Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (21781)
Vierailija kirjoitti:
Huono omatunto ja kylmyys.
HÀn vetÀytyi kuoreensa.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin vÀsynyt tÀhÀn. Mieleen alkaa hiipiÀ taas ajatus koko jutun lopettamisesta. Rajoja on rikottu, enkÀ halua enÀÀ jatkaa nÀin.
MillÀ tavalla rajoja on rikottu?
Haluan tuntea itseni halutuksi enkÀ torjutuksi. Kukaan nainen ei halua ettÀ suhde alkaa tuolla tavalla. Saat aika kauan selitellÀ ja pahoitella. Kannattais alkaa jo yrittÀmÀÀn ennen kuin on myöhÀistÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Viesti kaivatulle tunnisteilla, joita vain te ymmÀrrÀtte.
JoulunÀytelmÀ jossa oltiin pÀÀosissa. Naiselle.
Kuulostaa hauskalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikeesti jaksaisi taas suorittaa koko viikkoa 8 h per pÀivÀ. En jaksa.
Voi ei. Oli tuttu tunne silloin, kun olin vielÀ työelÀmÀssÀ. Joskus olin niin kipeÀ työpÀivÀn jÀlkeen, etten meinannut pystyÀ nousemaan rappuja tokaan kerrokseen.
ElÀmÀ oli yhtÀ perjantain odottamista ja maanantain pelkÀÀmistÀ.
Hae sairauslomaa, jos et jaksa. Ihminen ei ole mikÀÀn kone, joka vain tankataan vÀlillÀ. Olet arvokas elÀvÀ olento, et robotti.
Ihminen ei ole tehty mihinkÀÀn tÀhÀn. Kaikkien pitÀisi asettaa rajoja ja no, toimia yhdessÀ paremman jÀrjestyksen eteen. Rajoista se ainakin lÀhtee. Sivusta
Kunpa osaisin kertoa, kuinka tÀrkeÀ ihminen sÀ olet. Aina kun nÀhdÀÀn menen jotenkin lukkoon enkÀ ymmÀrrÀ miksi.
Kauniita unia toivottomalta Luuserilta
Vaikka kirjoittaisin nimeni terveisteni alle, asia ei edistyisi. Menisit vain kauemmas. Et vain pÀÀse itsesi kanssa yksimielisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mulle tilaisuus voin selittÀÀ kaiken ja laittaa laastarin meidÀn pÀÀlle
Et ole tarttunut tilaisuuksiin. En oottele enÀÀ vuosikausia
đđŒ
Vierailija kirjoitti:
Kunpa osaisin kertoa, kuinka tÀrkeÀ ihminen sÀ olet. Aina kun nÀhdÀÀn menen jotenkin lukkoon enkÀ ymmÀrrÀ miksi.
Kauniita unia toivottomalta Luuserilta
Siksi ettÀ jokin sinussa suojelee tÀltÀ. Ei se tee sinusta luuseria. On toki muitakin tapoja. HyvÀÀ yötÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipu kuolee huutamalla
Alastomana lattialla
Miten kauan sitÀ kestÀÀ
Ei, sitÀ ei voi tietÀÀ
Kehen sattuu ja kuinka paljon
SiitÀ kysymys enÀÀ tÀssÀ kai on
Kun on saavuttu siihen pisteeseen
Ettei mikÀÀn ole varmaa...Apulanta toimii aina đđ»
Se onkin toinen niistĂ€ kahdesta mikĂ€ toimiiđ
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€, 46 vuotias nainen đ
đ€
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kirjoittaisin nimeni terveisteni alle, asia ei edistyisi. Menisit vain kauemmas. Et vain pÀÀse itsesi kanssa yksimielisyyteen.
Niin siinÀ voisi kÀydÀ. Tunnistaisin sinut, mutta ajattelisin sinun kaipaavan jotain toista. Kummankin nimet tarvitaan.
Minusta on kummaa, ettÀ jos toinen on tÀrkeÀ, ei silti halua minkÀÀnlaista kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Voimia sulle, josta ei juuri nyt tunnu hyvÀltÀ.
Kaipaan rakkautta ja kosketusta. Terveisin, estynyt sisÀisesti tapettu mies
Tunniste: meil on etunimissĂ€ sama pieni yhdistĂ€vĂ€ tekijĂ€, i ja a kirjaimet löytyy molemmista. ĂitĂ€.
Voi ei. Oli tuttu tunne silloin, kun olin vielÀ työelÀmÀssÀ. Joskus olin niin kipeÀ työpÀivÀn jÀlkeen, etten meinannut pystyÀ nousemaan rappuja tokaan kerrokseen.
ElÀmÀ oli yhtÀ perjantain odottamista ja maanantain pelkÀÀmistÀ.
Hae sairauslomaa, jos et jaksa. Ihminen ei ole mikÀÀn kone, joka vain tankataan vÀlillÀ. Olet arvokas elÀvÀ olento, et robotti.