Autoni hajosi ja miesystävä haluaisi korjata sen, mitä tehdä?
En haluaisi antaa miehen auttaa, koska olen itsenäinen nainen. Ongelma on että en osaa korjata autoa itse ja miehen avulla säästäisin rahaa kun ei tarvitsisi viedä ammattilaiselle. Ylpeys vain ei anna näyttää että tarvitsen hänen apuaan.
Nyt olisi hyvät neuvot kalliit. Inhottaa ajatuskin antautua miehen avulle.
Kommentit (41)
Mies sen korjaa kuitenkin, joko korjaamolla tai kotona.
Vierailija kirjoitti:
Älä suostu. Vonkaa sen jälkeen pimpsua.
Ei miesystävälläni ole pimpsua, olen tarkistanut.
Ap
Miehen tekee onnelliseksi se, kun hän näkee, että joku hänen tekemä palvelus saa sinut onnelliseksi. Maskuliininen mies mielellään panostaa sinuun aikaa, energiaa ja resursseja eikä näe arvoasi siinä mitä teet hänen eteen, vaan siinä kuka olet. Se oikea mies haluaa huolehtia sinusta anna siis hänelle mahdollisuus tehdä niin.
Älä päästä sitä räpläämään autoasi. Se rikkoo sen miespäisyyksissään.
Itsetehdyt DIY-autohuollot voivat johtaa onnettomuuksiin ja virheet ja huolimattomuus voivat aiheuttaa turvallisuusriskejä.
1. Väärät korjaukset ja asennukset
Monet DIY-harrastajat eivät ehkä ole tietoisia siitä, miten tietyt komponentit on asennettava oikein. Esimerkiksi jarrujen, renkaiden tai jousituksen virheellinen asennus voi johtaa auton hallinnan menettämiseen tai hidastaa pysähtymistä. Tämä on erityisen vaarallista, koska virhe voi jäädä huomaamatta, ja ongelma ilmenee vasta ajon aikana.
2. Välineet ja osaaminen
DIY-huoltajien käytössä ei aina ole ammattimaisia työkaluja, jotka varmistavat, että kaikki menee oikein. Esimerkiksi väärin kiristetyt pultit tai huonosti suoritettu öljynvaihto voivat johtaa osien irtoamiseen tai vuotoihin. Lisäksi on vaikea arvioida, kuinka hyvin huoltaja tuntee auton tekniikan, ja virheellinen arvio voi johtaa vakaviin onnettomuuksiin.
3. Riskit erityisesti moottorissa ja jarruissa
Jarrujen huolto on yksi erityisen vaarallinen alue DIY-huollossa. Jos jarrut eivät toimi kunnolla, se voi johtaa onnettomuuksiin. Moottorin ja polttoainejärjestelmän huollot ovat myös riskejä, koska väärät toimet voivat johtaa ylikuumenemiseen, tulipaloon tai jopa räjähdyksiin.
4. Ei näkyvät vauriot
Monesti DIY-huollossa ei tule tarkasteltua kaikkia auton kriittisiä osia. Esimerkiksi alustan osat voivat olla kuluneet ilman, että se näkyy päälle päin. Jos auton rakenteessa on piileviä vaurioita, ne voivat ilmetä vasta ajon aikana ja johtaa hallinnan menettämiseen.
5. Turvavarusteiden ja ohjeiden noudattamatta jättäminen
Monet korjaustyöt vaativat tiettyjen turvallisuusmääräysten noudattamista. Esimerkiksi auton nostaminen tunkilla ilman riittäviä turvavälineitä voi olla äärimmäisen vaarallista, ja joitain huoltoja ei saisi tehdä lainkaan ilman asianmukaisia turvatoimia.
The National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) Yhdysvalloissa on nostanut esiin huoltotöiden tärkeyden ja kuinka väärin suoritettu huolto voi vaikuttaa ajoneuvon turvallisuuteen, erityisesti jarru- ja valojärjestelmien osalta.
Euroopan autoalan säädökset ja tutkimukset korostavat, että virheellisesti tehtyjen huoltojen vaikutukset voivat näkyä auton ajettavuudessa ja turvallisuudessa. Etenkin jarru- ja ohjausjärjestelmien huoltovirheet voivat aiheuttaa onnettomuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Muista, ettet ole mitään velkaa. Jos mies tarjoaa sinulle treffit - sinun ei pidä antaa hänelle mitään vastineeksi. Jos mies hakee sinut autolla - et ole velkaa bensarahaa. Jos mies ostaa sinulle lahjan - sinun ei tarvitse ostaa hänelle mitään takasin. Jos mies kehuu sinua - sinun ei tarvitse kehua takaisin. Ymmärrä, että sinun lempeä läsnäolo, lämmin hymy ja vilpitön kiitollisuus miestä kohtaan riittää.
Ja jos mies antaa sinulle orgasmin, voit vetää housut jalkaan ja sanoa "kiitti mä olenkin valmis".
Vierailija kirjoitti:
'Kiitos todella paljon, että haluaisit auttaa! Arvostan sitä, mutta olen päättänyt viedä auton ammattilaiselle. Haluan varmistaa, että korjaajalla on tarvittava koulutus ja ammattitaito, koska kyse on turvallisuudesta. Lisäksi haluan säilyttää itsenäisyyteni ja huolehtia itse autoni huollosta."
