Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (5410)
Realistisesti -- sellainen työkaveri jonka kanssa luodaan hyvin lÀheiset ja luottamukselliset vÀlit ja voidaan jakaa kaikki ja vÀlillÀ tavataan salaa ja harrastetaan seksiÀ ja se on kummallekin hyvÀÀ ja tunteet kasvavat ja se tuntuu niin tarkoitetulta ettÀ olemme pian hitonmoisessa kriisissÀ ja sitten teemme elÀmiemme isoimpia pÀÀtöksiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa sille upeimmalle
Kuka on upein?
Vierailija kirjoitti:
PĂ€rstĂ€ kuluu đ€
Vierailija kirjoitti:
Minun tuntema erittÀin trendikÀs ja huoliteltu nainen silleen nÀyttÀmÀttÀ pelleltÀ. Ei ainakaan mun tuntemasta kyse ole kuka tyylittömÀstÀ muijasta puhuu
Olikin puhetta tyylittömÀstÀ miehestÀ.
Vierailija kirjoitti:
Realistisesti -- sellainen työkaveri jonka kanssa luodaan hyvin lÀheiset ja luottamukselliset vÀlit ja voidaan jakaa kaikki ja vÀlillÀ tavataan salaa ja harrastetaan seksiÀ ja se on kummallekin hyvÀÀ ja tunteet kasvavat ja se tuntuu niin tarkoitetulta ettÀ olemme pian hitonmoisessa kriisissÀ ja sitten teemme elÀmiemme isoimpia pÀÀtöksiÀ.
Ei siinĂ€ mitÀÀn kriisiĂ€ tarvitse olla - muuten kuulostaa đ
Vierailija kirjoitti:
Kunnon peppujumppaa tÀnÀÀn?
Joo!!
Ei siinÀ ole epÀselvÀÀ et kuka
Vierailija kirjoitti:
Okei Im gonna listen to my p*ssy ja mietin sit joskus myöhemmin!
MÀ haluaisin tehdÀ saman. Ja siinÀ tapauksessa se olisi nainen jota haluan
N
Olisin toivonut vÀhÀn yllÀpitoo. Efforttia.
Vierailija kirjoitti:
HĂ€?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tuntema erittÀin trendikÀs ja huoliteltu nainen silleen nÀyttÀmÀttÀ pelleltÀ. Ei ainakaan mun tuntemasta kyse ole kuka tyylittömÀstÀ muijasta puhuu
Olikin puhetta tyylittömÀstÀ miehestÀ.
Ihan sama oliko mies vai nainen. Noin ei tulis puhua ihmisestÀ. Taidat olla aika pinnallinen.
Jos se on ihan sama, niin se on ihan sama. Molemmin kĂ€y. Joten tĂ€llĂ€ mennÀÀn đ€ pskaa.