Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
đ€Łđ€Łđ€Ł okei lĂ€hden nyt, seo moro. Mammat Ă€lkÀÀ kuolko nĂ€lkÀÀn sillĂ€ vĂ€lin.
TuotsÀ palatessasi sit safkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ€Łđ€Łđ€Ł okei lĂ€hden nyt, seo moro. Mammat Ă€lkÀÀ kuolko nĂ€lkÀÀn sillĂ€ vĂ€lin.
Okei, no sit lÀhdenkin pakettiautolla farkun sijaan.
Ihastumisen tunne ei tunnu helpottavan, vaikka se ei edes ole molemminpuolista. Olet upea nainen!
Vierailija kirjoitti:
Tartten ihmisen, joka ei rajoita mun vapautta mutta on valmis nÀkemÀÀn mielellÀÀn kerran tai pari viikossa ainakin. Where r u?
SitÀ voi ihan ostaakin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tartten ihmisen, joka ei rajoita mun vapautta mutta on valmis nÀkemÀÀn mielellÀÀn kerran tai pari viikossa ainakin. Where r u?
TÀÀllÀ ;)
No niin, miksen nÀe sua kerran viikossa?..
Koska ollaan ihastuttu/frendattu vÀÀriin ihmisiin my girl
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SitÀ voi ihan ostaakin..
Ei se ole sama asia kuin minÀ... Sivusta
MitÀs takatukat? Onko kuontalo kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, no sit lÀhdenkin pakettiautolla farkun sijaan.
Kiitti. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SitÀ voi ihan ostaakin..
Ai voi? Paljonkohan kaivattu velottais?đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ ;)
No niin, miksen nÀe sua kerran viikossa?..
Koska ollaan ihastuttu/frendattu vÀÀriin ihmisiin my girl
Ok, no, kai sitten etin jonkun toisen lÀmmittÀmÀÀn jos sÀ et kerta halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SitÀ voi ihan ostaakin..
Ai voi? Paljonkohan kaivattu velottais?đ€
SiinÀ ei puhuttu kaivatusta vaan jostakin henkilöstÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
990 pÀivÀÀ mÀkemÀttÀ sinua. Helvetti mitÀ kidutusta.
En nyt jaksa alkaa etsimÀÀn vanhaa kalenteria, mutta meneepÀ hyvin hyvin lÀhelle totuutta. Noin 10 pÀivÀn tarkkuudella osuu, voi olla jopa tuo 990. Naiselle?
Sateenkaaren pÀÀssÀ ei ole mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
MissÀ pÀin olet.
Torilla.
Vierailija kirjoitti:
Ihastumisen tunne ei tunnu helpottavan, vaikka se ei edes ole molemminpuolista. Olet upea nainen!
Miten niin ei ole?!
MÀ haluan rakkautta ja fyysistÀ lÀmpöÀ, sÀ haluat vanhuuden turvaa. EipÀ ihme ettei suju.
Vierailija kirjoitti:
MÀ haluan rakkautta ja fyysistÀ lÀmpöÀ, sÀ haluat vanhuuden turvaa. EipÀ ihme ettei suju.
MÀ voin olla myös vanhuuden turva kaivatulle. Haluaisin kovasti.
Sama, myös itse ehkÀ jopa enemmÀn kuin semisti erakko, mutta kyllÀ mÀ vanhoilla pÀivillÀ haluaisin, ettÀ talon toisessa pÀÀssÀ olisi puuhastelemassa joku, jota ei tarvis lÀhteÀ mihinkÀÀn pidemmÀlle tapaamaan.