Kuvotus. Tuli oksu suuhun
Vierailija kirjoitti:
'Kiitos todella paljon, että haluaisit auttaa! Arvostan sitä, mutta olen päättänyt viedä auton ammattilaiselle. Haluan varmistaa, että korjaajalla on tarvittava koulutus ja ammattitaito, koska kyse on turvallisuudesta. Lisäksi haluan säilyttää itsenäisyyteni ja huolehtia itse autoni huollosta."
Okei. Tuo on tietysti keskitie.
Joo, menettääkö mieskin "itsenäisyytensä" jos syö vaikka naisen kokkaamaa ruokaa? Parisuhde menee kyllä vaikeaksi jos kieltäytyy koko ajan toisen antamasta avusta.
Vierailija kirjoitti:
Itsetehdyt DIY-autohuollot voivat johtaa onnettomuuksiin ja virheet ja huolimattomuus voivat aiheuttaa turvallisuusriskejä.
1. Väärät korjaukset ja asennukset
Monet DIY-harrastajat eivät ehkä ole tietoisia siitä, miten tietyt komponentit on asennettava oikein. Esimerkiksi jarrujen, renkaiden tai jousituksen virheellinen asennus voi johtaa auton hallinnan menettämiseen tai hidastaa pysähtymistä. Tämä on erityisen vaarallista, koska virhe voi jäädä huomaamatta, ja ongelma ilmenee vasta ajon aikana.
2. Välineet ja osaaminen
DIY-huoltajien käytössä ei aina ole ammattimaisia työkaluja, jotka varmistavat, että kaikki menee oikein. Esimerkiksi väärin kiristetyt pultit tai huonosti suoritettu öljynvaihto voivat johtaa osien irtoamiseen tai vuotoihin. Lisäksi on vaikea arvioida, kuinka hyvin huoltaja tuntee auton tekniikan, ja virheellinen arvio voi johtaa vakaviin onnettomuuksiin.
3.
Ei se mutteri tiedä kiristääkö sitä Bilteman vai bachon lenkkiavain.
Vierailija kirjoitti:
Ei se sitä osaa korjata ja halvemmaksi tulee viedä huoltoon. Mä luotin miesystävään pyöränlaakerin vaihdossa ja sama laakeri hajosi alle kolme kuukautta myöhemmin uudestaan. Miehen heivasin jo aiemmin hittoon.
Huono laakeri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista, ettet ole mitään velkaa. Jos mies tarjoaa sinulle treffit - sinun ei pidä antaa hänelle mitään vastineeksi. Jos mies hakee sinut autolla - et ole velkaa bensarahaa. Jos mies ostaa sinulle lahjan - sinun ei tarvitse ostaa hänelle mitään takasin. Jos mies kehuu sinua - sinun ei tarvitse kehua takaisin. Ymmärrä, että sinun lempeä läsnäolo, lämmin hymy ja vilpitön kiitollisuus miestä kohtaan riittää.
Ja jos mies antaa sinulle orgasmin, voit vetää housut jalkaan ja sanoa "kiitti mä olenkin valmis".
Why Men Love Bitches
ja miksi kiltit tytöt jättään?
Vierailija kirjoitti:
Miehelle se, että nainen kykenee vastaanottamaan ja olemaan kiitollinen, on todella vetovoimaista. Kun olet avoin miehen teoille sinua kohtaan, osoitat arvostavasi sekä itseäsi että hänen panostaan. Vastaanottaminen on yhtä tärkeää kuin antaminen ja tämä tasapaino tekee tekee sinusta viehättävän miehen silmissä. Vastaanottaminen on teko siinä missä antaminenkin.
Ja naiselle on tärkeää se, että miehellä on sen verran hyvä itsetunto, että tämä ei loukkaannu jos nainen pärjää ilman hänen apuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, menettääkö mieskin "itsenäisyytensä" jos syö vaikka naisen kokkaamaa ruokaa? Parisuhde menee kyllä vaikeaksi jos kieltäytyy koko ajan toisen antamasta avusta.
Ei ole! Tuo on äärilaidan radikalismia
En usko että kukaan nainen kirjoittaisi mitään näin typerää.
- mies
Kuulehan sie nainen älä huolestu, yhdeksän miestä kymmenestä antaa toisen miehen, henkilön korjata, huoltaa auton jos on suurempi vika tai tapaus kuin renkaiden vaihto.Ennen tehtiin paljon itse suurempiakin remontteja autoon, ajat muuttuu ja niin auton tekniikkakin.
Itsenäinen nainen ja veisit silti korjaamolle? Nyt vähän sakkaa tää sun provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No AP sanoi, että hänelle se itsenäisyyden säilyttäminen asian suhteen on tärkeää. Tällöin on parasta olla kohtelias, mutta rehellinen asian suhteen. Jos mies tuosta loukkaantuu verisesti niin hän ei ehkä ole paras mahdollinen mies aloittajalle.
Voihan se mies auttaa ihan hyvää hyvyyttään eikä odota mitään.
Ei se sitä osaa korjata ja halvemmaksi tulee viedä huoltoon. Mä luotin miesystävään pyöränlaakerin vaihdossa ja sama laakeri hajosi alle kolme kuukautta myöhemmin uudestaan. Miehen heivasin jo aiemmin hittoon.