Miksi noihin somaleihin törmää kahvilloissa aina mutta missään työpaikailla ei juuri koskaan?
Kommentit (20)
Varmaan siksi että Ap ei käy töissä.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se olisi. Kyllä minä vaan olen nähnyt heikäläisiä töissä.
Ei niitä töitä tekemään tänne ole tuotu.
Tutun dementoituneella äidillä kävi kuulemma somppuhoitaja. Se ei koskaan vienyt vanhusta pesulle. Pyysi kerran ja asia jäi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ma tupatja ilmaantui saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä töitä tekemään tänne ole tuotu.
Vaan sikiämään. Kun on kuulemma vauvapula 😂
Näin on ollut jo 90-luvulla. Silloin oli vaan miehet kahviloissa.
Kyllä niille ilmainen ruoka maistuu:
Somput, nuo Afrikan sarven zigeneurit.
No käypä vaikka Isossa Omenassa arkena klo 9-11 tai 13-15. Meno on kuin Mogadishun torilla.
Ei minulla työssäkäyvänä vanhempana ole edes varaa istua missään niissä kahviloissa ikinä.
Kaikki liikenevä menee perus elämiseen, vaatteet kirpparilta, jos varaa on edes sinne.
Ja kun ei ole varaa tehdä niitä lapsia, tarhamaksut satasia nettopalkasta, nämä vievät 5 kersaa sinne maksutta ja lorvivat kahvilla päivät.
Ei, tässä ei ole enää mitään oikeutta ja kohtuutta ollut pitkään aikaan. Millaiset päättäjät meillä on oikein ollut viimeiset 30 vuotta, että tällainen on ollut lopputulos!!!
Minua kerta kaikkiaan vtuttaa.
Olikos se 65 prossaa vielä 30 vuoden kuluttuakin edelleen työttömänä? Toisin on Jacksonvillessä Floridassa 85 prossaa töissä
Mä olen nähnyt sompputytön kassahommissa. Stockalla kerran. Jäi mieleen kun oli niin erikoista.
Rasistinen avaus ilmoitettu.