Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylyjä ovat julkisen ajanvauksessa

Vierailija
08.12.2025 |

Aloitin ystävällisesti selittämällä ongelmaa niin aika tylysti tuli keskeytys tyyliin että vttuakos siellä puhut.,, no joo, heillä on tietysSi kiireitä siellä.. joo.

Aikaa en saanut, sain vinkin että päivystykseen illalla ehkä turha soitella kun ovat tarkkoja. En siis ole oikeasti kipeä ollenkaan 1 minuutin puhelun perusteella.

Kivut on vaan sairaan kovat. Kiitos hyvinvointivaltio. Soittelen huomenna uudelleen ajanvaraukseen.

Mutta miksi pitää olla niin tylyjä. Anteeksi että sairastuin. En tätä itsekään toivonut. ANTEEKSI rouva puhelinpalvelu. 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajanvaraus ei ole hoidonarviointia varten. Sitä varten on oma numero tai chat. Hoidon tarpeen arvion saat sen päivän aikana, milloin olet ottanut yhteyttä terveyspalveluihin ja arvion jälkeen saat joko itsehoito-ohjeita, ajan vastaanotolle (puhelin, etä tai paikan päällä) tai suosituksen oikeaan palveluun.

No aikoja ei vaan ollut tänään. Soitin juuri siihen numeroon, johon neuvottiin. Minulla on särkyä, johon ei enää särkylääkkeet auta. Mutta kun aikoja ei ole niin niitä ei ole. Kyse ei ollut siitä etten pääse hoitoon vaan siitä että miksi pitää tarpeettomasti olla epäkohtelias. Ystävällinen käytös ei maksa mitään.  Ihminen on tosi pieni ja avuton tuonne soittaessa, tylyttäminen ei auta asiaa.

Soita 116117, kerro oireet ja että et saanut erittäin akuuttiin vaivaan varattua päivystyaikaa omalta hammashoitoyksiköltäsi.

Vierailija
42/50 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vastasi tekoäly. Että raivostutti vastata sille. No sairaanhoitaja soitti sitten takaisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertailun vuoksi - soitin tänään terveysasemalleni, kysymys reseptien uusimisesta eli ei mikään akuutti asia. Sain vastaanottoajan ylihuomiselle, samalla kertaa hoituu rokotus. En asu Suomessa,

Minulla (ap) on kyse hammashoidosta. Näissä on vähän tarkemmat ehdot käsittääkseni. Aikoja ei anneta kuin sille samalle päivälle. Huomisesta on soitettava uudelleen tai illalla voi soitella päivystykseen. Tiedän myös että kotikaupungissani on mahdotonta päästä kiireettömään hammashoitoon. Kiirreellistä en ole ennen tarvinnut, luulin että siihen pääsisi. Yksityiselle en mene.

En oikeasi voi syödä mitään enää, joten olen aika äkäinen siksikin. En ole uskaltanut tänään juodakaan mitään. Kohta on pakko keittää kahvit vaikka henki lähtisi. Särky on vaan aika kamala.

Mitä särkylääkkeitä olet nyt siis kokeillut? Voi itku, hammas- ja korvasärky on kaikista pahimmat. Toivottavasti särky ja kipu hellittää pian, tavalla tai toisella.

Vierailija
44/50 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EI ole lapsellista olettaa että saisi ystävällistä asiakaspalvelua. Vttu tämä some on tehnyt ihmisistä epäsikiöitä. Miten te reppanat pärjäätte siellä työelämässä ollenkaan.

Kiitos kysmästä oikein hyvin. Täällä on töissä aikuisia ihmisiä joille ei tarvitse lässyttää kuin joillekin pikkulapselle. 

Itse joutunut duunissa aina lässyttämään ja vähän mielistelemäänkin ihan aikuisia ihmisiä. Ei minua ota se yhtään ylpeydelle. Hoitajat on uskomattoman vihaista ja itseään täynnä olevaa porukkaa. Muille on vaan oltava tyly.

Vierailija
45/50 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä jaarittelijoita on aina joiden pitää alkaa selittämään vaikkei kysytä. Siis yksinkertainen asia eli ajanvaraus ja lyhyesti syy. Onko se vaikea asia? Toki olisi hyvä jos tämänkin voisi hoitaa netissä kuten kuulemma joissain paikoissa voi. Silloin voisi kirjoittaa syyn ja varata ajan.

Minä tekisin sen mielelläni netissä. En halua kontaktia enää noiden hoitsujen kanssa puh.  Ap

Vierailija
46/50 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi särkylääkkeestä. Minulla on vain asperiinia. Se auttoi vielä viime viikolla. Ja ahkera pursuttelu auttoi myös. Jotenkin tuosta lääkkeestä meni jo tehot nyt. Kuumekin nousi.

En pysty syömään enkä juomaan, en ole edes kahvia tänään  voinut juoda. Ja sitten tulin tänne.. voihan v.

Vierailija
47/50 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanvaraaja oli ihan tavallisen ystävällinen siihen saakka, kun minä pyysin päästä naispuoliselle lääkärille, jos mahdollista. Ajanvaraaja ärsyyntyi selvästi ja kivahti, ettei lääkäriä saa tuolla tavalla valita. Minä olisin tässä vielä tyytynyt tilanteeseen. mutta ajanvaraaja toisti vielä muutaman kerran eri sanoilla, ettei lääkäristä esitetä toiveita. Lopuksi hän vielä sanoi, ettei heillä edes ole naislääkäreitä. Selvä juttu. Jäin odottelemaan ilmoitusta lääkäriajasta. 

Muutaman viikon kuluttua sain lääkäriajan. Sattumoisin naislääkärille. Ihan hyvin tuossa siis kävi. Ei asiakkaille silti tarvitsisi valehdella, kun valehtelemiselle ei ole mitään syytä. 

Vierailija
48/50 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anteeksi vaan kovasti jos aloitukseni loukkasi jotakin. En ole voinut syödä tänään ja olen äkäinen siksikin. Olen kyllästynyt ihmisten tylyyteen ja pätemiseen. Mutta olkoot just niin tylyjä kuin ovat. En minun tarvitse tuonne soitella usein. Kaipaan sitä mukavaa maailmaa, joka oli ennen koronaa. Ihmisillä oli varaa olla toiselleen mukavia. Nyt poistun täältä. Moi moi Ap

Vierailija
49/50 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertailun vuoksi - soitin tänään terveysasemalleni, kysymys reseptien uusimisesta eli ei mikään akuutti asia. Sain vastaanottoajan ylihuomiselle, samalla kertaa hoituu rokotus. En asu Suomessa,

Olen uusinut reseptit jo vuosia näkemättä lääkäriä. Aika erikoista mielestäni.

Vierailija
50/50 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia kokemuksiani julkisesta terveyskeskuksesta: soitin kiireettömän hoidon linjalle vatsavaivoissa, ja sain kehoituksen mennä uskomushoitoon homeopaatille. Toisella kertaa kävin ehkäisyneuvolassa hakemassa e-pillerireseptin, kun hoitaja siinä toivotteli: painu vitt**n, etkö sä kuule.

Ja kaikista järkyttävin oli terveyskeskuksen gynekologinen tutkimus: asetuin tutkimuspöydälle ja lekuri huutaa: runkk**! ja sitten poistuu huoneesta hoitajan kera. Olin ihan shokissa kun viimein tutkimus suoritettiin. Että tällaista palvelua saatavilla pienituloiselle naiselle pohjois-suomessa. Joutaisi lakkauttaa ja tilalle vakuutuspohjainen järjestelmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi