Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (23639)
En tiedÀ, ketkÀ kÀÀntÀisivÀt selkÀnsÀ loppuiÀksi, ketkÀ ymmÀrtÀisivÀt. Aluksi olisi vihaisia reaktioita monesta suunnasta, moni olisi surullinen ja pettynyt. YstÀvÀt eivÀt jÀttÀisi, mutta arvaan, ettÀ on heitÀkin, jotka eivÀt todellakaan sulattaisi asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi M
MitÀ nyt?
TiedÀt kyllÀ jos olet M
Olenhan minÀ M, mutta meitÀ on monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla 80-luvulla teininÀ takatukka?
Kaikilla oli.
LÀhes kaikilla, kyllÀ. Krepatut hiukset myös ja tupeeratut esimerkiksi punkkareilla.
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ, ketkÀ kÀÀntÀisivÀt selkÀnsÀ loppuiÀksi, ketkÀ ymmÀrtÀisivÀt. Aluksi olisi vihaisia reaktioita monesta suunnasta, moni olisi surullinen ja pettynyt. YstÀvÀt eivÀt jÀttÀisi, mutta arvaan, ettÀ on heitÀkin, jotka eivÀt todellakaan sulattaisi asiaa.
Ja tÀmÀ koskee mitÀ asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nÀhdÀÀn huomenna. Haluan tehdÀ tÀstÀ totta enkÀ vaan haaveilla.
MissÀ?
EpÀmukavuusalueella.
Miksi valitset sellaisen kohtauspaikan? đ
Koska ei nÀhdÀ missÀÀn muualla.
MikÀ se on konkreettisesti?
Vierailija kirjoitti:
Sinun elÀmÀsi, ei heidÀn.
Kaivattu en saa olla ens vuoden alusta yksin joten alahan tulla. T. heppasi
MeistÀ puhuttaisiin ja paljon. Ei se mua haittaisi, jos ei kukaan pÀÀlle hyökkÀisi.
Yksi joutuisi tiedolliseen kriisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka, millaiseen? Interesting.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka, millaiseen? Interesting.
Ei voi tÀÀllÀ kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Ville, haluaisin tuijottaa sua syvĂ€lle silmiin ja nĂ€yttÀÀ kuinka paljon susta oikeasti tykkÀÀn đ
Tuijotetaan! đ
Vierailija kirjoitti:
MeistÀ puhuttaisiin ja paljon. Ei se mua haittaisi, jos ei kukaan pÀÀlle hyökkÀisi.
Muutetaan ulkomaille, niin ei puhuta. Suomalaiset on niin epÀsuvaitsevia ja pahantahtoisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu kellekÀÀn. EikÀ kiinnosta kateellisten ja omaa elÀmÀÀ vailla olevien höpinÀt.
Me oltais oltu kaivatun kanssa nÀyttÀvÀ pari. Tosin ei ehkÀ nykystandardien mukainen mutta kuitenkin. LisÀksi me oltais oltu hyvÀ tiimi monin tavoin. Harmillista ettÀ epÀvarmuudet puolin ja toisin teki tehtÀvÀnsÀ.
Minusta sanottaisiin, ettÀ mitÀhÀn se tuossakin nÀkee.
Siis mitÀ kaivattu minussa nÀkee.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua joulukuun sumussa. PÀÀ on silti kirkas.
Samoin. LÀhdenpÀ sittenkin tuonne ulos, ettÀ aivot sumuttuisivat hetkeksi haaveista.
Mulla on vielÀkin.