Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä Suzanne Innes-Stubb niin kaunis kuin Suomen kansa ja media häntä ylistää?

Vierailija
08.12.2025 |

Minusta Suzannen naama ei ole erityisen kaunis. Silti koko Suomi palvoo häntä valtakunnan kauneimpana naisena. Varmaan ihan hyvä tyyppi ja tyylikkäitä vaatteita mutta en kyllä kaunottareksi sanoisi. Tämä minun mielipide, entä teidän?

https://images.cdn.yle.fi/image/upload/ar_1.5002284148012792,c_fill,g_f…

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kaunis. Kangas on upea. Leikkaus ja malli ovat upeita. Toki. vastii myös kantajalta kauniin vartalon.

Ei tässä mistään puvusta puhuta. Herätys, nyt on maanantai 8.pv jo. 

Vierailija
62/100 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tyylikäs nainen. Riittävän kauniskin. Ei mitään vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eihän hän varsinaiseti mikään kaunotar ole, mutta tyylikäs, pitkä ja hoikka, ikäisekseen oikein hyvän näköinen.

Vierailija
64/100 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Ei sillä olekaan väliä mutta miksi kansalaiset ja media palvovat häntä Valtakunnan Kaunottarena?

Mitkä mediat häntä palvovat?  Tai mitkä kansalaiset, tässäkin ketjussa jo löytää monta kansalaista joka ei häntä palvo kaunottarena. 

Minä en häntä palvo vaan pidän häntä edustavana naisena ja melkein olen ylpeä, kun hän edustaa Suomea.

Ylpeä siitä, että Suomea edustaa ulkomaalainen? 

Kyllä, stubbit on kuin kaksi marjaa.

Vierailija
65/100 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Ei sillä olekaan väliä mutta miksi kansalaiset ja media palvovat häntä Valtakunnan Kaunottarena?

Ai, onko näin?

Minusta hänestä puhutaan arvostaen, koska on tyylikäs ja fiksu. Hyvä koulutus ja kiitettävän reippaasti on opiskellut sekä suomea että ruotsia, ja käyttää molempia sinnikkäästi. Erinomainen presidentin puoliso.

Miten presidentin puolison erinomaisuus mitataan? Tehtävä, joka on olla tekemättä mitään.

Vierailija
66/100 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni Haukio on kyllä kaikin puolin näyttävämpi ja edustuksellisempi.

Tästä olen kyllä täysin eri mieltä. Haukio näyttää 20v itseään vanhemmalta. Syynä ehkä se että yrittää vanhentaa itseään ettei näyttäisi Saulin lapsenlapselta.

No, ei se vanhalta näytä vaan nukelta. Ilmeettömältä nukelta. Suzannessa on paljon enemmän säpinää. Hän on paljon luontevampi ihmisenä ja osaa käyttäytyä. Jenni oli aina kuin seipäänniellyt vastauksissaan ja kaikki oli niin vaikeaa/jäykkää. Esimerkiksi kysyttiin, miten Aaro viihtyy päiväkodissa, niin vastaus oli joku "kuuluu yksityisasioihin". Voisihan siihen luonteva ihminen vastata jotain: "oikein hyvin, varhaiskasvatus on Suomessa todella hieno järjestelmä ja edistää tasa-arvoa". Eli jotain ympäripyöreää kääntäen huomion muualle. Jenniltä puuttui kyky vastata kysymyksiin luontevan "avoimesti" kertomatta kuitenkaan mitään, mitä ei halua kertoa. Suzannella on tämä taito kuten myös oli Eeva Ahtisaarella ja monella muulla. Tämä on juuri se asia. Tietynlainen välitön avoimuus tekee ihmisestä pidettävämmän. Välittömyys ja avoimuus ei tarkoita, ettei vedä rajoja asioille vaan ei aiheuta kysyjälle noloa tilannetta vaan hallitsee keskustelua omalla osuudellaan haluamaansa suuntaan. 

Vierailija
67/100 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus joku on esittänyt väitteen, että sotia ei olisi, jos valtioita johtaisivat naiset. Olen tästä hyvin paljon eri mieltä tämänkin ketjun perusteella. 

https://fi.wikipedia.org/wiki/Irma_Grese

Vierailija
68/100 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka tällä tavalla julkisesti arvostelevat muiden ulkonäköä. Mitähän tälläkin ilkeydellä taas yritetään saavuttaa? AP lienee itse aivan täydellinen.

Vierailija
69/100 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Mitkä mediat häntä palvovat?  Tai mitkä kansalaiset, tässäkin ketjussa jo löytää monta kansalaista joka ei häntä palvo kaunottarena. 

Minä en häntä palvo vaan pidän häntä edustavana naisena ja melkein olen ylpeä, kun hän edustaa Suomea.

https://www.seiska.fi/kotimaa/uskomaton-kaunotar-nain-tyrmaavalta-naytt…

Näitä on joka valtiovierailulla Suomen mediassa. Tyylin lisäksi kehutaan upeaksi Kaunottareksi. Tyylikäs on mutta ei kaunis.

Vierailija
70/100 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoitan hänet ja Sanna Marinin koko ajan.Ihan kuin siskokset. 

Ei mitään yhteistä. Kuin yö ja päivä.

Niinpä, toinen on vanha ja toinen nuori.

Vierailija
71/100 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iineksellä on jotain sellaista mitä 99,5% hänen ikäpolvensa suomalaisista naisista EI ole.

Hyvä perse.

M43

Lopettakaa tuo iines pilailu!

Pilailuahan tuo on koko viesti. Hyvä perse muka 🤣

Vierailija
72/100 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo peräisin, että palvotaan valtakunnan kauneimpana naisena!

Aloittajan aivoista!

Kyllähän stubbinkin persettä kokoajan nuollaan mediassa, mitään pahaa ei sanota missään, kaikki on suurta ja mahtavaa mitä aleksanteri suuri tekee. samoin on tän iineksen kanssa. Vähän karmivaa suorastaan.

Ei-ap

Vierailija
73/100 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

Onko tuo palvominen sinun omaa aivoitustasi. Minä en ole - tosin en seuraa naistenlehtien kirjoituksia - ole huomannut missään että häntä olisi ylistetty valtakunnan kauneimpana naisena!

Kyllä Suomessa on häntä kauniimpiakin naisia sekä julkkiksissa että ei-julkkiksissa! Kukaan ei varmaankaan palvo häntä kauneuskuningattarena!

Vierailija
74/100 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kaunis. Kangas on upea. Leikkaus ja malli ovat upeita. Toki. vastii myös kantajalta kauniin vartalon.

Tässä puhutaan kasvoista.

Vierailija
75/100 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä?

https://www.seiska.fi/kotimaa/uskomaton-kaunotar-nain-tyrmaavalta-naytt…

Näitä on joka valtiovierailulla Suomen mediassa. Tyylin lisäksi kehutaan upeaksi Kaunottareksi. Tyylikäs on mutta ei kaunis.

Seiskan kirjoitukset ovat mitä ovat... Pyydystävät vain klikkaamaan merkityksettömän tekstinsä luettavaksi.

Seiska on arvoton lehti!

Vierailija
76/100 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilullisen ja hyväkuntoisen näköinen mutta kasvot eivät ole kauniit, joskus valokuviin tulee niitä oikeita kuvia ilman kuvankäsittelyä. 

Pitäisi mennä nenäleikkaukseen niin olisi kaunis. Ja rasvansiirtoa poskipäihin. 

Vierailija
77/100 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka tällä tavalla julkisesti arvostelevat muiden ulkonäköä. Mitähän tälläkin ilkeydellä taas yritetään saavuttaa? AP lienee itse aivan täydellinen.

Ansaitsemattomat kehut ärsyttävät. Turha hehkutus pois. Jos ulkonäöstä ei saa puhua, niin sitten ei puhuta. Mutta niin kauan kuin media näistä jauhaa, saa kansalainenkin osallistua keskusteluun. 

Vierailija
78/100 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin ydinkeskustan kaduilla näkee kymmenittäin saman veroisia vaatepuita... Eivät mitään kaunottaria, mutta laitettuja...

Vierailija
79/100 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ollenkaan näitä tämäntyylisiä aloituksia. Onko nainen A tai B tai kenties sittenkin C kaunis/kauniimpi...

Miksi ihmeessä nainen pitää nykypäivänäkin arvottaa kauneuden kautta? Aivanku naisella ei olisi muuta arvoa kuin ulkonäkö. Tätä on lehdet ja tämäkin palsta pullollaan. 

Miksi ihmeessä? Mies saa olla vaikka millainen lihava resupekka, mutta nainen arvotetaan kauneuden ja/tai laihuuden kautta. 

asianajaja, N54

Vierailija
80/100 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs ja hyvin säilynyt nainen. Harmillisesti hänen persoonallisuutensa on jäänyt täysin piiloon. Tiedän että hän on jättäytynyt tarkoituksella taustalle mutta silti ärsyttää miten ukkonsa aina selostaa miten me Susännen kanssa sitä ja tätä ja rouva seisoo tuppisuuna vieressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme