Wersowood on sitten tilannut "Taidetta"
Nyt on Wersowoodin toimarilla pyörinyt hormoonit sen verran silmissä, että hän on päätynyt tilamaan tyttikseltään tauluja firman seinälle. Saahan sitä yksityinen firma tilailla, mutta nuo taulut ovat tasoa peruskoulun kuvistunti, niin mietin, että eikö olisi ollut oikeitakin tauluja saatavilla
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri tarkoitin kun aloitin ketjun jossa kysyin miksi kaikki haluavat olla nykyään taidemaalareita. Siellä nousi pilkkallisia 'miten niin'- kommentteja. No, NÄIN!!
Kaikki vaikuttajat ovat jo olleet personal trainereita, ravitsemusasiantuntijoita, sijoitusneuvojia ja sisutussuunnittelujoita niin nyt on taiteilun vuoro. Parin vuoden päästä ehkäpä he alkavat kirjailijoiksi? Sitten jokainen firman työntekijä saa kenties sivistävän joululahjan.
Ainakin ne ovat kivan värikkäitä ja selkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusi nimenomaan tyttöystävältään tilata. Toimari ei ymmärrä, että taiteilijaksi kehittyminen vie 10 vuotta vähintään. Ei rahalla voi ostaa aikaa.
Hänellä on täysi oikeus toimia noin. Oman firmansa seinälle saa ostaa vaikka äitinsä kumisaappaat.
T. Kuvataiteilija, 20 vuotta itsensä taiteella elättänyt
Sen kyllä lisään, että sitten mahtaa nolottaa, jos ero tulee. Olen itsekin rakkauden takia hölmöillyt, ei auta kuin niellä omat tyhmät ratkaisut.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Halusi nimenomaan tyttöystävältään tilata. Toimari ei ymmärrä, että taiteilijaksi kehittyminen vie 10 vuotta vähintään. Ei rahalla voi ostaa aikaa.
Joo ja kyllä ne vaan Kuvataideakatemian kasvatit erottuu tästä "aloin kaks vuotta sit harrastaan maalailua". Näitä pensselisetä-influenssereita on muitakin ja taso vahva myötähäpeä. Esim se emmi joka oli kiekkoilijan kanssa naimisissa, sukunimi alkaa G.
"Taiteilijat" veti taas herneen nenään!
Ei nuo ole kyllä mitään taidetta lainkaan. Näyttävät ihan oikeasti aloittelijan tekemiltä. Ei tämä nainen osaa lainkaan ihmisiä maalata ja näyttävät vähän lapsellisilta. Kuka ihme tilaa joltain aloittelijalta tämän kaltaisia teoksia? Taidetta pitää tehdä vuosia, että niistä syntyy oikeasti taidetta ja ehkä vain ani harva on lahjakas jo lapsuudesta lähtien. Mutta ei todellakaan tämä nainen. Itse osaa maalata paremmin ja olen käynyt taidekoulua.
Kai nyt oman firmansa omistaja ja sitä johtava saa ostaa yrityksensä tiloihin just sellaista taidetta kuin itse haluaa ja tasan keneltä haluaa.
Ihan ihme ruikutusta taas.
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt oman firmansa omistaja ja sitä johtava saa ostaa yrityksensä tiloihin just sellaista taidetta kuin itse haluaa ja tasan keneltä haluaa.
Ihan ihme ruikutusta taas.
Totta kai kuka tahansa on ihan vapaa tekemään itsensä naurunalaiseksi.
Tätä juuri tarkoitin kun aloitin ketjun jossa kysyin miksi kaikki haluavat olla nykyään taidemaalareita. Siellä nousi pilkkallisia 'miten niin'- kommentteja. No, NÄIN!!