Suomalaiset vihaavat kyselyn Perusteella Unikko-kuosia, miksi sinä täti-ihminen silti käytät sitä?
Kommentit (10)
Ihana kuosi! Mulla on monta vaatetta.
Pitääpä ostaa vähän kukkiskuosia kiusan vuoksi.
Vittuako se sulle kuuluu, perkele.
Minkä kyselyn? Ei minulta kysytty.
Minkä kyselyn mukaan? Ilman linkkiä kaikki on vain keksittyä.
Huoris itse rakastaa kusenpolttamia verkkareitaan, ne ovat oike incelin univormu!
Nuorisolla ja jopa miehillä sitä unikkoa nykyään näkee enemmän päällä. Pöytäliinat on asia erikseen, ne oli jo seitkytluvulla.
Omituinen kysymys. Minä en käytä unikko kuosia, mutta jotenkin järjenvastaista jonkun olla käyttämättä siksi kun sä raivoat ja jokunen muukaan ei siitä kuosista tykkää.
Suurin osa suomalaista vihaa huonoja trolleja mutta silti sinäkin niitä vaan tänne lykkäät.
Olen yli 60 v ja en voi ymmärtää unikkokuosia. Kun sitä on kaikkialla. Nytkin näin sinänsä kivan mekon roikkuvan tangossa kun kävelin Espaa pitkin. Mutta unikkokuosinen! En kertakaikkiaan voi pitää.
En käytä kun en tykkää siitä, mutta jos tykkäsin niin aivan varmasti käyttäisin, oli siitä muut mitä mieltä tahansa. En paljon kysele muiden mielipiteitä pukeutumiseen eikä pitäisi kenenkään muunkaan kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Vittuako se sulle kuuluu, perkele.
Pikkupili hiljaa niin, asia ei sulle kuulu!
Jaha, huoris siirtyi vulva-asusta unikkokuosiin.
Sksi, että jollain saatanan kakaralla olis jotain mietittävää elämässä, kun tuntuu olevan niin helvetin tylsä elämä.
Menopaussi-ikäisillä naisilla on ihan omat trendit kuten Marimekon tunikat 😂