Te jotka olette tyytyväisiä autoonne, mikä auto teillä on? Merkki ja malli?
Kysymys otsikossa.
Arvatenkin Toyotat ja Volvot ovat laadukkaita autoja, koska niitä näkee liikenteessä hyvin paljon.
Kommentit (269)
Nissan Qashqai. Juuri sopiva auto meidän perheelle. Takakontti saisi olla hieman pidempi, että mahtuu aikuisten polkupyörä kyytiin helposti. Vetokoukkua ei ole, joten fillarit on tungettava takaoven kautta sisään ja ovi sidottava kiinni. Pyörän rengas jää luukun väliin. Lasten pyörät mahtuu toki helposti kyytiin.
Skoda Karoq, reilu ja tilava perusauto 👍
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Jaguar, olen tyytyväinen 🚖
On sitten yks paskimpia autoja. Käytettynä aivan pommeja ja osat, sekä korjaaminen maksaa mansikoita.
Eli vaikka niitä saa käytennynä melkein ilmaseks, niin kierrän kyllä todella kaukaa.
Jos vanhan bensavehkeen ostaa, niin onhan ne japsit, etenkin toyotat kaikkein toimintavarmimpia ja varosat halpoja.
Lexus gs450h vm 2009, ajettu nyt 4 vuoden aikana reilu 60 000km enkä keksi mitään huonoa sanottavaa, hiljainen tarpeeksi tehokas ja melko pensapihi käyttöauto, hintaansa nähden erinomainen hankinta.
Sovitaanko,ettei aleta kehumaan luotettavuutta alle 300 tkm ajoilla? Alle tuon ei vielä pitäisi isompia ongelmia olla.
Vierailija kirjoitti:
Mercedes Benz aina, viimeisin on muutaman viikon vanha A200. Best.
Minäkin olin fanaattinen MB fani, kunnes ostin väyrysen, joka ruostui lyhyessä ajassa käsiin. Ei enää koskaan mersuja.
Skoda Superb, on ollut tilava ja mukava ajaa. Riittävästi toimintoja omiin tarpeisiin. Pieniruokainen kokoisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko,ettei aleta kehumaan luotettavuutta alle 300 tkm ajoilla? Alle tuon ei vielä pitäisi isompia ongelmia olla.
AP kysyi oletko tyytyväinen autoosi, merkki ja malli. Luotettavuudesta ja ajokilometreistä ei ollut mitään puhetta. Vastataan siis esitettyyn kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mercedes Benz aina, viimeisin on muutaman viikon vanha A200. Best.
Minäkin olin fanaattinen MB fani, kunnes ostin väyrysen, joka ruostui lyhyessä ajassa käsiin. Ei enää koskaan mersuja.
Se oli onneksi vain se yksi ajanjakso kun mätänivät.
Aloituksessa mainittu Volvo v60. Auto on mainio ajettava, mutta parantamisen varaakin on. Takapenkki on suunniteltu lapsille, ja peruutusvalo on olematon. Pimeässä peruuttaminen on arpapeliä kamerasta huolimatta.
Volvo EX40, toimii kuin unelma. Erinomainen valinta.
Vierailija kirjoitti:
En ollut tyytyväinen Punto Fiattiin Myin sen pois
Nyt vauvapalsta ylitti itsensä. Ensimmäinen vastaaja vastasi eri kysymykseen mitä aloituksessa oli.
Vierailija kirjoitti:
Toyota Corolla 2012, nyt ajettu 207tkm hyvin kulkee ja vie sinne minne tarvii.
Mulla oli tuollainen 1.6 bensakoneella manuaalivaihteilla, piti antaa kenkää aika paljon että liikkui mihinkään kun vääntö oli niin onnetonta, huipputehoja oli kyllä 1.6 vapariksi ihan hyvin.
Eivät ole, tojota on ranskalainen tai b rittiläinen halpakiesi ja volvoista rahat menee geelylle kiinaaan. Siinä se isänmaallisuus, euro on hyvä ko nsultti
Toyota Corolla. Luotettava ja jos jotain hajoaa, niin osat ovat halpoja. Jarrujen laahaaminen on Toyotan tyyppivika.
En kaipaa mitään pilkuntarkkaa ajettavuutta jos sitten mittavia remontteja.