Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
10061/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aina kun ostan kukkia tai kynttilöitÀ niitÀ tÀytyy olla kolme.

Vierailija
10062/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohon muuten liittyi mun toinen kysymys ettĂ€ ooks tehnyt jotain sopimuksia niiden kanssa? Vai miksi ne antaa sulle niin paljon tietoa? Vaarallinen alue... 

Kavahtakaat pahoja henkivaltoja.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10063/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Laitoit ihanan kuvan itsestÀsi instastooriin. Poskiani punottaa. H:lle.

t. ontuva tonttu

Vierailija
10064/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman eroni oon kĂ€sitellyt jo vuosia sitten. ViimeistelyĂ€ vaille valmis joka hoituu hetkessĂ€. 

TietÀÀkö suhteen toinen osapuoli, ettÀ ero on viimeistelyÀ vaille valmis?

Vierailija
10065/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ymmĂ€rrettĂ€vÀÀ. 
Ketjussa vain kĂ€y jonkin verran sellaisia epĂ€toivoisia pirkkoja, jotka kĂ€rkkyvĂ€t jotain varattuja/perheellisiĂ€ miehiĂ€. 

Nnnnnnoloa! 

Luuletko ettÀ joku kÀrkkyy ihan yksipuolisesti niitÀ varattuja? Kuules kyllÀ ne varatut kÀrkkyvÀt sinkkuja ihan surutta vaikka kotons odottaisi emÀntÀ...

EnhÀn minÀ siihen ottanutkaan kantaa, vaan siihen epÀtoivoisten pirkkojen noloon kÀrkkymiseen..

Itselleni sinkkuna aivan selvĂ€, ettei tuollaiseen lĂ€hdetĂ€. En ole niin nolo ja alhainen olento, eikĂ€ kiinnostusta nöyryyttÀÀ itseĂ€ noin. ItseĂ€ pitÀÀ pystyĂ€ katsomaan pÀÀ pystyssĂ€ peilistĂ€.. 

Harmi ettet sinĂ€ pysty. MĂ€ kyllĂ€ pystyn katsomaan itseeni peilistĂ€  ja ihan pÀÀ pystyssĂ€ ja itsearvostus kohdallaan. Rakkaus kun ei kysy statusta. Sama ihminen se on tĂ€nÀÀn kun hĂ€n on kenties varattu tai huomenna kun hĂ€n on kenties sinkku ja eronnut. Huomaat oleellisimmat asiat rakkaudesta vielĂ€ joskus kun saat lisÀÀ elĂ€mĂ€nkokemusta.  Sivulta

Vierailija
10066/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Niin kauan kun reagoitte jonnaan jeesustellaan yms.ohiksiin he jatkavat.yksikin peukku. Kuten Jonna tuossa huomioimisesta sanoikin.

Vierailija
10067/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Söin tÀnÀÀn makkaraperunoita. KÀvin ulkona kÀvelemÀssÀ ja katsomassa luontoa. Nyt olen sohvalla.

Vierailija
10068/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmĂ€rrĂ€ miten odotit minun kĂ€yttĂ€ytyvĂ€n ottaen huomioon sen hetkisen seurasi. 

KÀyttÀydyit kuten tilanteeseen sopi. En valitettavasti osannut hallita tunteitani, niiden voimakkuus yllÀtti. Olen pahoillani omasta tekemisestÀni. En sinulle, vaan itselleni. Olisin halunnut pÀÀstÀ sinun lÀhellesi, sun maailmaan. Henkisesti ja fyysisesti. Rakastan sua kaikesta huolimatta. Aivan ÀlyttömÀn paljon.

Vierailija
10069/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ymmĂ€rrettĂ€vÀÀ. 
Ketjussa vain kĂ€y jonkin verran sellaisia epĂ€toivoisia pirkkoja, jotka kĂ€rkkyvĂ€t jotain varattuja/perheellisiĂ€ miehiĂ€. 

Nnnnnnoloa! 

Luuletko ettÀ joku kÀrkkyy ihan yksipuolisesti niitÀ varattuja? Kuules kyllÀ ne varatut kÀrkkyvÀt sinkkuja ihan surutta vaikka kotons odottaisi emÀntÀ...

EnhÀn minÀ siihen ottanutkaan kantaa, vaan siihen epÀtoivoisten pirkkojen noloon kÀrkkymiseen..

