Miten voisi jo mahdollisimman varhaisessa tapailuvaiheessa varmistua että mies ottaa osaa metatöihin?
Se olisi hyvä nähdä heti ettei aikaa hukkaannu lusmuun.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät usko noihin metatöihin. Kuten eivät myöskään esimerkiksi tunnetaitoihin. Miehet ovat käytännön ratkaisijoita.
Kunpa olisivat edes sitä. Mutta kun käytännön ratkaisuna on usein olla tekemättä mitään tai jos on pakko tehdä, niin suuttuneena jotain äkkiväärää. Etukäteen suunnittelu kun ei nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä suunnittelemaan treffit. Se on metatyötä. Täälläkin on nähty, että miehet kyselevät palstoilla, mihin viedä nainen treffeillä. Se kertoo siitä, ettei ole metatyö ihan hallinnassa. Ei se kenestäkään huonoa treffi- tai kumppaniehdokasta tee, mutta kertoo siitä, ettei mies osaa suunnitella tämmöisiä asioita, jotka on usein naiselle tärkeitä.
Pyytäminen on managerointia. Parempi olla passiivisena ja pyytää vain rahaa. Jos mies ei välitä järjestää yhteistä tekemistä tai aikaa niin en minä siitä tai sen puutteesta mitään kostu.
Vierailija kirjoitti:
Miehen poliittiset näkemykset vaikuttavat mielestäni asiaan. Kokemusteni perusteella vasemmistoon kallistuvat ovat paljon tasa-arvoisempia (osallistuvat juurikin metatöihin jne), verrattuna konservatiivisiin/oikeistolaisiin. Nykyinen mieheni on nimen omaan vasemmistolainen, kuten minäkin
Itselläni päinvastaiset kokemukset. En enää ota vasemmistomiestä yhdeksi lisä-lapseksi suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät usko noihin metatöihin. Kuten eivät myöskään esimerkiksi tunnetaitoihin. Miehet ovat käytännön ratkaisijoita.
Kunpa olisivat edes sitä. Mutta kun käytännön ratkaisuna on usein olla tekemättä mitään tai jos on pakko tehdä, niin suuttuneena jotain äkkiväärää. Etukäteen suunnittelu kun ei nappaa.
Kukaan ei pakota pariutumaan tai tekemään yhteistyötä miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miten voisi varmistua ettei nainen hössötä kaikkea turhaa?
Minä en hössötä. Minua ei kiinnosta pskaakaan äitisi synttärit tai onko sinulla puhtaita vaatteita kaapissa.
Olipas miesvihaketju. Teepä sama ketju ja vaihda mies-sanat naiseksi ja katsotaan mitä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa metatöihin jos vastaavasti vosu ottaa osaa metsätöihin.
Ei mulla muuta.
Aye captain! Mä kyllä jaksan painaa metsässä! Kun me nyt ollaan sinne menossa, niin sä olet varmaan huolehtinut lounaan valmiiksi lapsille. Ja onhan tämä raivaussaha muuten huollettu?
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Erittäin mielelläni otan osaa metsätöihin.
N50
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ja sen kehitys on aina vähän arvoitus, vaikka kuinka koittaisi etukäteen valita viisaasti ja ottaa selvää toisesta.
Ihmisethän myös muuttuvat suhteen edetessä, eivätkä läheskään aina hyvään suuntaan. Sikaa saadaan säkissä siis edelleen, vaikka kuinka yrittäisi osua napakymppiin. Harvoin sammakosta kehkeytyy sitä prinssiä, useimmiten kehkeytyy prinssistä sammakko.
Ne ovat kemiaa. Naisilla on tapana olla se kauniimpi osapuoli ja tavallaan se miehenkin kauneus tarttuu naiseen suhteen aikana. Tämä pitäisi vaan hyväksyä ja sietää sitä, että nainen on suhteessa aina ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Olipas miesvihaketju. Teepä sama ketju ja vaihda mies-sanat naiseksi ja katsotaan mitä mieltä.
No teepä kuule itse, loinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten varmistua jo tapailuvaiheessa että nainen ottaa osaa kotitöihin ja metatöihin?
Samat vastaukset pätee naisiinkin, lue tuolta alkupäästä muutama hyvä. Jos nainen on surkea, töihin tarttumaton vässykkä, niin kuka semmoisen kanssa jaksaa arkea elää. Samat säännöt ne on molemmille. Terv. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Minä ehdotin vaimolle, että minä hoidan metatyöt ja vaimo muut kotityöt.
Vielä kun osaisit edes kertoa mitä teidän talouden metatöihin kuuluisi. Mutta ethän sinä osaa, reppana.
Vierailija kirjoitti:
Miten voisi varmistua ettei nainen hössötä kaikkea turhaa?
Jos haluat välinpitämättömän naisen niin ota vaikka sellainen, joka nauraa munallesi ja "seksintarpeellesi" päin naamaa. Niin hän saattaa laiminlyödä lapsenkin tarpeita, ehkä. Tai sitten ottaa ne kuitenkin vakavasti ja nauraa vain sinun tarpeillesi. Mutta ei ainakaan hössötä turhaa, eli sinun munaasi esim.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä suunnittelemaan treffit. Se on metatyötä. Täälläkin on nähty, että miehet kyselevät palstoilla, mihin viedä nainen treffeillä. Se kertoo siitä, ettei ole metatyö ihan hallinnassa. Ei se kenestäkään huonoa treffi- tai kumppaniehdokasta tee, mutta kertoo siitä, ettei mies osaa suunnitella tämmöisiä asioita, jotka on usein naiselle tärkeitä.
Ei saa kysyä kun pitää tietää muutenkin. Pitää tietää mitä toinen ajattelee kysymättäkin. Ja tämän jälkeen on syytä muistaa, että miehet ovat niitä jotka eivät osaa kommunikoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta.
Erittäin mielelläni otan osaa metsätöihin.
N50
No nyt meitä on jo kaksi vosua lähdössä metsään 😁 Toivottavasti kommentoija on varannut (metatyö!) riittävästi kaffia ja voileipää meille molemmille.
Terv. #28
Kannattaa kiinnittää huomiota myös toiseen ääripäähän eli ylikorostuneeseen kohteliaisuuteen tai liian siirappiseen toimintaan, kuten ihastuspommitus. Sitten vielä pidemmällä aikavälillä tarkkaile hänen perhettään. Tai suhtautumista ystäviin. Miten suhtautuvat toisiinsa ja onko ongelmia, kuten draamaa.
Ilmiannettu, ei sijaan naisvihalle eikä miesvihalle.
Onnea vaan, naiset! Eipä kiinnosta hirveästi deittailla, jos nainen koko ajan pyrkii vahtimaan omia etujaan ja se ruoan laittaminen miehelle on synneistä pahein. Parempi olla sinkkuna kuin ruveta hyysäämään kivirekinaista, jolle kaikki pitää tuoda valmiina eteen.
Parhaiten asia varmistuu omalla laadukkaalla ammatinvalinnalla ja tienaamalla hyvin.
En ole vosu enkä suostu tuohon, koska ne metsätyöt hyödyttää vain appivanhempia. Meillä on kaukolämpö.