Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Tohon muuten liittyi mun toinen kysymys ettÀ ooks tehnyt jotain sopimuksia niiden kanssa? Vai miksi ne antaa sulle niin paljon tietoa? Vaarallinen alue...
Kavahtakaat pahoja henkivaltoja.
Laitoit ihanan kuvan itsestÀsi instastooriin. Poskiani punottaa. H:lle.
t. ontuva tonttu
Vierailija kirjoitti:
Oman eroni oon kÀsitellyt jo vuosia sitten. ViimeistelyÀ vaille valmis joka hoituu hetkessÀ.
TietÀÀkö suhteen toinen osapuoli, ettÀ ero on viimeistelyÀ vaille valmis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmÀrrettÀvÀÀ.
Ketjussa vain kÀy jonkin verran sellaisia epÀtoivoisia pirkkoja, jotka kÀrkkyvÀt jotain varattuja/perheellisiÀ miehiÀ.
Nnnnnnoloa!
Luuletko ettÀ joku kÀrkkyy ihan yksipuolisesti niitÀ varattuja? Kuules kyllÀ ne varatut kÀrkkyvÀt sinkkuja ihan surutta vaikka kotons odottaisi emÀntÀ...
EnhÀn minÀ siihen ottanutkaan kantaa, vaan siihen epÀtoivoisten pirkkojen noloon kÀrkkymiseen..
Itselleni sinkkuna aivan selvÀ, ettei tuollaiseen lÀhdetÀ. En ole niin nolo ja alhainen olento, eikÀ kiinnostusta nöyryyttÀÀ itseÀ noin. ItseÀ pitÀÀ pystyÀ katsomaan pÀÀ pystyssÀ peilistÀ..
Harmi ettet sinÀ pysty. MÀ kyllÀ pystyn katsomaan itseeni peilistÀ ja ihan pÀÀ pystyssÀ ja itsearvostus kohdallaan. Rakkaus kun ei kysy statusta. Sama ihminen se on tÀnÀÀn kun hÀn on kenties varattu tai huomenna kun hÀn on kenties sinkku ja eronnut. Huomaat oleellisimmat asiat rakkaudesta vielÀ joskus kun saat lisÀÀ elÀmÀnkokemusta. Sivulta
Niin kauan kun reagoitte jonnaan jeesustellaan yms.ohiksiin he jatkavat.yksikin peukku. Kuten Jonna tuossa huomioimisesta sanoikin.
Söin tÀnÀÀn makkaraperunoita. KÀvin ulkona kÀvelemÀssÀ ja katsomassa luontoa. Nyt olen sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
En ymmÀrrÀ miten odotit minun kÀyttÀytyvÀn ottaen huomioon sen hetkisen seurasi.
KÀyttÀydyit kuten tilanteeseen sopi. En valitettavasti osannut hallita tunteitani, niiden voimakkuus yllÀtti. Olen pahoillani omasta tekemisestÀni. En sinulle, vaan itselleni. Olisin halunnut pÀÀstÀ sinun lÀhellesi, sun maailmaan. Henkisesti ja fyysisesti. Rakastan sua kaikesta huolimatta. Aivan ÀlyttömÀn paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmÀrrettÀvÀÀ.
Ketjussa vain kÀy jonkin verran sellaisia epÀtoivoisia pirkkoja, jotka kÀrkkyvÀt jotain varattuja/perheellisiÀ miehiÀ.
Nnnnnnoloa!
Luuletko ettÀ joku kÀrkkyy ihan yksipuolisesti niitÀ varattuja? Kuules kyllÀ ne varatut kÀrkkyvÀt sinkkuja ihan surutta vaikka kotons odottaisi emÀntÀ...
EnhÀn minÀ siihen ottanutkaan kantaa, vaan siihen epÀtoivoisten pirkkojen noloon kÀrkkymiseen..
Itselleni sinkkuna aivan selvÀ, ettei tuollaiseen lÀhdetÀ. En ole niin nolo ja alhainen olento, eikÀ kiinnostusta nöyryyttÀÀ itseÀ noin. ItseÀ pitÀÀ pystyÀ katsomaan pÀÀ pystyssÀ peilistÀ..
