÀÀ margariinilla ja karjalanpiirakoita. Siihen pÀÀlle halpaa jÀÀtelöÀ ja suklaata. Viherruokana joskus paprikaa ja tom

KyllĂ€ ne on rikkaitten hippien mausteita. Usko nyt ettĂ€ jos on työtön ja sitĂ€myöten köyhĂ€, niin on poikkeuksellisen hieno pÀÀtös, ettĂ€ kĂ€yttÀÀ vĂ€histĂ€ rahoistaan perĂ€ti 250€ ruokaan. Moni kĂ€yttÀÀ korkeintaan 200€/kĂ€y hakemassa ruoka-apua.

Vierailija
1042/6572 |
11.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EpÀoikeudenmukaisuutta en niele. Jos asioita ei hoideta kuntoon, ne vaikuttavat, vaikka olisi halua unohtaa ja antaa anteeksi. Kaltoinkohtelu ei lakkaa vaikuttamasta, ellei tilalle tule korvaavia kokemuksia.

Oletko ollut oikeudenmukainen ja rehellinen itse?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/6572 |
11.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan terveenÀ ja ok?

PĂ€ikkĂ€reiden jĂ€lkeen pirteĂ€ kuin varpunen. EiköhĂ€n olotila ok, ja sitten kahvit herkuilla. 

Vierailija
1044/6572 |
11.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaivattuni puhuu monta kieltĂ€. HĂ€nelle 😘.

Vierailija
1045/6572 |
11.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ ens vuonna tapahtuu?

Aurinko nousee 365 kertaa, vesi virtaa NiilissÀ ja Putin jatkaa tappamista. Muusta ei tiedetÀ.

Pahenee vaan. Ei kukaan tÀÀltÀ elossa lÀhde.

Ei pahene. Sama meno vain jatkuu.

Vierailija
1046/6572 |
11.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivattuni puhuu monta kieltĂ€. HĂ€nelle 😘.

No olisinpa hĂ€n. Kaipaan.😞

Vierailija
1047/6572 |
11.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EpÀoikeudenmukaisuutta en niele. Jos asioita ei hoideta kuntoon, ne vaikuttavat, vaikka olisi halua unohtaa ja antaa anteeksi. Kaltoinkohtelu ei lakkaa vaikuttamasta, ellei tilalle tule korvaavia kokemuksia.

Kaivatulle kyllÀ. En toiminut parhaalla mahdollisella tavalla, mutta yritykseni selvittÀÀ oli vilpitön.

Vierailija
1048/6572 |
11.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ tuumaat nainen Oraclen tulospettymyksestÀ? EntÀ toteutuuko Netflixin ostotarjous, kun vastapuolella on mm. vÀvy-Kushner?

Vierailija
1049/6572 |
11.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaivatulle kyllÀ. En toiminut parhaalla mahdollisella tavalla, mutta yritykseni selvittÀÀ oli vilpitön.

MikÀ meni pieleen?

Vierailija
1050/6572 |
11.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VenÀjÀ voittaa Ukrainassa, Kiina hyökkÀÀ Taiwaniin, Vance nousee presidentiksi Trumpin kuoltua ja minÀ en lÀhde matkalle maailman ympÀri vaan minÀ lÀhden Tampereelle. Moiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Sodassa ei ole voittajia !

Onpas. Hyvikset on voittanut ja tulee aina voittamaan kaikki sodat. Historian kirjoissa lukee niin.

Vierailija
1051/6572 |
11.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko tÀmÀ kyky siunaus, jolla pystyn vÀistÀmÀÀn ongelmia, ennenkuin niitÀ on kerennyt muodostua.

Vierailija
1052/6572 |
11.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sykin sinulle, nytkin. 

Vierailija
1053/6572 |
11.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HerÀsin eilen klo 21 aikoihin ja ajattelin meitÀ. Kirjastossa olisi ollut kiva kÀydÀ, mutta en siis ehtinyt. Kohta laitan nukkumaan. Iltapalaksi kaakao, sÀmpylÀ ja kaksi mansikkajukurttia. Kevein kulkusin hyvÀ mennÀ maaten.

Yö meni pelaillessa mobiilipelejĂ€. LisĂ€ksi lueskelin ja katselin retroerotiikkaa intrnetistĂ€. TĂ€ssĂ€ yhteydessĂ€ siis kulkuset kilisi. Radiotakin kuuntelin.  Erityisen mukava kuulla 80-luvun sĂ€veliĂ€. 

Olet kai töissÀ klo 8-16. HyvinhÀn meillÀ olisi yhteistÀ aikaa. Voisin muuttaa tapojani niin ettÀ nukkumaan klo 7 kun teet lÀhtöÀ ja ylös kello 17 kun tulet kotiin. En oikein vÀlitÀ tuosta ruoanlaitosta, mielestÀni mikrolla pÀrjÀÀ hyvin.