Itselleni sinkkuna aivan selvĂ€, ettei tuollaiseen lĂ€hdetĂ€. En ole niin nolo ja alhainen olento, eikĂ€ kiinnostusta nöyryyttÀÀ itseĂ€ noin. ItseĂ€ pitÀÀ pystyĂ€ katsomaan pÀÀ pystyssĂ€ peilistĂ€.. 

Höpö höpö pirkko

Vierailija
10070/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman eroni oon kĂ€sitellyt jo vuosia sitten. ViimeistelyĂ€ vaille valmis joka hoituu hetkessĂ€. 

En kerro enempÀÀ tÀÀllĂ€ etkĂ€ muutenkaan kuulosta kaivatultani. 

Vierailija
10071/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toivon sinulle onnellisuutta ja kaikkea hyvÀÀ. Levollisia unia.

Vierailija
10072/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietÀÀ varmaan sitten kun se viimeistely eli asiasta kertominen tapahtuu. Miksi pitÀisikÀÀn tietÀÀ ennen? Ero on ero. Eri.

Vierailija
10073/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun reagoitte jonnaan jeesustellaan yms.ohiksiin he jatkavat.yksikin peukku. Kuten Jonna tuossa huomioimisesta sanoikin.

Sori mutta nevöhööd joku Jonna

Vierailija
10074/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohon muuten liittyi mun toinen kysymys ettĂ€ ooks tehnyt jotain sopimuksia niiden kanssa? Vai miksi ne antaa sulle niin paljon tietoa? Vaarallinen alue... 

On tehnyt sopimuksia/liiton, koska muutoin ne ei puhuis hÀlle. Sivusta

Vierailija
10075/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tÀÀllÀ saa kirjoittaa ilman ettÀ reagoitte minuun? TehÀn tÀÀllÀ kÀytte minun kimppuuni itse, tulette tunnistamaan ja sitten suututte siitÀ. En ole tehnyt teillekÀÀn kenellekÀÀn mitÀÀn pahaa vaan ette vain pysty hyvÀksymÀÀn sitÀ ettÀ olen kertonut oppaistani. Aika outoa.

Vierailija
10076/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kunpa tietÀisin mitÀ nykyÀÀn ajattelet minusta.

HyvÀÀ kuten aiemminkin. IkÀvöin sinua.

Vierailija
10077/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon sinulle onnellisuutta ja kaikkea hyvÀÀ. Levollisia unia.

Ovatko nÀmÀ hyvÀstit?

Vierailija
10078/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kavahtakaat pahoja henkivaltoja.

En mÀ kavahda halusin vaa tietÀÀ kui paha tilanne. Tuttujahan ne on jo

Vierailija
10079/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sori mutta nevöhööd joku Jonna

No nyt kuulit minusta sinÀkin. NÀmÀ vainoavat minua palstalla koska olen kertonut somessa olevani nÀkijÀ. TÀstÀ on jo vuosia aikaa.

Vierailija
10080/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vain huomiosta, mutta pesukoneita tai muitakaan lahjuksia ei tarvitse minulle osoitella oma löytyy ja osaan kÀyttÀÀ sitÀ, yksin tai puoliskoni kanssa vallan mainiosti ilman miespuolistakin konsultointia. Ja mitÀ tulee tuohon aikaa muuhun -osioon ja pesÀn annolla vihjailuun: niin sitÀ nyt ei ole kyllÀ tulossa teille tÀÀltÀ ikinÀ, ei nyt eikÀ myöhemmin. Ja tÀmÀ kirjoitettu yllÀoleva fakta siis todellakin pÀtee niin itseÀni nuorempiin kuin vanhempiinkin miestenrÀÀpÀleisiin, jotka ihan tosissaan kuvittelevat ettÀ naisten ajankÀyttö, keho tai kiinnostus olisi ostettavissa kodinkoneilla tai muilla asioilla.

Koulutukseni, työni ja oma elÀmÀni kantavat ihan ilman teidÀnkin apuanne. Joten sÀÀstÀkÀÀ tökeröt lÀhestymisenne niille, jotka niitÀ pyytÀvÀt minÀ en kuulu siihen joukkoon. Ja jos nyt ihan tosissanne kaipaatte jotain paikkaa, jossa voitte toteuttaa nÀitÀ teidÀn luovia fantasioitanne, niin suosittelen teitÀ tutustumaan VR-tekn

SinÀkin varattuna naisena voisit painua vaikka...

Ketju on lukittu.