Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Tuleeko sulle muistoja mieleen, nyt kun palasit sinne?
Vierailija kirjoitti:
Hetken vain uskalsin katseeni kiinnittää sun silmiin tänään. Voi kun mulla on IKÄVÄ sua! Vaikka kuinka yritän pyristellä irti ja olla huomaamatta, niin silti sinussa on se jokin joka vetää puoleensa. Hyvää yötä 🔥
Keneltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksaisi, mutta pakko jaksaa. Liian kauan odottanut, että saisin sulkeutua syliisi. Hyvää yötä.
Mä oon odottanut niin kauan, ettei mua enää edes kiinnosta.
Sitten ei varmaan kannata odottaa, jos mielenkiinto on mennyt.
Loputon väsymys. Vain ikävä jaksaa valvoa.
Pitkästä aikaa hyvää yötä *******x
***x
Haaveilen hyvän yön suukosta kun silmät suljen.
T. Muumipeikko
Joulukuu jo pitkällä. Eipä susta kuulu edelleenkään. Tämän kuun vielä pidän toivoa yllä. Ensi vuoden puolella en enää usko susta kuulevani koskaan. Surullista
Vierailija kirjoitti:
Minusta sinä olet upea virheinesi päivineen. Ota yhteyttä, jos luet tämän ja jos jäin sinun mieleen myös. Minä en voi ottaa yhteyttä sinuun.
Olisi ihana kuulla sinusta, mitä sinulle kuuluu? Ymmärrän kyllä, jos et halua jutella mulle mitään.
Nim. Tamperelainen
Kenelle
Elina. Jäin miettimään, voisinko kysyä sinua ulos.🤔
Meidän biisi: missä muruseni on. Oot mun rakas <3 Nuku hyvin, babe.
Vierailija kirjoitti:
Loputon väsymys. Vain ikävä jaksaa valvoa.
Pitkästä aikaa hyvää yötä *******x
***x
Hyvää yötä! Jaksatko sä nähdä joskus? Tai ehditkö?
Vierailija kirjoitti:
Joulukuu jo pitkällä. Eipä susta kuulu edelleenkään. Tämän kuun vielä pidän toivoa yllä. Ensi vuoden puolella en enää usko susta kuulevani koskaan. Surullista
Oletko ottanut itse yhteyttä häneen?
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, toivottavasti päiväis oli hyvä, omani tavallinen, nukuin liian vähän, aion parantaa vrk-rytmini asiallisemmaksi, aloitan tästä illasta. Kauniita unia.
Hyvää yötä M.
T: P
💙🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi ja hän tietää kyllä syyn
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä M.
T: P
💙🤍
Yöt<3
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksaisi, mutta pakko jaksaa. Liian kauan odottanut, että saisin sulkeutua syliisi. Hyvää yötä.
Jos ei jaksa niin koittaa vaan jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi ja hän tietää kyllä syyn
Kyllä voit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuu.
Mikä on?
Mielisairauteni ja se miten tuntemattomat ja pahimmassa tapauksessa ihmiset, jotka saattavat tunnistaa minut satuttavat minua. Vaikka tunnisteeni ovat sellaisia, että minua pitäisi aktiivisesti seurata täällä saadakseen selville.
Mä oon odottanut niin kauan, ettei mua enää edes kiinnosta.