Uudessa asunnossani on astianpesukone, joten siitÀ emme riitelisi.

En kaipaa rahojasi, mutta hyvÀhÀn se, ettÀ toinen meistÀ on rahoissa. ItsellÀni ruokabudjetti on 250 euroa kuussa. SillÀ pysyy hyvin mitoissa. Arvelisin, ettÀ painoa nyt noin 9

Vastaan sulle A-mies vaikka kirjain onkin muistaakseni M. Tai sitten olen epÀhuomiossa katsonut yliopistolla nimilappua vÀÀrin.

MÀkin elÀisin öisin jos se olisi mahdollista. Just ja just saan pakotettua itseni yöllisessÀ sielun ja ruumiin voimassa lopettamaan 90-luvun musiikin kuuntelun ja nukkumaan koska herÀttÀvÀ kuitenkin aamulla.

Mun easymode on ettÀ ei koskaan velkaa eikÀ vuokraa niin pÀrjÀÀ millÀ vaan, ja jos ei pÀrjÀis niin realisoi ja siirtyy kohti halvempaa ja yksinkertaisempaa. Oon toisaalta tarpeiltani niin yksinkertainen ihminen ja vÀhÀn sellainen diy elÀmÀntapaintiaani yms ettÀ sekin helpottaa koska mitÀpÀ ihmisen luomaa minÀ kaipaisin kun taivaalla on tÀhdet jne.

Mulla on pakko olla muita ihmisii lÀhellÀ, muuten en tee ruokaa ja unohdan miksi pitÀÀ syödÀ. Terveisin epÀtodennÀköinen lihoaja. NaururyppyjÀ on. Mutta paljon vÀhemmÀn kuin jos olisin viettÀnyt aikaa kanssasi. Harmi vaan yliopistomme ovat kaukana toisistaan.

Niin ja retroerotiikka kuulostaa mielenkiintoiselta. Olen itse hieman sekopÀÀ enkÀ missÀÀn nimessÀ halua joutua tilanteeseen jossa olisin itse se pahin sekopÀÀ jonka pitÀÀ tulla maan pinnalle takaisin.

Vierailija
1054/6572 |
11.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muita tehtĂ€viĂ€ suorittaessaan kĂ€vellyt ruuanjakopisteen ohi ja havainnut, ettĂ€ ne puolet jonossa olevista oli selkeĂ€sti ylipainoisia. 

Koska iso osa ruokana myytÀvÀstÀ moskasta on jotain ihmisravinnoksi sopimatonta. Aspartaami nÀyttÀÀ lihottavan. Seurannut muita ihmisiÀ tuon suhteen jonkun 25 vuotta. Kaikkea epÀterveellistÀkin voi syödÀ mutta on paastottava vastapainoksi tai vÀhintÀÀn annettava kehon tuntea nÀlkÀÀ.

Vierailija
1055/6572 |
11.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Komea Bo 😘.

Vierailija
1056/6572 |
11.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sykin sinulle, nytkin. 

Minun sydÀmeni sykkii sinulle.

Vierailija
1057/6572 |
11.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SĂ€ kysyisit multa saanko mĂ€ tavata sut? MĂ€ vastaisin etten ole varma, mutta nĂ€kisin silti. Jos pohdit ettet saisi ottaa muhun yhteyttĂ€ enkĂ€ mĂ€kÀÀn suhun mut tĂ€ssĂ€ tapauksessa antaisin tunteen viedĂ€. Et ole paha ihminen, sen nĂ€ki yhdellĂ€ silmĂ€yksellĂ€. 

Jos tunnistat itsesi, ajattelen sinua paljon! Haluisin soittaa, mutten uskalla.

Milloin silmÀilit? Nyt ihan hiljattainko vai joskus vuosia sitten?

Aika hijattain, juteltiinkin pitkÀÀn. Mulla oli oma rooli ja sulla oma. 

Vierailija
1058/6572 |
11.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinko nousee 365 kertaa, vesi virtaa NiilissÀ ja Putin jatkaa tappamista. Muusta ei tiedetÀ.

Pahenee vaan. Ei kukaan tÀÀltÀ elossa lÀhde.

Ei pahene. Sama meno vain jatkuu.

Koko ajanhan se on vain pahentunut. eri

Vierailija
1059/6572 |
11.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Squirttaus = vuoteenkastelu.

Vierailija
1060/6572 |
11.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten aurinko nousee 365 kertaa, kun se nĂ€kyy aina jossain pĂ€in maailmaa. đŸ€”

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kuusi kuusi