Käytättekö maksullisia?!
Kommentit (25)
Tunteeko joku jonkun, joka ei käy maksullisilla????????????????????
Mun mielestä kukaan itseään ja naisia kunnioittava mies ei käy maksullisissa. Mulle se ois älytön turn off maksaa siitä. m 26 v
Helsingissä ei juurikaan ole enää maksuttomia, vaan aina joutuu maksamaan. Aika kallista on mennä omalla autolla ja usein hyppäänkin metroon, jos olen menossa ytimeen.
Vierailija kirjoitti:
En, mutta vakaassa harkinnassa on. Vaimolla on halut nollissa eikä oikein ehdi lähipubissakaan roikkua.
kävin jo ! anna mennä äläkä kärsi enempää. täällä ihan sama menossa seksi loppu ja halut hänellä eikä bupi ruusut kiinnosta..jos jonkun väkinäisen panon on saanut joskus harvoin niin ei mieltä ylennä eikä lisää halua vaimoon.
jaksoin pari vuotta tätä sitten loppui järki niin maksullisiin menin ni on pysynyt edes jotenkin järjissään
sitä jatkuvaa torjuntaa en halua enään kokea se syö miehen sisältä aivan paskaksi ja tulee masennusta ym pahaa oloa kun on läheisyyskin loppunut.
ero tässä taitaa tulla..vaikka en sitä halua vaan rakastaa ja panna omaa vaimoani vaikka joka päivä!!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kukaan itseään ja naisia kunnioittava mies ei käy maksullisissa. Mulle se ois älytön turn off maksaa siitä. m 26 v
Tuota mieltä minäkin vielä sinun iässäsi olin. Nyt jotain muuta.
En käytä ketään naista, en ole koskaan käyttänyt. Rakastelen kaunotarten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Se on vain sopimus ja jos molemmat pitää sopimuksesta kiinni, niin mikä ongelma? Voihan se maksava arvostaa naisia huomattavasti enemmän kuin sellainen, jonka kanssa nainen menee treffeille ilmaiseksi.
Ilokaunotar on monen tavoin paljon parempi, ja yleensä tulee pitkän päälle paljon edullisemmaksi, kuin jo elähtänyt 35v tai vanhempi parisuhdenainen.
Tuli kyllä mieleen tuo m26 kommentti😅 en itsekkään silloin siinä iässä ymmärtänyt maksullisia. Silloin kun olin noin nuori ja ensikerran kävin maksullisella viron reissulla poikien kanssa "saunomassa" ja virta vei mukanaan, niin ihmettelin vain että onpa hölmöä hommaa kun tuolta laivalta saa ilmaiseksikin.
Mutta nyt 50 vuotiaana reilun 20 vuoden avioliitto vuosien jälkeen täytyy tunnustaa että kyllä se vain on mukava maksaa palveluista joita tarvitsee ihan omanhyvinvoinnin kannalta.
Vaimolta loppu halut heti kun kolme lasta pyöräytti maailmaan. Ja ennenkuin joku tuomitsee niin kyllä! Hän tietää että käytän palveluita vähintään omana synttärilahjana.
No ehkä tuo emäntäkin vielä virkistyy kun lapset pikkuhiljaa muuttavat pois.
Ja on se vain mukava ajan kanssa useasti laueta muistellen nuoruutta, nuoren kiihkeän naisen kanssa. Vaikka hyvää seksiä on kotonakin mutta näillä vuosilla jo hieman kaavoihin kangistunutta toimintaa. Ja ei tarvii arpoa että saiskohan tänään vai ei😆 varmaan satoja kertoja pettynyt, kulkien sitten käsi boxereissa suihkuun😅
Ja vielä se että kun valitsen seuralaista niin keskustelen ensiksi ja tunnustelen että hänellä on myös oikeasti mielenkiintoa. Jos puhuu hoono soomi ja sanoo että tule ja pane, mina hieroa, mihi aikaa. Ni jää kyllä välistä. Mukava Suomi neiti tietää mitä vanhempi ukko tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, ikä ja kokemus kyllä karistaa kaikki tämmöiset turhat periaatteet, kun silmät vähän avautuu maailman ja ihmissuhteiden monimutkaisuudelle ja monimuotoisuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, ikä ja kokemus kyllä karistaa kaikki tämmöiset turhat periaatteet, kun silmät vähän avautuu maailman ja ihmissuhteiden monimutkaisuudelle ja monimuotoisuudelle.
Se ei oo pelkkä periaate.Mä en pidä sitä mitenkään kiihottavana vaan aika nolona molemmille osapuolille. m 26 v
Luulen että Suomi24 treffipalstalla maksullinen on lähestynyt minua. Katsotaan milloin ottaa rahan puheeksi. En viitsi auttaa häntä siinä, vaan saa itse lyödä korttinsa pöytään.
Tässä vaiheessa tilanne on se, että hän tietää minua panettavan rankasti. Odotan hänen siirtoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain sopimus ja jos molemmat pitää sopimuksesta kiinni, niin mikä ongelma? Voihan se maksava arvostaa naisia huomattavasti enemmän kuin sellainen, jonka kanssa nainen menee treffeille ilmaiseksi.
Mun mielestä nainen on siinä alentanut itsensä aika alas jos myy itseään samoin mies jos maksaa siitä, se on musta se ongelma siinä. Mun mielestä seksi ei oo mikään vaihdannan väline. m 26 v
Ihan täällä koto-Suomessa käytän mm. maksullista internetiä, suoratoistopalveluja, ravintolapalveluita ja pakosta maksan myös Ylen palveluista.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Suomi24 treffipalstalla maksullinen on lähestynyt minua. Katsotaan milloin ottaa rahan puheeksi. En viitsi auttaa häntä siinä, vaan saa itse lyödä korttinsa pöytään.
Tässä vaiheessa tilanne on se, että hän tietää minua panettavan rankasti. Odotan hänen siirtoaan.
Taitaa olla joku joka aikoo vedättää minulta rahaa. Leikin mukana. Ilmoitti että on puoliksi saksalainen ja äiskä jäi pikkuveljen kanssa Saksaan ja hän tullut Suomeen.
(sama)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei oo pelkkä periaate.Mä en pidä sitä mitenkään kiihottavana vaan aika nolona molemmille osapuolille. m 26 v
No sitten et pidä sitä kiihottavana vaan nolona, ja that's it. Muut voivat olla eri mieltä ja käyttää maksullisia mielipiteistäsi huolimatta.
Otsikon kysymykseen vastaus: en ole vielä käyttänyt, mutta aina silloin tällöin tulee selattua sihteeriopiston tarjontaa. Mistäpä sitä tietää, mitä tulevaisuus tuo.
streemit ja pankkipalvelut maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nainen on siinä alentanut itsensä aika alas jos myy itseään samoin mies jos maksaa siitä, se on musta se ongelma siinä. Mun mielestä seksi ei oo mikään vaihdannan väline. m 26 v
Sinä saat toki olla sitä mieltä. Onneksi muiden asenteet eivät vaikuta mitenkään toisiin ihmisiin, joten jokainen on vapaa päättämään omalta kohdaltaa miten haluaa.
En, mutta vakaassa harkinnassa on. Vaimolla on halut nollissa eikä oikein ehdi lähipubissakaan roikkua.