Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23651)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀrkyttÀvÀn negatiivista porukkaa. ElÀkÀÀ elÀmÀÀnne niin ettÀ olette itse onnellisia
Poistun
đ
Asioiden pohtiminen ei ole negatiivisuutta. Sellaiseksi leimaaminen on ikÀvÀÀ.
Toisaalta kÀsi on hyvinkin oikeassa. Miksi pohtia pÀivÀnselviÀ asioita. ElÀkÀÀ elÀmÀÀnne oman nÀköisesti niin ei tarvitse pohtia. TÀÀllÀ pohtiminen selvÀsti lisÀÀ ja luo vain negatiivisuutta.
Puen kohta sun hanskat mun omiin kÀsiini ja mietin, ettÀ mahdetaankohan joskus vielÀ olla kÀsikÀdessÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nÀhdÀÀn huomenna. Haluan tehdÀ tÀstÀ totta enkÀ vaan haaveilla.
MissÀ?
EpÀmukavuusalueella.
Miksi valitset sellaisen kohtauspaikan? đ
Koska ei nÀhdÀ missÀÀn muualla.
MikÀ se on konkreettisesti?
Toisen työpaikka.
Vierailija kirjoitti:
Kumpaa syytettÀisiin: sinua vai hÀntÀ?
Minua.Olisin ison paketin hajottaja.
Gallup: Oletko ikinÀ lÀhettÀnyt tai saanut hÀneltÀ joulukortin kotiin tai työpaikalle?
Unohtuu, kun ei ole yhteyttÀ.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Oletko ikinÀ lÀhettÀnyt tai saanut hÀneltÀ joulukortin kotiin tai työpaikalle?
Saatiin joskus aikoinaan yksi kortti ja se pÀÀsi paraatipaikalle.Oli varmaan pari vuotta siinÀ.
ViimeisimmÀt viestimme saivat tajuamaan ettÀ tÀmÀ on minulle paljon enemmÀn kuin ihastus. MitÀ tahansa olenkin sinulle, oveni on auki.
Vierailija kirjoitti:
Firmalla oli joskus korttiprojekteja ja minÀ pikku kettuna yritin aina sujauttaa oman kÀdenjÀljen niihin, mitkÀ meni hÀnelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÀrsi, kÀrsi, kirkkaamman kruunun saat
V*tut saa.
Se on kristillinen opetus. Toiset saavat palkintonsa jo tÀssÀ elÀmÀssÀ, kÀrsineet vasta taivaassa.
Kuolleet eivÀt osaa lentÀÀ.
Ellei kuole rÀjÀhtÀmÀllÀ.
- PÀÀseekö itsemurhapommittaja taivaaseen?
- En tiedÀ, mutta siihen suuntaan se ainakin lÀhti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀrkyttÀvÀn negatiivista porukkaa. ElÀkÀÀ elÀmÀÀnne niin ettÀ olette itse onnellisia
Poistun
đ
Toisaalta kÀsi on hyvinkin oikeassa. Miksi pohtia pÀivÀnselviÀ asioita. ElÀkÀÀ elÀmÀÀnne oman nÀköisesti niin ei tarvitse pohtia. TÀÀllÀ pohtiminen selvÀsti lisÀÀ ja luo vain negatiivisuutta.
Ajattelu on hyvÀstÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistun
đ
Ajattelu on hyvÀstÀ.
Negatiivinen ajattelu ei ole hyvÀstÀ, varsinkaan jos se estÀÀ ihmistÀ toteuttamasta asioita, tai antaa tekosyyn olla toteuttamatta asioita. Negatiivisesti ajatteleva ihminen elÀÀ negaationsa kautta ja huomaa lopulta hautovansa asioita elÀmÀn lipuessa ohi.
Eri
Onhan se Tosi ettÀ ilman kÀrsimystÀ ei oikein mitÀÀn saavuta.
Mukavaa alkuiltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Kaikkein parhaimmat saavutukseni ovat kyllÀ kÀrsimyksen tulosta. EhkÀ et vain ole saavuttanut mitÀÀn erityistÀ.
Ar-mo-ton vĂ€-sy-mysđ» o-le-pa tĂ€s-sĂ€ po-si-tii-vi-nen, kun a-ja-tus ei kul-je. MUR!
Onhan tÀmÀ turhaa mutta iltaterveisiÀ työkaverinaiselle toiselle osastolle isossa konepajassa. Vuodet kuluvat mutta sisÀinen hehkuni sinun suuntaan ei ole sammunut. Olet rakas.
MitÀ vÀliÀ mitÀ muut ajattelee?