Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (6643)
Tuleeko sulle muistoja mieleen, nyt kun palasit sinne?
Vierailija kirjoitti:
Hetken vain uskalsin katseeni kiinnittÀÀ sun silmiin tĂ€nÀÀn. Voi kun mulla on IKĂVĂ sua! Vaikka kuinka yritĂ€n pyristellĂ€ irti ja olla huomaamatta, niin silti sinussa on se jokin joka vetÀÀ puoleensa. HyvÀÀ yötĂ€ đ„
KeneltÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ en jaksaisi, mutta pakko jaksaa. Liian kauan odottanut, ettÀ saisin sulkeutua syliisi. HyvÀÀ yötÀ.
MÀ oon odottanut niin kauan, ettei mua enÀÀ edes kiinnosta.
Sitten ei varmaan kannata odottaa, jos mielenkiinto on mennyt.
Loputon vÀsymys. Vain ikÀvÀ jaksaa valvoa.
PitkÀstÀ aikaa hyvÀÀ yötÀ *******x
***x
Haaveilen hyvÀn yön suukosta kun silmÀt suljen.
T. Muumipeikko
Joulukuu jo pitkÀllÀ. EipÀ susta kuulu edelleenkÀÀn. TÀmÀn kuun vielÀ pidÀn toivoa yllÀ. Ensi vuoden puolella en enÀÀ usko susta kuulevani koskaan. Surullista
Vierailija kirjoitti:
Minusta sinÀ olet upea virheinesi pÀivineen. Ota yhteyttÀ, jos luet tÀmÀn ja jos jÀin sinun mieleen myös. MinÀ en voi ottaa yhteyttÀ sinuun.
Olisi ihana kuulla sinusta, mitÀ sinulle kuuluu? YmmÀrrÀn kyllÀ, jos et halua jutella mulle mitÀÀn.
Nim. Tamperelainen
Kenelle
Elina. JĂ€in miettimÀÀn, voisinko kysyĂ€ sinua ulos.đ€
MeidÀn biisi: missÀ muruseni on. Oot mun rakas <3 Nuku hyvin, babe.
Vierailija kirjoitti:
Loputon vÀsymys. Vain ikÀvÀ jaksaa valvoa.
PitkÀstÀ aikaa hyvÀÀ yötÀ *******x
***x
HyvÀÀ yötÀ! Jaksatko sÀ nÀhdÀ joskus? Tai ehditkö?
Vierailija kirjoitti:
Joulukuu jo pitkÀllÀ. EipÀ susta kuulu edelleenkÀÀn. TÀmÀn kuun vielÀ pidÀn toivoa yllÀ. Ensi vuoden puolella en enÀÀ usko susta kuulevani koskaan. Surullista
Oletko ottanut itse yhteyttÀ hÀneen?
HyvÀÀ yötÀ naiselle lounaaseen, toivottavasti pÀivÀis oli hyvÀ, omani tavallinen, nukuin liian vÀhÀn, aion parantaa vrk-rytmini asiallisemmaksi, aloitan tÀstÀ illasta. Kauniita unia.
HyvÀÀ yötÀ M.
T: P
đđ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi ja hÀn tietÀÀ kyllÀ syyn
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötÀ M.
T: P
đđ€
Yöt<3
Vierailija kirjoitti:
MinÀ en jaksaisi, mutta pakko jaksaa. Liian kauan odottanut, ettÀ saisin sulkeutua syliisi. HyvÀÀ yötÀ.
Jos ei jaksa niin koittaa vaan jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi ja hÀn tietÀÀ kyllÀ syyn
KyllÀ voit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuu.
MikÀ on?
Mielisairauteni ja se miten tuntemattomat ja pahimmassa tapauksessa ihmiset, jotka saattavat tunnistaa minut satuttavat minua. Vaikka tunnisteeni ovat sellaisia, ettÀ minua pitÀisi aktiivisesti seurata tÀÀllÀ saadakseen selville.
MÀ oon odottanut niin kauan, ettei mua enÀÀ edes kiinnosta.