Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
JÀnnÀ ettÀ nÀmÀ paskaripulikikkareet jÀÀ tÀnne ja kaipaus viestit katoaa pieruna Saharaan?
Joo joku kirjain poistattelee kaikki. Se on se valittaja jolla on p*skat housuissa. Siks sillÀ on suodatin ripulikokkare viesteihin. Ei tunnu missÀÀn nÀköjÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
VielÀ vuosien pÀÀstÀkin mietin sua. MeillÀ oli vahva kemia ja luulin, ettÀ muutenkin tykÀttiin toisistamme ja vaikka mikÀ voisi olla mahdollista. Sitten se jÀi kuitenkin silleensÀ, humalaisen sekavaan seksiin. Eikö sulle ikinÀ tullut halua kokeilla ehkÀ vielÀ tavata uudelleen kenties suotuisemmissa olosuhteissa ja kaksin, rauhassa?
-A
Joo mutta sit mietin ettÀ kemia sekavuus ja se et kaikki aina tapahtuu muiden nÀhden ei ikinÀ pÀÀstÀ otteestaan . Vaikka yrittÀis . Menee kuitenki v*tun sekavaks luokkaa vahinko pano keskellÀ bulevardii . Morkkis aiemmista virheist jo hirvee . . . . Olethan Anu (bis) t. nainen
Pakko tuulettaa aivoja jotenkin.
Aito kaipaus on kaunista, mutta kivuliasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀlillÀ tuntuu, ettÀ pitÀisi opiskella Àidinkielen ja kirjallisuuden opettajaksi. Perustaa kriittisen ajattelutaitojen koulu aikuisille. MeidÀn 18-vuotiaaseen asti yltÀvÀ oppivelvollisuus ei riitÀ. Aikuisten oikeasti liian moni tarvitsee tukiopetusta.
Ajatuksen tasolla hauska idea. Nykyiset resurssit huomioonotettuna ,olisi ehkÀ tÀrkeÀmpÀÀ tarjota tukiopetusta peruskouluikÀisille.
No nÀinpÀ. ItsellÀni on estynyt persoona ja ilmeisesti en voi kouluttautua opettajan ammattiin hÀiriöni vuoksi. SORA-lainsÀÀdÀntö suojaa, onneksi, terveydeltÀÀn huonossa kunnossa olevia tai muilta epÀpÀtevöittÀviltÀ piirteeiltÀ SOTE-alan mahdollisuudet.
Voin kuitenkin runoilijaksi "kouluttautua".
Vierailija kirjoitti:
Voi runoilla myös kouluttautumatta ihan vapaasti kotona.
Rennosti vain kirjoitatte kuten haluatte. Miksi pakottautua muotteihin?
Oon jo siinÀ ihan rajalla ettÀ kohta repÀisen jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi runoilla myös kouluttautumatta ihan vapaasti kotona.
Olisi kiva olla virallisesti koulutettu. En tiedÀ onko voimavaroja suorittaa vakavasti estyneenÀ, masentuneena ja dissosioivana tutkintoa. ElÀmÀn ilo ja intohimo hukassa. Rakkautta toivon, sydÀmen lataamoa.
Ainakin siis isÀ ja poika ovat asioineet kanssani jo niin paljon ettÀ eiköhÀn ne mielenterveysepÀilynne ole jo puhdistettu. Oli hyvÀt keskustelut työnhaustakin ynnÀ muusta. Onneksi on joululoma ja aikaa rentoutua.
Olisi kiva olla virallisesti koulutettu. En tiedÀ onko voimavaroja suorittaa vakavasti estyneenÀ, masentuneena ja dissosioivana tutkintoa. ElÀmÀn ilo ja intohimo hukassa. Rakkautta toivon, sydÀmen lataamoa.
Okei ymmÀrrÀn. Onneksi voi kuitenkin runoilla joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
'Oon jo siinÀ ihan rajalla ettÀ kohta repÀisen jotenkin.'
__
Ota iisisti vaan.
Chillaa ja mussuta piparia.
Joulurauhaa.
E
:-* ^_^ :-$
__
Vierailija kirjoitti:
Anna palaa!đ
Vierailija kirjoitti:
Olisitko mun pukki đ
Olisin, mutta saattaisin tulla etuajassa.
Vierailija kirjoitti:
Rajatila ylitetty?
Vierailija kirjoitti:
'Ainakin siis isÀ ja poika ovat asioineet kanssani jo niin paljon ettÀ eiköhÀn ne mielenterveysepÀilynne ole jo puhdistettu. Oli hyvÀt keskustelut työnhaustakin ynnÀ muusta. Onneksi on joululoma ja aikaa rentoutua.'
En tunne ketÀÀn 'isÀ ja tÀmÀn poika'
kaksikkoa tÀÀltÀ henkilökoht.
Savo ei ole alue, mistÀ töitÀ
olen hakemassa.
Teen muutenkin vain etÀtöitÀ.
En halua osalliseksi juoruklubeja.
Olen yksinÀinen susi.
Olisiko kommentti tröllin pilailua?
E
JÀnnÀ ettÀ nÀmÀ paskaripulikikkareet jÀÀ tÀnne ja kaipaus viestit katoaa pieruna Saharaan?