Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoittaako tämä että toinen on estänyt Messengerissä?

Vierailija
08.12.2025 |

Ei olla exän kanssa ikinä oltu kavereita Facessa mutta hän on joskus sata vuotta sitten laittanut kaveripyynnön jonka myöhemmin poisti. On laittanut mulle viestejä todella harvakseltaan joista johonkin olen vastannutkin että on ollut se ns. keskusteluyhteys auki mutta olen arkistoinut nuo viestit jo aikaa sitten. Yritti vielä paristi tavoitella tämän jälkeenkin (en avannut edes niitä viestejä).

Nyt selasin arkistoa etsiäkseni toista juttua niin huomasin siinä exän kohdalla että lukeekin "Pekka kumosi viestin lähett" ja sitten siinä vilahtaa "Viestit ja puhelut on suoja"

Mitä tämä tarkoittaa? En viitsisi mennä noita arkistoituja viestejä klikkailemaan ettei se saa mitään ilmoitusta, siksi olin jättänyt ne viimeisetkin lukematta kokonaan.

Ja itse en ole ikinä lähestynyt exää että mua olisi tarkoituksella tarvinnut estääkään. 

Mitään en ole jäänyt kyseisestä ihmisestä kaipaamaan että olisin pahoillanikaan. Ihmeissäni vain että mistäs nyt tuulee. Mitä se on mennyt mun profiilia tutkailemaan liian tuoreesti siihen nähden mitä ollaan oltu yhteyksissä (monta vuotta sitten viimeksi oli nämä arkistoon tulleet keskusteluyritykset). Tuossa näkyy siis päiväys milloin on kumonnut ainakin sen viimeisen viestinsä (pari vko sitten).

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi