Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (3856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kohtaloo et tÀn tyrin?
Olen myös vÀhÀllÀ tyriÀ koko ajan, kun en osaa olla niin kuin pitÀisi, ja nÀyttÀÀ, ettÀ kaipaan ja tykkÀÀn.
Tunteet on vaikeita.
Mulle on usein oltu tylyjÀ, kun oon ollut jostakusta kiinnostunut. PerÀÀnnyn sitten ja jÀtÀn tyypin rauhaan. On tosi hÀmmentÀvÀÀ, kun vaikka jossain juhlissa sit sama mies tulee kiukuttelemaan. SiinÀ ei tiedÀ mitÀ tekisi. Haluatko sÀ mun huomiota vai olla rauhassa???
Ei liian suuria muutoksia elÀmÀÀn, kaikki tÀrkeÀ on tÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös vÀhÀllÀ tyriÀ koko ajan, kun en osaa olla niin kuin pitÀisi, ja nÀyttÀÀ, ettÀ kaipaan ja tykkÀÀn.
KyllÀ nÀissÀ kÀrsii niin paljon vain siitÀ ettei uskalla ilmaista itseÀÀn suoraan, vaikka kyse on kauniista asioista. Pelko on toinen. sivu
Olisipa ollut mukavaa jÀÀdÀ hetkeksi vielÀ juttelemaan kanssasi ja vaikka ihan muistakin kuin virallisista asioista. Olisin voinut lÀmmittÀÀkin sua kylmÀssÀ majassa. Harmittava kiire.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa ollut mukavaa jÀÀdÀ hetkeksi vielÀ juttelemaan kanssasi ja vaikka ihan muistakin kuin virallisista asioista. Olisin voinut lÀmmittÀÀkin sua kylmÀssÀ majassa. Harmittava kiire.
Nii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyselyÀ kyselyn perÀÀn:
MitÀ pelkÀÀt kaivatussa, jos pelkÀÀt?
En pelkÀÀ, mutta haluaisin etukÀteen tietÀÀ millainen hÀn on suuttuessaan.
Omituinen pyyntö. Suututa se. Varmaan pettyy ja vetÀytyy ja siinÀ se sitten.
MitÀ omituista siinÀ on? En tykkÀisi esimerkiksi Àkkipikaisesta tyypistÀ tai sellaisesta joka pÀÀstelee sammakoita suustaan suuttuessaan
MikÀ meidÀn yhteisen kissanpennun nimeksi tulisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteet on vaikeita.
Mulle on usein oltu tylyjÀ, kun oon ollut jostakusta kiinnostunut. PerÀÀnnyn sitten ja jÀtÀn tyypin rauhaan. On tosi hÀmmentÀvÀÀ, kun vaikka jossain juhlissa sit sama mies tulee kiukuttelemaan. SiinÀ ei tiedÀ mitÀ tekisi. Haluatko sÀ mun huomiota vai olla rauhassa???
Siis kannattaa tietysti jÀttÀÀkin miehet rauhaan! Ei huomiota niille.
Ainoa mitÀ kannattaa tehdÀ on vaan vaikuttaa mukavalta ja katsoa ystÀvÀllisesti/hymyillÀ, jos katseet kohtaa ja mies katselee.
Vierailija kirjoitti:
Pettymykset pelottavat kovempaakin kulkijaa,
Ehdoin tahdoin tuskin kukaan pelleks haluaa.
Onneton se on, ken rakkautta turhaan tunnustaa,
Ja onneton, ken pakenee, kun jÀÀdÀ haluaa.
10/10<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyselyÀ kyselyn perÀÀn:
En pelkÀÀ, mutta haluaisin etukÀteen tietÀÀ millainen hÀn on suuttuessaan.
Omituinen pyyntö. Suututa se. Varmaan pettyy ja vetÀytyy ja siinÀ se sitten.
MitÀ omituista siinÀ on? En tykkÀisi esimerkiksi Àkkipikaisesta tyypistÀ tai sellaisesta joka pÀÀstelee sammakoita suustaan suuttuessaan
Ihmisille eri asiasta ovat erilaisia ja omituisia omista asioista ja ajatuksista johtuen. Mutta vastaus kysymykseen, niin eipÀ tuota saa selville ellei hÀn suutu sinulle. Riippuu varmasti myös asiasta miksi suuttuu. Sama ihminen voi vain pettyÀ ja vetÀytyÀ, lopettaa suhteen siihen samantien asian x takia, ja toisinaan suuttua ja huutaa.
KyllÀ, muistan nimesi Kalle. Olet ollut mielessÀni joka pÀivÀ siitÀ elokuisesta kohtaamisesta lÀhtien. JÀtit jÀljen sydÀmeen.
Vierailija kirjoitti:
Ruikuta kaikki ongelmasi tuntemattomille ( vaikka ketÀÀn ei kiinnosta)- ketju tÀÀ taitaa nykyisin olla.
Ne on kaivatulle.
PyllistĂ€tkö mulle joululahjaksi? đ„°đđ
Vierailija kirjoitti:
MikÀ meidÀn yhteisen kissanpennun nimeksi tulisi?
Smiley tai s-emily
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KyselyÀ kyselyn perÀÀn:
En mitÀÀn, paitsi sitÀ jos jotenkin mokaan seksissÀ ja olen esim. aivan surkea suuseksissÀ :( Se hieman ajatuksena ahdistaa, ettÀ entÀ jos mokaan jotenkin ja olen surkimus
ĂlĂ€ ajattele noin. Jos olisit seksityölĂ€inen, niin sitten asia olisi toinen.
Kun kaksi ihmistÀ tykkÀÀ toisistaan, sen pitÀisi olla turvallista. Niin, ettÀ voi sanoa "mua jÀnnittÀÀ / mÀ en ole ennen... / neuvo mua.
TÀÀ oli ihana vastaus. MÀkin hermoilen sitÀ, etten osaa mitÀÀn ja oon niin jÀnnittynyt sÀngyssÀ. /sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen, otetaan hotelli ja / tai tuu mun luo raskaan duunipĂ€ivĂ€n jĂ€lkeen ja anna mĂ€ nuolen ja otan sut pitkÀÀn ja uudestaan ja uudestaan. Haluan sua niin paljon ja nĂ€hdĂ€ kun nautit ja tulet. đ§Ą Ollaan ihan hissun kissun ja tapaillaan kun pystytÀÀn. MeidĂ€n salaisuus. đ§Ą
Ei kiitos! Avasin joulukalenterin kaikki luukut tÀnÀÀn ja nÀin ennakkoon mitÀ loputkin pitivÀt sisÀllÀÀn.
Ei mun tapaista toimintaa ehdotuksesi.
Mulla on ollut aina moraalia.
Se on myös tÀysin random.. joten jonkun tietyn liittÀminen tÀhÀn, ilman mitÀÀn oikeita syitÀ kertoo ettei se NIIN ohi mene kuitenkaan. Tarpeeksi kuitenkin. Siihen moraalin mainitsemisen syyhyn nÀhden siis. =)
Muuta nyt vaan tÀnne mun lÀhelle niin yritetÀÀn tutustua jooko, haluan sut elÀmÀÀni