Suomi-mies poltti vaimonsa ja lapsensa Savonlinnassa
Savonlinnan tulipalossa lauantaina kuolleiden neljän ihmisen ruumiit löytyivät samasta huoneesta toistensa läheisyydestä.
Tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Markku Kärpänen kertoo, että naapurit kuulivat tulipalon aikana miehen karjuntaa ja naisen avunhuutoja.
Poliisi epäilee, että surmansa saivat talossa asuneet nuori äiti kolmen pienen lapsen kanssa.
Kommentit (1120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pienimmän lapsen isukki on romani. kyllä on hienoa kansaa kun tppavat puolisojaan ja vielä pienet lapset!
Itse olen törmännyt tietoon, että ainakaan Suomen romanit eivät tappaisi lapsiaan, lukuunottamatta erästä vuosikymmeniä sitten sattunutta tapausta. Nimittäin joskus 80-luvun alussa romanit olivat polttaneet lapsensa uunissa, ja sitä kuulemma vieläkin kauhistellaan romanien keskuudessa. Romanithan monesti haukkuvat valtaväestöä lapsentappajiksi, koska romanien mielestä lastentappaminen on valkolaisten juttu.
Hyvin se porukka on edustettuna sitten kun eron tullen päädytään surmaamaan puoliso joka monesti on myös heidän lasten äiti.
Naispuolison tappaminen onkin yleistä romaneill
Syntymätön lapsi on oxymoron eli itseristiriita, koska jos olet syntymätön, et ole lapsi. Pelkkää solukuonaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin mukaan, autoja pyöri paljon pihassa...
Syttymishetkellä piha täynnä miehiä ja autoja, sisältä kuului lasten ääniä :(
Piha täynnä miehiä... oliko oikein "iskuryhmä" paikalla varmistamassa syttymisen ja ettei kukaan vaan pääse ulos...
Näin se oli silminnäkijöiden kertomusten mukaan. Silminnäkijöitä useita
Että paikalla oli useita henkilöitä, mutta he oli vain silminnäkijöitä. Eivät soittaneet 112:een että paikalla on valmisteilla /menossa vakava henkeen ja terveyteen kohdistuva rikos, saati että olisivat puuttuneet asiaan. He olivat vain katselemassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo olen ilmoittanut lähes jokaisen kommentitn mutta ei poistu ei!
Laitoin jo ylläpitoonkin, mutta ei!
Et ole ainoa. Olen myös ilmoittanut täältä useita viestejä ja suurinta osaa ei ole poistettu. Vaikka teko kauhea onkin, ei sen perusteella saa kaikki romaneita tuomita. Fight racism!
Kaikki eivät ole pahoja. Mutta tekeekö yhteisö tarpeeksi tämän ilmiön kitkemiseksi? Muutoksen pitäisi alkaa sisältäpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piha täynnä miehiä... oliko oikein "iskuryhmä" paikalla varmistamassa syttymisen ja ettei kukaan vaan pääse ulos...
Että paikalla oli useita henkilöitä, mutta he oli vain silminnäkijöitä. Eivät soittaneet 112:een että paikalla on valmisteilla /menossa vakava henkeen ja terveyteen kohdistuva rikos, saati että olisivat puuttuneet asiaan. He olivat vain katselemassa...
Se, että pihalla on ihmisiä, ei käsittääkseni ole rikollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät peijaiset!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Olen myös ilmoittanut täältä useita viestejä ja suurinta osaa ei ole poistettu. Vaikka teko kauhea onkin, ei sen perusteella saa kaikki romaneita tuomita. Fight racism!
Pitäisiköhän tästä tietyn kulttuurillisen erityisryhmän yliedustuksesta kunniamurhien ja vakavien väkivaltarikosten saralla pitää vakava keskustelu jossain yhteiskunnan päättävissä ja toimeenpanevissa elimissä? Ei, ei varmaankaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romaneita
Vain mies on romani, vaimo ei.
Tämä on sääli. Jos nainenkin olisi ollut tämän vähemmistön edustaja, suku olisi hoitanut tilanteen.
Miten nuo eivät saa noita hulluja miehiä kuriin? Ei kai tuo VOI olla vähemmistön enemmistölle ok että nämä miehet lahtaa naisiaan ja lapsiaan vähän väliä.
Ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän tästä tietyn kulttuurillisen erityisryhmän yliedustuksesta kunniamurhien ja vakavien väkivaltarikosten saralla pitää vakava keskustelu jossain yhteiskunnan päättävissä ja toimeenpanevissa elimissä? Ei, ei varmaankaan...
Persuilla on kiire leikkiä pikku Kokoomusta, ei ne nyt ehdi tällaisia.
Siellä oli pyyhe päällä mies huutanut pihalla apua,tuskin kukaan siinä asussa perhettään mur haa.
Tulipalo syttynyt ja ukko pinkonut suihkusta karkuun? Tajunnut sitten että vaimo ja lapset sisällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuilla on kiire leikkiä pikku Kokoomusta, ei ne nyt ehdi tällaisia.
Niin, persuillahan varsinkaan ei ole mitään halua paneutua tällaiseen, nimenomaan he näkevät yhteiskunnassa vakavampiakin epäkohtia.
Ei kuuulostanutkaan kantiksen tekoselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romaneita
Ei naisella järki päätä pakottanut kun romanin otti miehekseen!
Syytät siis uhria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romaneita
Hyvä esimerkki taas, noille kavereille normaali avioero ei ole vaihtoehto. Kunnia menee, mielummin loppuelämän lusien.
Miettikää eukot sitä jos alatte ma nen matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli pyyhe päällä mies huutanut pihalla apua,tuskin kukaan siinä asussa perhettään mur haa.
Tulipalo syttynyt ja ukko pinkonut suihkusta karkuun? Tajunnut sitten että vaimo ja lapset sisällä?
No poliisi epäilee rikosta ja yksi on otettu kiinni, eli kai siitä voi jotain päätellä.
Romanimiehet on kyllä vit un väkivaltaista ja sadistista sakkia!
Vierailija kirjoitti:
Oikea mies olisi henkensä uhalla pelastanut perheensä.
Teki saman kuin se somali1sä
Mutta hei rasismi on se suurin ongelma! Ei ma mu jen ja romanien harjoittama kunniaväkivalta mikään ongelma ole Suomessa! Hyshys!
Vierailija kirjoitti:
Mutta hei rasismi on se suurin ongelma! Ei ma mu jen ja romanien harjoittama kunniaväkivalta mikään ongelma ole Suomessa! Hyshys!
Suurin ongelma on tässäkin se, että asiasta puhutaan oikeilla nimillä eikä itse teot ja vääristynyt ajatusmaailma niiden taustalla.
Miten tämä valheellisesti otsikoitu ketju saa olla täällä, mutta muut poistetaan.
Suku päättäny, että poltetaan. Tää äitihän ei ollut romani.