Suomi-mies poltti vaimonsa ja lapsensa Savonlinnassa
Savonlinnan tulipalossa lauantaina kuolleiden neljän ihmisen ruumiit löytyivät samasta huoneesta toistensa läheisyydestä.
Tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Markku Kärpänen kertoo, että naapurit kuulivat tulipalon aikana miehen karjuntaa ja naisen avunhuutoja.
Poliisi epäilee, että surmansa saivat talossa asuneet nuori äiti kolmen pienen lapsen kanssa.
Kommentit (1120)
Kaale -puoliso vähän flirttaili jonkun kanssa edellisen illan bileissä niin onhan se nyt ihan oikein sille ja lapsille, teljetä huoneeseen ja tuikata talo tuleen...
Vierailija kirjoitti:
Mitähän päässä liikkuu, kun pitää polttaa omat lapset ja heidän äitinsä?
Ei mitään.
Päässä ei liiku sillä hetkellä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pienimmän lapsen isukki on romani. kyllä on hienoa kansaa kun tppavat puolisojaan ja vielä pienet lapset!
Itse olen törmännyt tietoon, että ainakaan Suomen romanit eivät tappaisi lapsiaan, lukuunottamatta erästä vuosikymmeniä sitten sattunutta tapausta. Nimittäin joskus 80-luvun alussa romanit olivat polttaneet lapsensa uunissa, ja sitä kuulemma vieläkin kauhistellaan romanien keskuudessa. Romanithan monesti haukkuvat valtaväestöä lapsentappajiksi, koska romanien mielestä lastentappaminen on valkolaisten juttu.
Hyvin se porukka on edustettuna sitten kun eron tullen päädytään surmaamaan puoliso joka monesti on myös heidän lasten äiti.
Naispuolison tappaminen onkin yleistä romaneille, mutta ilmeisesti yleensä lapsia ei kuitenkaan ta
Hiljattain tapahtui se tyttöystävän teloitus julkisella paikalla. Samalla meni syntymätön lapsi, koska tuo teloitettu nainen oli raskaana.
Käsittämättömän järkyttävä teko! Voimia omaisille ja läheisille!
T. Tulipalosta1,5 vuotta sitten selvinnyt.
Hämeenkadun ja Pitäjänmäen parisuhdemurhien kunniattoman perinteen jatkaja tämä läpimätä kaale. Olisi edes viattomat lapset säästänyt raivoltaan.
Jatkakaa nyt vaan sitä persujen haukkumista joka asiassa ja antakaa leiffien ja ternojen hoitaa kunniaansa ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin mukaan, autoja pyöri paljon pihassa...
Syttymishetkellä piha täynnä miehiä ja autoja, sisältä kuului lasten ääniä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piha täynnä miehiä... oliko oikein "iskuryhmä" paikalla varmistamassa syttymisen ja ettei kukaan vaan pääse ulos...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä puolustettu oikein suvun voimin Leifin kunniaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo olen ilmoittanut lähes jokaisen kommentitn mutta ei poistu ei!
Laitoin jo ylläpitoonkin, mutta ei!
Et ole ainoa. Olen myös ilmoittanut täältä useita viestejä ja suurinta osaa ei ole poistettu. Vaikka teko kauhea onkin, ei sen perusteella saa kaikki romaneita tuomita. Fight racism!
Varsin moni on saanut tuomion.
Vierailija kirjoitti:
Tällä tavalla käsitellään parisuhdeongelmia ja eroja tietyissä kulttuureissa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/video-voi-jarkyttaa-nain-tampereen-…
On noita uskontolahkoissa hellareissa . Järkyttää tietysti että keskellä tavallisia ihmisiä pidetään asetta taskussa ! Käydään naisten päälle . Ampumaan. Tuossakin teini ikäisiä jalkakäytävällä . Ihan aivonsa surkastuttanut ampuja . Koululaisia katsoo siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo olen ilmoittanut lähes jokaisen kommentitn mutta ei poistu ei!
Laitoin jo ylläpitoonkin, mutta ei!
Et ole ainoa. Olen myös ilmoittanut täältä useita viestejä ja suurinta osaa ei ole poistettu. Vaikka teko kauhea onkin, ei sen perusteella saa kaikki romaneita tuomita. Fight racism!
Varsin moni on saanut tuomion.
Itsetuhoisia puolustaa miesten tekoja kun olet nainen.
Huomattu että naiset on itsetuhoisia puolustaessaan miehiä.
OIKEA JEESUS EIKÄ VÄÄRÄ TOI TASA ARVON RISTILLÄ.
Vierailija kirjoitti:
Hämeenkadun ja Pitäjänmäen parisuhdemurhien kunniattoman perinteen jatkaja tämä läpimätä kaale. Olisi edes viattomat lapset säästänyt raivoltaan.
Ei taida lastensuojelu haluta puuttua ;) Kalpeiden ex-miesten ja lasten kurmoottaminen on helpompaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän päässä liikkuu, kun pitää polttaa omat lapset ja heidän äitinsä?
Ei mitään.
Päässä ei liiku sillä hetkellä yhtään mitään.
Sankariajatuksia.
Ei ole. Ihan blondi oli tämä tapettu lasten äiti.