Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirien takia suomessa ei synny parisuhteita

Vierailija
08.12.2025 |

Myös älypuhelimien takia joita naiset vahtaavat varmasti yli 10 tuntia vuorokaudessa.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on ihmisen paras ystävä, ja usein se auttaa pariutumisessa sulattamalla sydämet ihmisen puolesta.

Vierailija
42/82 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla on sinkkunaisena aina ollut tarjolla miesseuraa, jotka ovat tykänneet myös mun koirista. Miten selität tämän? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat ovat suosittuja naisten keskuudessa, koska koirat alistuvat. Naisilla on luontainen taipumus päättää asioista ja muiden ihmisten kanssa se on vaikeaam

Miehet valittaa, jos naisilla on kissoja. Kissaa ei kukaan määräile.

Vierailija
44/82 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä parisuhteiden ongelmat johtuu ihan täysin naisista. Jos ensinnäkin joku mies läpäisee ne lukuisat filtterit että pääsee lähestymään naista kiin sen jälkeen alkaakin vasta vaatimukset miehiä kohtaan. Ja jos se parisuhde syntyykin niin niin nainen jättää aivan varmasti jos se suhde vaatii myös naiselta panostamista eikä niitä lapsia pääse syntymään.

Nykyisen parisuhde markkinoiden o gelma on se että naiset on nirsoja ja vaativia. Ja jos suhde alkaa nainen on vain vaativa eikä panosta mitenkään ja jos suhde vaatisi myös naiselta panostamista niin se suhde on tuhoon tuomittu kun eiväthän naiset suostu tuomaan parisuhteeseen mitään kun naiset tulee pelkästään vaatimaan asioita.

Tiedän että useita naisia tulee huutamaan että naiset on kaikella tapaa täydellisiä ja kaikki ongelmat on vain miehissä mutta tämä ei ole ei ole totuus kun kaikki me tiedämme että parisuhde varsinkin vaatii molemmin ouoleista panostamista

Vierailija
45/82 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Koiramiehet ovat halutuimpia deittikumppaneita. Koiran omistaminen vaatii sitoutumista ja harvasta miehestä on tällaiseen. 

Vierailija
46/82 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat ovat suosittuja naisten keskuudessa, koska koirat alistuvat. Naisilla on luontainen taipumus päättää asioista ja muiden ihmisten kanssa se on vaikeaam

Heikkoja miehiä lähinnä pelottaa se, kun nainen saa koulutettua kovapäisemmänkin koiran ja ei suostu miehen manipuloitavaksi.

Vierailija
47/82 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai naisten vika TÄMÄKIN taas. 

Punaviini, matkustelu, koira ja puhelin. Siihen ei miehet sovi.

Ap

Miten näet tämän naisen ongelmana?

Vierailija
48/82 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punaviini, matkustelu, koira ja puhelin. Siihen ei miehet sovi.

Ap

Ei se johdu punaviinistä. Ei se johdu koirasta. Ei se johdu puhelimesta.

Se johtuu miehistä, jotka pääosin ovat isoja vinkuvia mieslapsia, joilla ei ole yhtään mitään annettavaa parisuhteeseen. Ihan niinkuin tämäkin typerä provoaloitus taas kertoi. Ihan saamarin väsynyttä touhua.

Juu talsi sinäkin vaan ne huomiohenkselit päällä autojen eteen pimeällä katsomatta sivulle. Tuollaista on naisten elämä- vaaditaan ja itseään korostetaan pikkuseikoin ja joku mies tulee ja hyppää tarpeeksi korkealle naisen asteikolla ja rima ylitetty ja Naista saa viihdyttää sen jälkeen. Joku jopa loppu elämänsä.

Koirat on yleensä niiden enemmän vai vähemmän reppananaisten juttu että paikataan elämän epäonnistumisia sillä hauva-harrastamisella (joka ei ehkä johda minnekkään, kunhan vuodet vierii kiireisenä). Että silleen.

Vierailija
49/82 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä apna häpeäisin, että nainen valitsee mieluummin koiran kuin hänet, tai miehen ylipäätään. Voi vain miettiä, millainen ihminen hän on. 

Tai mitä hän on tehnyt naiselle.

Vierailija
50/82 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä parisuhteiden ongelmat johtuu ihan täysin naisista. Jos ensinnäkin joku mies läpäisee ne lukuisat filtterit että pääsee lähestymään naista kiin sen jälkeen alkaakin vasta vaatimukset miehiä kohtaan. Ja jos se parisuhde syntyykin niin niin nainen jättää aivan varmasti jos se suhde vaatii myös naiselta panostamista eikä niitä lapsia pääse syntymään.

Nykyisen parisuhde markkinoiden o gelma on se että naiset on nirsoja ja vaativia. Ja jos suhde alkaa nainen on vain vaativa eikä panosta mitenkään ja jos suhde vaatisi myös naiselta panostamista niin se suhde on tuhoon tuomittu kun eiväthän naiset suostu tuomaan parisuhteeseen mitään kun naiset tulee pelkästään vaatimaan asioita.

Tiedän että useita naisia tulee huutamaan että naiset on kaikella tapaa täydellisiä ja kaikki ongelmat on vain miehissä mutta tämä ei ole ei ole totuus kun kaikki me tiedämme että parisuhde varsinkin vaatii molemmin ouoleista panostamis

Minulla ei ole parisuhdeongelmia, minulla on koira, ei parisuhdetta. Onko sinulla ongelmia?

Vierailija
51/82 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoittaja ongelma on siinä kun nainen hokee vain minä tahdon, minä haluan ja minä vaadin mutta yksikään nainen ei itse haluaisi tehdä minkään asian eteen mitään kun naiset vaatii ihan kaiken miehiltä valmiina ilman että naisen itse tarvii laittaa tikkua ristiin asian eteen. 

Olen niin monen naisne  kuullut sanovan että hyvä parisuhde naiselle on semmoinen missä nainen vain haluaa, tahtoo ja vaatii ja mies tekee kaiken ja maksaa kaiken juuri niin kuin nainen haluaa ilman että naisen tarvitsee tehdä mitään asian eteen

Vierailija
52/82 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Koiramiehet ovat halutuimpia deittikumppaneita. Koiran omistaminen vaatii sitoutumista ja harvasta miehestä on tällaiseen. 

Ylipäätään jos miehellä on lemmikki josta hän pitää huolta ja vaalii, ovat varsin haluttua kamaa. Minulla on miesystävä jolla on kissa, tulee myös erittäin hyvin toimeen koirien kanssa.

Vierailija
53/82 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naisethan ne ovat muuttuneet. Nelikymppisistä miehistä kolmannes on lapsettomia, naisista vain joka viides. Naiset ihannoi häntäheikkejä, jotka hyppii kukasta kukaan. Ydinperhe ei enää ole samanlainen itseisarvo kuin joskus on ollut.

Vierailija
54/82 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira ja kissa on ihmisen parhaat ystävät. Ei kukaan seurustelukumppani rakasta ihmistä niin ehdoitta kuin koira ja kissa.

Eivät ne sinua rakasta. Haluavat ruokaa ja lepopaikan.

El parempia kuin miehet. Miehet haluavat pahoinpidellä, seksiä, määräillä jne. kaikkea ikävää. Koirat ovat muuten mukavampaa seuraa, kuin miehet. Koirat saavat ruokaa ja lepopaikan vastineeksi mukavasta seurastaan. Miehet eivät saa, koska eivät ole mukavia.

Vierailija
55/82 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa? Minä sain parisuhteen koiran ansiosta kun tutustuin koirapuistossa mieheen jolla myös oli koira.

Tästä on nyt jo 15 vuotta aikaa ja lapsiakin meillä on kaksi.

Vierailija
56/82 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että parisuhteita ei synny, johtuu siitä, että miehet ovat kovin nirsoja.

Vierailija
57/82 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijoittaja ongelma on siinä kun nainen hokee vain minä tahdon, minä haluan ja minä vaadin mutta yksikään nainen ei itse haluaisi tehdä minkään asian eteen mitään kun naiset vaatii ihan kaiken miehiltä valmiina ilman että naisen itse tarvii laittaa tikkua ristiin asian eteen. 

Olen niin monen naisne  kuullut sanovan että hyvä parisuhde naiselle on semmoinen missä nainen vain haluaa, tahtoo ja vaatii ja mies tekee kaiken ja maksaa kaiken juuri niin kuin nainen haluaa ilman että naisen tarvitsee tehdä mitään asian eteen

Ja sellaista höpöhöpöä tällä kertaa.

Vierailija
58/82 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ehkä pohjanoteeraus jopa inceliltä, syyttää eläintä omista ongelmistaan 😂

Mulla on koiria ja olen ollut suhteissa miesten, jotka ovat palvoneet mun koiria, kanssa. Itsehän en lähde edes treffailemaan kissamiehiä, mutta se on mun oma valinta, enkä siitä ketään (muuta kuin itseäni) syytä. 

Vierailija
59/82 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koirat parittelee naisen kanssa

Naapurin sinkkumiehellä on koira. Hmmm...

Lukeeko ovessa Tynkk........? Hmm.......

Ei se sinkku ole, sillä on musta

Vierailija
60/82 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä ap taas sössöttää? Miten koirat voisivat estää parisuhteita? En usko tuohon teoriaan ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän