LinkedIn tili ja kuka katselee?
Siis näenkö kuka käy katsomassa profiiliani googleen kirjautuneena, mutta ilman Linkedin tiliä? Näenkö sen googletilin tiedot tai siis gmail osoitteen?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Katselen sua täällä parhaillaan ja vetelen hissukseen käteen.
Terv. Eksäsi
PS. Urasi on näköjään sakannut pahemman kerran. Tsemppaa!
🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta itse ainakin olen ihan pihalla koko LinkedInistä. Ja olen ollut siinä käsityksessä että jos käyn katsomassa jonkun profiilia ENKÄ ole kirjautunut googleen, niin sitä ei profiilin omistaja mistään näe. Muakin kiinnostaa näkeekö, jos onkin vahingossa jäänyt googletili auki.
Googletili on eti kuin linkedin tili
Niin on, mutta kun se yarjoaa, että "kirjaudu google-tiliin tai Linkedin-tiliin nähdäksesi henkilön koko profiilin.." tjsp. Niin näkeekö profiilin omostaja jos googleen kirjautuneena katselee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta itse ainakin olen ihan pihalla koko LinkedInistä. Ja olen ollut siinä käsityksessä että jos käyn katsomassa jonkun profiilia ENKÄ ole kirjautunut googleen, niin sitä ei profiilin omistaja mistään näe. Muakin kiinnostaa näkeekö, jos onkin vahingossa jäänyt googletili auki.
Niin on, mutta kun se yarjoaa, että "kirjaudu google-tiliin tai Linkedin-tiliin nähdäksesi henkilön koko profiilin.." tjsp. Niin näkeekö profiilin omostaja jos googleen kirjautuneena katselee?
*tarjoaa
*omistaja