Suhde tuntuu vaan ylimääräiseltä velvollisuudelta. Onko tää aina tällasta?
Mies kärttää koko ajan tapaamista, mutta ei itse ole valmis laittamaan tikkua ristiin koko homman eteen. Hän ei voi tulla mun luokse, koska hänellä ei ole autoa, mutta ilmeisesti unohtaa sen seikan, ettei mullakaan ole autoa..
Kommentit (20)
Sulla on vaan typerä mies. Ei siinä sen kummempaa. Valkkaa seuraavaksi vähän fiksumpi.
Onko tämä suhde mielestäsi kaiken vaivan arvoinen? Näetkö jatkuvuutta ja tulevaisuuttanne yhdessä? Miten koet tapaamiset? Mieti näitä asioita ja tee ratkaisusi.
Sun pitäisi palvella miestä :D Älä lähde tuollaiseen, ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä suhde mielestäsi kaiken vaivan arvoinen? Näetkö jatkuvuutta ja tulevaisuuttanne yhdessä? Miten koet tapaamiset? Mieti näitä asioita ja tee ratkaisusi.
Ei taida olla. Mies muutenkin on sanonut, ettei voi "luvata mitään". Yhdessäolo on aina mukavaa kuitenkin.
Ap
Lemppaa tuo sika. Saat paremmankin. Tuo "en voi luvata mitään" kertoo kaiken.
Jos hän ei voi luvata mitään, niin miksi hän edes haluaa ola yhdessä? Eihän sinunkaan tarvitse luvata mitään, kun ei hänkään pysty.
Itse en ehkä jaksaisi enää vastata puhelimeen. Enkä viesteihin. Kun ei mitään voi luvata, niin ei voi luvata. Eikä sinunkaan tarvitse.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla. Mies muutenkin on sanonut, ettei voi "luvata mitään". Yhdessäolo on aina mukavaa kuitenkin.
Ap
Nämä "en voi luvata mitään" miehet eivät ole oikeasti riittävän ihastuneita. Jos oikeasti ihastuu ja rakastuu toiseen niin ei oikeastaan edes tarvitse luvata mitään koska on ihan selvää että haluaa olla toisen kanssa.
En nyt ihan ymmärrä ap. Mies ei voi luvata mitään ja odottaa, että sinä juokset hänen luonaan? Tuollainen mies ei ole minkään arvoinen seurustelulumppanina.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan ymmärrä ap. Mies ei voi luvata mitään ja odottaa, että sinä juokset hänen luonaan? Tuollainen mies ei ole minkään arvoinen seurustelulumppanina.
En mäkään ymmärrä. Tai siis nyt ymmärrän kuinka typerä kuvio tää on, kun kirjoitin tän asian auki. (Tai sitten se typerä olen ollut mä)
Ap
Miksi hypit miehen pillin mukaan, kun hän selvästi pitää sua varanaisena? Kunhan on joku, mutta voit olla varma, että sut lempataan, jos löytyy joku kiinnostavampi. Sellaisia ovat nämä en voi luvata mitään miehet. Saapasta tuollaiselle välittömästi. Yksinkin on tuhat kertaa parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei voi luvata mitään = aikoo panna muitakin
Miehille jostain syystä on itsestäänselvyys että nainen kulkee julkisilla tai vaikka kävelee, mutta ei hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään ymmärrä. Tai siis nyt ymmärrän kuinka typerä kuvio tää on, kun kirjoitin tän asian auki. (Tai sitten se typerä olen ollut mä)
Ap
Oletteko siis tavanneet ollenkaan f2f?
Näillä tiedoilla mitä olet jakanut tänne, mies ei vaikuta tavoiteltavalta.
Hyvä mies järjestää tapaamisen niin, ettei naiselle tule ainakaan enempää vaivaa/kuluja siitä kuin hänelle itselleen. Autottomuus on ymmärrettävää, mutta sinullakaan ei ole.
Ja tuo "en voi luvata" kertoo miehestä enemmän kuin vain sen, ettei hän ole kovinkaan innoissaan sinusta. Tuommoista ilmaisua käyttävät ne, joilla ei ole vakavampi suhde mielessäkään. Miesmtoivoo saavansa sinusta hetken huvia itselleen.
Niin, siis, miten hän sitten olettaa että sinä kuljet sinne hänen luokseen? Ja miksei se sama kulkutapa käy hänelle?
Nainen, ryhdistäydy. Älä suostu tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletteko siis tavanneet ollenkaan f2f?
Näillä tiedoilla mitä olet jakanut tänne, mies ei vaikuta tavoiteltavalta.
Hyvä mies järjestää tapaamisen niin, ettei naiselle tule ainakaan enempää vaivaa/kuluja siitä kuin hänelle itselleen. Autottomuus on ymmärrettävää, mutta sinullakaan ei ole.
Ja tuo "en voi luvata" kertoo miehestä enemmän kuin vain sen, ettei hän ole kovinkaan innoissaan sinusta. Tuommoista ilmaisua käyttävät ne, joilla ei ole vakavampi
Onhan heillä ollut "aina mukavaa yhdessä". Mies odottaa, että ap tulee hänen luokseen viihdyttämään, mutta ei voi luvata sen enempää.
Nyt ap, ryhtiä!
Typerä myös kun sanoo ettei voi luvata mitään. Naiselle kannattaa sanoa vain mitä hän haluaa kuulla vaikkei totta olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin, siis, miten hän sitten olettaa että sinä kuljet sinne hänen luokseen? Ja miksei se sama kulkutapa käy hänelle?
Julkisilla ja osan matkaa kävellen, tai sitten hankin kyydin jostain. Ja hyvä kysymys.
Ap
Ei, ei ja ei. JSSAP sopii tähän enemmän kuin hyvin.
Vai oonko vaan ollu liian kauan sinkkuna välissä?
Ap