Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
💗
Kommentit (22471)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukset voideltu ja monot jalassa. Joko mennään?
Kerro sit ku on luistoa pimpissä ja päällä pelkkä peitto, niin kiinnostun.
Koko aika. Paitsi luisto on surullisissa silmissä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herätät seksiajatuksia olemuksellasi, nainen.
T-mies?
Joo pesunkestävä trañsu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun näkeminen pitkästä aikaa ei aiheuttanut sussa mitään reaktiota. Tuntuu pahalta, mutta ehkä parempi näin.
Olisin varmaan jähmettynyt paikoilleni, jos olisin huomannut. Tai sitten olin jättänyt pokat kotiin.
Sillä oli kyllä silmälasit päässä.
Yritä nyt petollinen ja kiero nainen tajuta, ettei sulla ole minkäänlaista oikeutta yrittää millään tavoin toisten parisuhteita sotkemaan! Olet vastenmielinen ihminen, varsinainen työpaikka-ahdistelija.
Kuka kuvittelet olevasi ja mitä kuvittelet tietäväsi henkilöstä, jota tuomitset? Oletko nähnyt tämän kyseisen tilanteen vai oletko vain oletuksia tekevä mulkku? Sivusta
En kuvittele yhtään mitään erään tilanteen suhteen, vaan tiedän tasan tarkkaan kaiken mitä eräs halpamainen nainen on jo kauan yrittänyt saada aikaiseksi. Onnistumatta. Silti näin puolison ominaisuudessa herättää aivan helvetinmoista raivoa kyseistä naista kohtaan - ja syystä. Minä en asiaa siihen jätä, ehei. Olipa typerä paikka alkaa yrittää varastaa varattua miestä. Nainen tulee vielä saamaan itselleen todellisia ongelmia, joita itse ja piiitkään jatkaen meni tilaamaan. Ei siellä katsota hyvällä, jos ahdistelee varattua, tai ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies😄
No, olen valmis odottamaan pidempäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan täältä tulevaisuudesta meille vuoteen 2005. Kaipuu rikkoo meidät, mutta rakkaus oli sittenkin aitoa. Kiitos, kun olit.
Oli? Olin? Olisin vieläkin. En edes osaa ajatella muita.
Vierailija kirjoitti:
Wow. Olen oikeasti ihan sekaisin. 🤦🏼
Se on ihan jees.
En tiedä pitääkö olla sokea vai saapastyhmä kritisoidakseen ulkonäköäsi, sen lisäksi että se yleisesti ottaen on huonoksi tiedettyä käytöstä. Love.
Vierailija kirjoitti:
Se ihana lämpö mikä toisesta ihmisestä välittyy halatessa...ja varsinkin, kun sen saa kaivatulta😶🌫😳😊
No eikö💕🤭 Milloin halasitte viimeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Alkuverkka ladulla 😉
Jäätyisin
Siinä on se hyvä puoli, ettei lähde ainakaan jalat alta. 🙃
Ikävä. En oikein tiedä mitä sanoa. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Juu, mennään. Tutkitaan kumpuja ja notkoja, kiivetään kohti huippua, lasketellaan ja nautitaan maisemista.
Millainen olemus naisella?