Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

đź’—

Kommentit (28822)

Vierailija
10061/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun ostan kukkia tai kynttilöitä niitä täytyy olla kolme.

Vierailija
10062/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohon muuten liittyi mun toinen kysymys että ooks tehnyt jotain sopimuksia niiden kanssa? Vai miksi ne antaa sulle niin paljon tietoa? Vaarallinen alue... 

Kavahtakaat pahoja henkivaltoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10063/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit ihanan kuvan itsestäsi instastooriin. Poskiani punottaa. H:lle.

t. ontuva tonttu

Vierailija
10064/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman eroni oon käsitellyt jo vuosia sitten. Viimeistelyä vaille valmis joka hoituu hetkessä. 

Tietääkö suhteen toinen osapuoli, että ero on viimeistelyä vaille valmis?

Vierailija
10065/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ymmärrettävää. 
Ketjussa vain käy jonkin verran sellaisia epätoivoisia pirkkoja, jotka kärkkyvät jotain varattuja/perheellisiä miehiä. 

Nnnnnnoloa! 

Luuletko että joku kärkkyy ihan yksipuolisesti niitä varattuja? Kuules kyllä ne varatut kärkkyvät sinkkuja ihan surutta vaikka kotons odottaisi emäntä...

Enhän minä siihen ottanutkaan kantaa, vaan siihen epätoivoisten pirkkojen noloon kärkkymiseen..

Itselleni sinkkuna aivan selvä, ettei tuollaiseen lähdetä. En ole niin nolo ja alhainen olento, eikä kiinnostusta nöyryyttää itseä noin. Itseä pitää pystyä katsomaan pää pystyssä peilistä.. 

Harmi ettet sinä pysty. Mä kyllä pystyn katsomaan itseeni peilistä  ja ihan pää pystyssä ja itsearvostus kohdallaan. Rakkaus kun ei kysy statusta. Sama ihminen se on tänään kun hän on kenties varattu tai huomenna kun hän on kenties sinkku ja eronnut. Huomaat oleellisimmat asiat rakkaudesta vielä joskus kun saat lisää elämänkokemusta.  Sivulta

Vierailija
10066/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun reagoitte jonnaan jeesustellaan yms.ohiksiin he jatkavat.yksikin peukku. Kuten Jonna tuossa huomioimisesta sanoikin.

Vierailija
10067/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tänään makkaraperunoita. Kävin ulkona kävelemässä ja katsomassa luontoa. Nyt olen sohvalla.

Vierailija
10068/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten odotit minun käyttäytyvän ottaen huomioon sen hetkisen seurasi. 

Käyttäydyit kuten tilanteeseen sopi. En valitettavasti osannut hallita tunteitani, niiden voimakkuus yllätti. Olen pahoillani omasta tekemisestäni. En sinulle, vaan itselleni. Olisin halunnut päästä sinun lähellesi, sun maailmaan. Henkisesti ja fyysisesti. Rakastan sua kaikesta huolimatta. Aivan älyttömän paljon.

Vierailija
10069/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ymmärrettävää. 
Ketjussa vain käy jonkin verran sellaisia epätoivoisia pirkkoja, jotka kärkkyvät jotain varattuja/perheellisiä miehiä. 

Nnnnnnoloa! 

Luuletko että joku kärkkyy ihan yksipuolisesti niitä varattuja? Kuules kyllä ne varatut kärkkyvät sinkkuja ihan surutta vaikka kotons odottaisi emäntä...

Enhän minä siihen ottanutkaan kantaa, vaan siihen epätoivoisten pirkkojen noloon kärkkymiseen..

Itselleni sinkkuna aivan selvä, ettei tuollaiseen lähdetä. En ole niin nolo ja alhainen olento, eikä kiinnostusta nöyryyttää itseä noin. Itseä pitää pystyä katsomaan pää pystyssä peilistä.. 

Höpö höpö pirkko

Vierailija
10070/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman eroni oon käsitellyt jo vuosia sitten. Viimeistelyä vaille valmis joka hoituu hetkessä. 

En kerro enempää täällä etkä muutenkaan kuulosta kaivatultani. 

Vierailija
10071/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sinulle onnellisuutta ja kaikkea hyvää. Levollisia unia.

Vierailija
10072/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietää varmaan sitten kun se viimeistely eli asiasta kertominen tapahtuu. Miksi pitäisikään tietää ennen? Ero on ero. Eri.

Vierailija
10073/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun reagoitte jonnaan jeesustellaan yms.ohiksiin he jatkavat.yksikin peukku. Kuten Jonna tuossa huomioimisesta sanoikin.

Sori mutta nevöhööd joku Jonna

Vierailija
10074/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohon muuten liittyi mun toinen kysymys että ooks tehnyt jotain sopimuksia niiden kanssa? Vai miksi ne antaa sulle niin paljon tietoa? Vaarallinen alue... 

On tehnyt sopimuksia/liiton, koska muutoin ne ei puhuis hälle. Sivusta

Vierailija
10075/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä saa kirjoittaa ilman että reagoitte minuun? Tehän täällä käytte minun kimppuuni itse, tulette tunnistamaan ja sitten suututte siitä. En ole tehnyt teillekään kenellekään mitään pahaa vaan ette vain pysty hyväksymään sitä että olen kertonut oppaistani. Aika outoa.

Vierailija
10076/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kunpa tietäisin mitä nykyään ajattelet minusta.

Hyvää kuten aiemminkin. Ikävöin sinua.

Vierailija
10077/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon sinulle onnellisuutta ja kaikkea hyvää. Levollisia unia.

Ovatko nämä hyvästit?

Vierailija
10078/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kavahtakaat pahoja henkivaltoja.

En mä kavahda halusin vaa tietää kui paha tilanne. Tuttujahan ne on jo

Vierailija
10079/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta nevöhööd joku Jonna

No nyt kuulit minusta sinäkin. Nämä vainoavat minua palstalla koska olen kertonut somessa olevani näkijä. Tästä on jo vuosia aikaa.

Vierailija
10080/28822 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vain huomiosta, mutta pesukoneita tai muitakaan lahjuksia ei tarvitse minulle osoitella oma löytyy ja osaan käyttää sitä, yksin tai puoliskoni kanssa vallan mainiosti ilman miespuolistakin konsultointia. Ja mitä tulee tuohon aikaa muuhun -osioon ja pesän annolla vihjailuun: niin sitä nyt ei ole kyllä tulossa teille täältä ikinä, ei nyt eikä myöhemmin. Ja tämä kirjoitettu ylläoleva fakta siis todellakin pätee niin itseäni nuorempiin kuin vanhempiinkin miestenrääpäleisiin, jotka ihan tosissaan kuvittelevat että naisten ajankäyttö, keho tai kiinnostus olisi ostettavissa kodinkoneilla tai muilla asioilla.

Koulutukseni, työni ja oma elämäni kantavat ihan ilman teidänkin apuanne. Joten säästäkää tökeröt lähestymisenne niille, jotka niitä pyytävät minä en kuulu siihen joukkoon. Ja jos nyt ihan tosissanne kaipaatte jotain paikkaa, jossa voitte toteuttaa näitä teidän luovia fantasioitanne, niin suosittelen teitä tutustumaan VR-tekn

Sinäkin varattuna naisena voisit painua vaikka...

Ketju on lukittu.