Millä iskette naulan oveen että saisi pienen kranssin siihen?
Ja millainen sen naulan tulee olla? Iskettekö ihan vasaralla?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Laitan teipillä kevyen koristeen. En halua jälkeä oveen.
Ulko-ovet on kolhooseissa taloyhtiön omaisuutta. Noin on tehtäväkin.
Vierailija kirjoitti:
Läpipultti ja mutteri sisäpuolelle.
Vähintään 10mm pultti.
Ihan mielenkiinnosta, millaisen kranssin laitat?
En löytänyt vasaraa, jotenkin nakutin naulan jakoavaimella.
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt naulaa niin hakkasin vasaralla ruuvin oveen, puolet lyönneistä tosin meni ohi, tuli hirveitä lommoja oven pintaan mutta kun olin kerran aloittanut niin hakkasin sitä ruuvia kunnes oven pinta särkyi sen ruuvin kohdalta, vasara lipeämään siitä ja osui oven lasiin, joka meni tietysti rikki. Onpa heikko ovi kun ei kestänyt yhtä kranssin laittoa menemättä ihan paskaksi. Ruuvikin putosi maahan ja tietysti astuin sen päälle, meni kengänpohjasta läpi ja nyt jalkapohja vuotaa verta, liukastelin asunnon lattiaan melkoiset verijäljet. Naapuri soitti poliisit ja isännöitsijän paikalle ja nyt minua odottaa häätö mokoman kranssinlaiton takia. Voiko tämä olla oikein?
Vierailija kirjoitti:
Mää lyön sen nyrkillä!!!!
Minä hakkasin naulan kovalla kyrvälläni. Naapurin rouva näki, ja on nyt tunkemassa joka päivä kahville.
Paistinpannulla niin osuu siihen naulaan känisäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt naulaa niin hakkasin vasaralla ruuvin oveen, puolet lyönneistä tosin meni ohi, tuli hirveitä lommoja oven pintaan mutta kun olin kerran aloittanut niin hakkasin sitä ruuvia kunnes oven pinta särkyi sen ruuvin kohdalta, vasara lipeämään siitä ja osui oven lasiin, joka meni tietysti rikki. Onpa heikko ovi kun ei kestänyt yhtä kranssin laittoa menemättä ihan paskaksi. Ruuvikin putosi maahan ja tietysti astuin sen päälle, meni kengänpohjasta läpi ja nyt jalkapohja vuotaa verta, liukastelin asunnon lattiaan melkoiset verijäljet. Naapuri soitti poliisit ja isännöitsijän paikalle ja nyt minua odottaa häätö mokoman kranssinlaiton takia. Voiko tämä olla oikein?
No ei ole oikein! 😲
Pulttasin Kovilin vetokoukun oveen kiinni, jospa kestäisi siihen ripustaa kranssin roikkumaan! Valotkin saa siihen kätevästi sähköpistokkeen kautta!!
Vierailija kirjoitti:
Jeesusteipillä
siis naulan sijaan, en hakkaa naulaa jesarilla oveen.
Vierailija kirjoitti:
Läpipultti ja mutteri sisäpuolelle.
Vähintään 10mm pultti.
Tähän voi ripustaa kranssin lisäksi joulumielettömän naapurinkin.
Pienellä vasaralla napautin. Parina jouluna sai naula olla ovessa, mutta sitten eräänä syksynä joku oli käynyt varastamassa naulan johonkin parempaan tarkoitukseen. En viitsinyt enää laittaa uutta kun olin kuitenkin muuttamassa pois muutaman kuukauden kuluttua.
Nokia 3310:llä jos vasaraa ei satu olemaan.