Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LinkedIn tili ja kuka katselee?

Vierailija
08.12.2025 |

Siis näenkö kuka käy katsomassa profiiliani googleen kirjautuneena, mutta ilman Linkedin tiliä? Näenkö sen googletilin tiedot tai siis gmail osoitteen? 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta itse ainakin olen ihan pihalla koko LinkedInistä. Ja olen ollut siinä käsityksessä että jos käyn katsomassa jonkun profiilia ENKÄ ole kirjautunut googleen, niin sitä ei profiilin omistaja mistään näe. Muakin kiinnostaa näkeekö, jos onkin vahingossa jäänyt googletili auki. 

Googletili on eti kuin linkedin tili

Vierailija
22/32 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen sua täällä parhaillaan ja vetelen hissukseen käteen.

Terv. Eksäsi

PS. Urasi on näköjään sakannut pahemman kerran. Tsemppaa!

🤣🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta itse ainakin olen ihan pihalla koko LinkedInistä. Ja olen ollut siinä käsityksessä että jos käyn katsomassa jonkun profiilia ENKÄ ole kirjautunut googleen, niin sitä ei profiilin omistaja mistään näe. Muakin kiinnostaa näkeekö, jos onkin vahingossa jäänyt googletili auki. 

Niin on, mutta kun se yarjoaa, että "kirjaudu google-tiliin tai Linkedin-tiliin nähdäksesi henkilön koko profiilin.." tjsp. Niin näkeekö profiilin omostaja  jos googleen kirjautuneena katselee?

Vierailija
24/32 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin on, mutta kun se yarjoaa, että "kirjaudu google-tiliin tai Linkedin-tiliin nähdäksesi henkilön koko profiilin.." tjsp. Niin näkeekö profiilin omostaja  jos googleen kirjautuneena katselee?

*tarjoaa

*omistaja

Vierailija
25/32 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nämä muutkaan täällä olevat näköjään tiedä.

Vierailija
26/32 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta itse ainakin olen ihan pihalla koko LinkedInistä. Ja olen ollut siinä käsityksessä että jos käyn katsomassa jonkun profiilia ENKÄ ole kirjautunut googleen, niin sitä ei profiilin omistaja mistään näe. Muakin kiinnostaa näkeekö, jos onkin vahingossa jäänyt googletili auki

Mäkin haluaisin tämän tietää. 

Vierailija
27/32 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/32 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google-tili ei ole LinkedIn-tili. Jos et ole kirjautunut Linkediniin, niin ei Linkedinissä näy, kuka profiilia on käynyt katsomassa. Profiili ei tosin näy kokonaan, jos sitä katsova ei ole kirjautunut Linkediniin. Lisäksi Linkedinissä voi katsoa profiileja anonyymissä tilassa. Tämän lisäksi ilmaiskäyttäjille ei näy nimeltä kuin osa profiilien katsojista.

Linkedinin yksi tarkoitus on, että profiilia käydään katsomassa, esim rekrytoijat tai potentiaaliset asiakkaat katsovat niitä, tässä ei ole mitään pelättävää.

Vierailija
29/32 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu nyt, ei kukaan sua nää. 

Eikä kukaan haluakaan 😂

Vierailija
30/32 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkedinin yksi tarkoitus on, että profiilia käydään katsomassa, esim rekrytoijat tai potentiaaliset asiakkaat katsovat niitä, tässä ei ole mitään pelättävää.

Sitä kyttäävät myös uteliaat. Siksi minulla ei ole LinkedIn-tiliä, en halua julkisesti kertoa niin paljon itsestäni.

Vierailija
31/32 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ne aukes kaikille, nyt pitää kai kirjautua, jos haluaa jonkun tietoja katsoa. Miksi, eikö sen Lindkedlin pitänyt olla ikään kuin käyntikortti?

Vierailija
32/32 |
04.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et näe eikä sun googlailua Linkkari-profiileihin näe kukaan.
Jos hankit Premium-version, joka on maksullinen, näet, ketkä ja mitä tietoja LinkedIn-tilin omistavat ovat sinusta LinkedInissä katsoneet.

Googlen kautta tutkiminen tai ko. tilin omistaminen ei vaikuta asiaan mitenkään.

Premium-versiota on mahdollista kokeilla ilmaiseksi pari kuukautta, mutta vaikka LinkedIn lupaa, ettei Premiumia jatketa yhtään kauempaa ellei nimenomaisesti anna lupaa, se jatkaa sitä kuitenkin eikä lopeta sitä lupauksistaan huolimatta. Premiumista eroon pääseminen on turkasen hankalaa. Ja jos et maksa, sun profiili lukitaan.

Tossa suhteessa Linkkari on ihan paska.