Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
JÀtin tÀnne tÀsmÀtunnisteen pÀivÀllÀ. Poistui.
Kirjoittaa uudestaan kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀyttÀÀkö siskosi pyöreitÀ lÀhiaikoina?
EiköhÀn tÀmÀ sisko asia ole taputeltu jo.
?
Mites tĂ€yttĂ€iskö isoiso mummusi vuosia minkĂ€ verran jos olisi elossa đ
Laskiaispullista tuli mieleen, ettÀ haluaisikohan kaivattuni laskea ja ohjata isoa ahkiota mun kanssa isoa mÀkeÀ alas, tai ajaa vinhaa vauhtia toisella potkukelkalla pimeÀssÀ pitkin jÀisiÀ teitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀtin tÀnne tÀsmÀtunnisteen pÀivÀllÀ. Poistui.
Kirjoittaa uudestaan kiitos
Ei pysty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyis olemaan millÀÀn tapaa kiinnostunut miehestÀ joka tÀÀllÀ huutelis mun perÀÀn ja laittais tunnisteita ja vuodattelis tunteitaan. Jos joku lÀhestyis mua irl ja kÀvis ilmi ettÀ tÀÀllÀ kÀy, juoksisin pakoon. Varmat lemput tulis. Tai jos tÀÀllÀ tulis vaikka nimi nÀytölle ja varmat tunnisteet niin en reagois, saattaisin ottaa selvÀÀ kuka kyseinen henkilö on, jotta voin pysyÀ mahdollisimman kaukana siitÀ irl.
Ps. Ootte kaikki palstan perusteella đ© irl.
Kirjoittelit peilin edessÀ?
Jep sen tein. Koska en kaipaa ketÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
No niin valaat! PÀivÀjumppatuokio. Nouse ylös, mene keittiöön, ota kaapista sipsipussi ja donitsit, tai kÀÀretorttu tai muu vastaava ja limppari, ja kÀvele takaisin sohvalle tai sÀnkyyn löhöilemÀÀn ja syömÀÀn ne. Poltit just kolme kaloria kÀvelemÀllÀ jÀÀkaapille. HyvÀ sinÀ! TsemppiÀ!
Ajattele jos selviÀisi, et tÀÀ nÀitÀ idioottijuttuja kirjoitteleva olis sun kaivattu. Loppuisi kyllÀ kaipaus samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laajummankin irtokarkkihyllyn valikoimasta ottaisin vain sinut.
Olen nĂ€hnyt sinut monta kertaa irtokarkkihyllyllĂ€, ja siellĂ€ valikoit monenlaisia namuja. đ
Niin, koska sua ei siellÀ ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀyttÀÀkö siskosi pyöreitÀ lÀhiaikoina?
EiköhÀn tÀmÀ sisko asia ole taputeltu jo.
Kuinka niin?
HellistÀ hellin mies on kyseessÀ.
Potkukelkalla olis kivaa potkutella..
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyis olemaan millÀÀn tapaa kiinnostunut miehestÀ joka tÀÀllÀ huutelis mun perÀÀn ja laittais tunnisteita ja vuodattelis tunteitaan. Jos joku lÀhestyis mua irl ja kÀvis ilmi ettÀ tÀÀllÀ kÀy, juoksisin pakoon. Varmat lemput tulis. Tai jos tÀÀllÀ tulis vaikka nimi nÀytölle ja varmat tunnisteet niin en reagois, saattaisin ottaa selvÀÀ kuka kyseinen henkilö on, jotta voin pysyÀ mahdollisimman kaukana siitÀ irl.
Kukaan mies ei lÀhesty sua IRL :D
No voi voi kuule, mistÀ sun kaltaisia idiootteja sikiÀÀ, lÀhestyy tasaiseen tahtiin ja viimeisen kuukaudenkin aikana neljÀlle kiinnostuneelle olen lemput antanut. Sun kaltasille minÀ tiedÀn kaiken ja varsinkin sen miten tÀmÀ menee -idiooteille.
Vierailija kirjoitti:
Mihin liittyy?
Vierailija kirjoitti:
đ nn
đčđ
En ollut tÀÀllÀ tÀn jÀlkeen. Ihan törkeitÀ viestejÀ taas kun lukee nÀitÀ. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Potkukelkalla olis kivaa potkutella..
Kivempaa vielÀ rakastella
Laihan ajatusmaailmasi takia et keksi muuta haukkua kuin lÀski, köyhÀ, jne
ttk