Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K sovelluksen kilpailut

Vierailija
07.12.2025 |

Onko täällä ketään joka olisi voittanut noista cittarin arvonnoista ja pyöräytyksistä?

Olen puoli vuotta osallistunut melko säännöllisesti enkä yhtään kertaa ole voittanut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri samaa mietin eilen.  Ilmoittauduhan tänne, jos olet voittanut!

Vierailija
2/7 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä mitään voita, eikä joulukalenteristakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt aivan samaa! Olen nyt noin kolme vuotta aktiivisesti niitä onnenpyöriä pyöritelkyt, pyydystellyt putoavia tomaatteja ja muita käkkäröitä ja availlut ties mitä luukkuja. En ole voittanut niissä koskaan mitään. 

Vierailija
4/7 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun energiajuoman olen voittanut. Oli varmaan uuden tuotteen promoamista. Osallistujia voi olla vaikka miljoona ja palkintoja ehlä kymmeniä, niin sehän on kuin lottoamista.

Vierailija
5/7 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä eikä mitään voittoa ole koskaan tullut. 

Vierailija
6/7 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin tässä syksyllä Corny-patukan. Se oli sellainen muistipeli. Olin kyllä pelannut jo monena päivänä ilman voittoa ja ihan yllätyin, kun tuli ilmoitus voitosta. Eihän tuo nyt arvokas ollut mutta kumminkin.

Vierailija
7/7 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pyöräytin taas sitä mammuttia eikä taaskaan mitään voittoa eikä ole myöskään sitä tonttuakaan näkynyt K-ruokasovelluksen kuiteissa. Joka viikko jo vuosia olen osallistunut myös Veikkauksen arvontoihin eikä onni ole potkinut sielläkään. Kerran voitin jonkun muutaman kympin arvoisen tuotepalkinnon K-supermarketin lähikaupan arvonnassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme