Suomi-mies poltti vaimonsa ja lapsensa Savonlinnassa
Savonlinnan tulipalossa lauantaina kuolleiden neljän ihmisen ruumiit löytyivät samasta huoneesta toistensa läheisyydestä.
Tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Markku Kärpänen kertoo, että naapurit kuulivat tulipalon aikana miehen karjuntaa ja naisen avunhuutoja.
Poliisi epäilee, että surmansa saivat talossa asuneet nuori äiti kolmen pienen lapsen kanssa.
Kommentit (1120)
Oli mikä oli, mutta ihmishirviö joka tapauksessa, jos tappaa 3 lasta ja naisen. En löydä sanoja kuvaamaan. En usko että vankilassakaan lasten tappajaa kovin suositaan.
Mitähän päässä liikkuu, kun pitää polttaa omat lapset ja heidän äitinsä?
Vierailija kirjoitti:
Joo olen ilmoittanut lähes jokaisen kommentitn mutta ei poistu ei!
Laitoin jo ylläpitoonkin, mutta ei!
Jo otsikko on rasistinen,kun kerran tekijä on raveja harrastava suorahousu, eikä mikään suomalaismies
Väkivaltaiset kulttuurit ovat väkivaltaisia. (add Shokki_Pikatchu.jpg)
Ei välttämättä ole mpoltto vaan voi olla törkeä huolimattomuuskin. Eikö se tulennielijä räjäyttänyt kämppänsä kun oli varastoinut bensaa sinne kämppäänsä.
On tainnut vaimo haluta ottaa etäisyyttä/erota, ei vaan onnistu kaikissa kulttuureissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romaneita
Vain mies on romani, vaimo ei.
Demlalla hommia ettei feijaa tuomita murhasta.
Voitte olla varmoja, että edistyksellisemmän maailmankatsomuksen omaavat oikeusalan ammattilaiset niin oikeuslaitoksessa kuin mahdollisesti tarv ittavan oikeusavun piirissä tulevat vaivoja säästämättä tekemään parhaansa, että tästä valitettavasta sattumuksesta epäiltynä oleva henkilö tulee saamaan takaisin yhteiskuntaan kuntoutumista edistävän, voimassaolevan lain seuraamusrepertuaarin mukaisesti, kaikki mahdolliset lieventävät asianhaarat ja paljousalennukset huomioiden mahdollisimman lyhyen tuomion.
terv: Demokraattinen Lakimies
Tällainen on järkyttävä tapahtuma jo pelkkänä onnettomuutenakin saati sitten murhapolttona.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä ole mpoltto vaan voi olla törkeä huolimattomuuskin. Eikö se tulennielijä räjäyttänyt kämppänsä kun oli varastoinut bensaa sinne kämppäänsä.
Poliisi tutkii rikoksena. Poliisi ei vielä eilen halunnut kommentoida, onko lasten isä tavoitettu.
Mietipä tältä pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltaiset kulttuurit ovat väkivaltaisia. (add Shokki_Pikatchu.jpg)
Meillä länsimaalaisina ihmisinä ei ole oikeutta tuomita muiden kulttuurien erityispiirteitä. Sellainen on todella ikävää kulttuuri imperialismia ja katteetonta länsimaista ylemmyydentuntoa, jollaisesta ihmisten moniarvoisessa ja -kulttuurisessa nykyaikaisessa yhteiskunnassa tulisi oppia eroon.
terv. Edistyksellinen humanisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa. Olen myös ilmoittanut täältä useita viestejä ja suurinta osaa ei ole poistettu. Vaikka teko kauhea onkin, ei sen perusteella saa kaikki romaneita tuomita. Fight racism!
Eihän toki. 99% pilaa kaikkien maineen. Eli tässä tapauksessa on todellakin vaarana, että se kunnollinen 1% kärsii aiheettomasti.
Eikö ole ihan tervettä, että asioista voidaan puhua avoimesti? Tiedän, että on ihan rehellisiä ja asiallisiakin romaneja ja toivoisinkin nyt heidän kannanottoa näihin viimeaikojen perhesurmiin. Miten heidän kulttuurissa tällainen käytös on hyväksyttävää? Jos ei ole niin mitä aikovat tehdä asialle?
Ei todellakaan ole ok tappaa ex puolisoa tai lapsia vaikka olisi miten kunniaa loukattu.
Vierailija kirjoitti:
Hehe, ottaako sananvapaus päähän? Totuttele vaan!
Voe ukko mustilaesta, minkä män tekemään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hehe, ottaako sananvapaus päähän? Totuttele vaan!
Sananvapauden käyttö tulisi tasapainottaa sen kanssa, että kantaväestöä tulee kasvattaa suurempaan suvaitsevaisuuteen ja opettaa eroon haitallisista mielipiteistä koskien kulttuurillis- , etnillis-, uskonnollisten erityisryhmien edustajia. Provokatiivinen keskustelu tällaisesta aiheesta ei palvele sitä päämäärää, päinvastoin. Yhteiskuntavastuunsa tuntevan palvelun ylläpidon tulisi keskeyttää tällainen sopimattomia piirteitä omaava keskustelu alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Tällä tavalla käsitellään parisuhdeongelmia ja eroja tietyissä kulttuureissa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/video-voi-jarkyttaa-nain-tampereen-…
Kuten olen aiemminkin todennut, meillä länsimaalaisina ihmisinä ei ole oikeutta tuomita muiden kulttuurien erityispiirteitä. Sellainen on todella ikävää kulttuuri imperialismia ja katteetonta länsimaista ylemmyydentuntoa, jollaisesta ihmisten moniarvoisessa ja -kulttuurisessa nykyaikaisessa yhteiskunnassa tulisi oppia eroon.
Siinä on samettia ja pitsiä palanut.