Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kait vastaa omista tunteista, aina vastapuoli ei ole samalla taajuudella. Sekin tÀytyy hyvÀksyÀ vaan elÀmÀn mutkaisilla kujilla.
Niin pitÀÀkin. Pohdin vaan miltÀ se tuntuu? En ole koskaan kokenut sitÀ ettÀ joku olisi minuun yksipuolisesti rakastunut.
Ei liity nyt tuollaiseen tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đđœ Kaipaan rakkautta
đđœ Kaipaan ihailua
Kaivattu saisi ihailla vÀhÀn. Joku muu jo hoitaa sen rakkauspuolen.
SitÀkö olet vailla? Sitten ei tipu.
HyvÀÀ yötÀ vielÀ sinne etÀÀlle kaivattu mies x x.
En mÀ halua olla teidÀn kanssa missÀÀn tekemisissÀ.
Tunteista ja asioista voi puhua vaikka vain siksi ettĂ€ arvostaa itseÀÀn. ĂlkÀÀ nyt hyvĂ€t ihmiset kuvitelko itsestĂ€nne ihan liikoja koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kait vastaa omista tunteista, aina vastapuoli ei ole samalla taajuudella. Sekin tÀytyy hyvÀksyÀ vaan elÀmÀn mutkaisilla kujilla.
Niin pitÀÀkin. Pohdin vaan miltÀ se tuntuu? En ole koskaan kokenut sitÀ ettÀ joku olisi minuun yksipuolisesti rakastunut.
Ei se kivaa ole. Kiusallista, jos toinen tykkÀÀ paljon enemmÀn ja joutuu itse feikkaamaan kuolleessa suhteessa rakkautta, joka on jo sammunut. PitÀisi vaan pÀÀstÀÀ irti, mutta olosuhteet pakottavat pysymÀÀn yhdessÀ.KyllÀhÀn tuossa on kiintymys ja omistautuminen vielÀ olemassa, nekin on rakkauden muotoja
ElÀmÀ menee hukkaan tuollaisessa suhteessa. Olet toisen panttivanki, kunnes asiat selkeytyvÀt ja pÀÀset vapauteen. Alistaminen, vÀhÀttely ja muu pelailu alkaa, kun toinen tajuaa, ettet enÀÀ rakasta hÀntÀ. Myrkyllinen ansa.
KyllÀ huomaa vastauksistanne ettÀ ette osaa rakastaa ketÀÀn eikÀ tuollaisia hirviöitÀ voi kukaan rakastaa.
MinkÀ takia 20 vuotta minua nuorempi naisihminen on tykÀstynyt minuun. En edes tehnyt mitÀÀn.
LempeĂ€n piikikkĂ€itĂ€ unia merkitykselliselle đ
T. đŠ
Kuka nyt on hirviö ja minkÀhÀn takia?
IkÀvÀ. Olet rakas.
HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa olla lyhyt ja rumanaamainen nainen :(
Ai? Minua ei. TiedÀnpÀ ainakin syyn sinkkuuteeni.
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt on hirviö ja minkÀhÀn takia?
NiitÀ on yllÀttÀvÀn paljon. En viitsi yksilöidÀ lÀhipiirilÀisiÀni.
Vai niin. Minun lÀhipiirissÀni ei ole yhtÀÀn hirviötÀ, yksi pershÀröinen kyllÀ.
Torstain vahtivuoroa ootellessa. đ