Höpö höpö pirkko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman eroni oon kÀsitellyt jo vuosia sitten. ViimeistelyÀ vaille valmis joka hoituu hetkessÀ.
En kerro enempÀÀ tÀÀllÀ etkÀ muutenkaan kuulosta kaivatultani.
Toivon sinulle onnellisuutta ja kaikkea hyvÀÀ. Levollisia unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietÀÀ varmaan sitten kun se viimeistely eli asiasta kertominen tapahtuu. Miksi pitÀisikÀÀn tietÀÀ ennen? Ero on ero. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun reagoitte jonnaan jeesustellaan yms.ohiksiin he jatkavat.yksikin peukku. Kuten Jonna tuossa huomioimisesta sanoikin.
Sori mutta nevöhööd joku Jonna
Vierailija kirjoitti:
Tohon muuten liittyi mun toinen kysymys ettÀ ooks tehnyt jotain sopimuksia niiden kanssa? Vai miksi ne antaa sulle niin paljon tietoa? Vaarallinen alue...
On tehnyt sopimuksia/liiton, koska muutoin ne ei puhuis hÀlle. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Eikö tÀÀllÀ saa kirjoittaa ilman ettÀ reagoitte minuun? TehÀn tÀÀllÀ kÀytte minun kimppuuni itse, tulette tunnistamaan ja sitten suututte siitÀ. En ole tehnyt teillekÀÀn kenellekÀÀn mitÀÀn pahaa vaan ette vain pysty hyvÀksymÀÀn sitÀ ettÀ olen kertonut oppaistani. Aika outoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa tietÀisin mitÀ nykyÀÀn ajattelet minusta.
HyvÀÀ kuten aiemminkin. IkÀvöin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Toivon sinulle onnellisuutta ja kaikkea hyvÀÀ. Levollisia unia.
Ovatko nÀmÀ hyvÀstit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kavahtakaat pahoja henkivaltoja.
En mÀ kavahda halusin vaa tietÀÀ kui paha tilanne. Tuttujahan ne on jo
Sori mutta nevöhööd joku Jonna
No nyt kuulit minusta sinÀkin. NÀmÀ vainoavat minua palstalla koska olen kertonut somessa olevani nÀkijÀ. TÀstÀ on jo vuosia aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vain huomiosta, mutta pesukoneita tai muitakaan lahjuksia ei tarvitse minulle osoitella oma löytyy ja osaan kÀyttÀÀ sitÀ, yksin tai puoliskoni kanssa vallan mainiosti ilman miespuolistakin konsultointia. Ja mitÀ tulee tuohon aikaa muuhun -osioon ja pesÀn annolla vihjailuun: niin sitÀ nyt ei ole kyllÀ tulossa teille tÀÀltÀ ikinÀ, ei nyt eikÀ myöhemmin. Ja tÀmÀ kirjoitettu yllÀoleva fakta siis todellakin pÀtee niin itseÀni nuorempiin kuin vanhempiinkin miestenrÀÀpÀleisiin, jotka ihan tosissaan kuvittelevat ettÀ naisten ajankÀyttö, keho tai kiinnostus olisi ostettavissa kodinkoneilla tai muilla asioilla.
Koulutukseni, työni ja oma elÀmÀni kantavat ihan ilman teidÀnkin apuanne. Joten sÀÀstÀkÀÀ tökeröt lÀhestymisenne niille, jotka niitÀ pyytÀvÀt minÀ en kuulu siihen joukkoon. Ja jos nyt ihan tosissanne kaipaatte jotain paikkaa, jossa voitte toteuttaa nÀitÀ teidÀn luovia fantasioitanne, niin suosittelen teitÀ tutustumaan VR-tekn
SinÀkin varattuna naisena voisit painua vaikka...
Aina kun ostan kukkia tai kynttilöitÀ niitÀ tÀytyy olla kolme.