Sanna Marinin toiminta Linnassa ihmetyttää asiantuntijaa, "saapui sateenvarjon kanssa Linnaan"
Entinen pääministeri Sanna Marin edusti Visurin mukaan muutenkin täysin eri tunnelmissa kuin vuosi sitten. Viime vuonna Marin juhli mustassa, huomiota herättämättömässä iltapuvussa, nyt yllä oli näyttävä ja vaalea asu.
Yksi asia kehonkielen asiantuntijaa kuitenkin ihmetyttää.
Hän tuli katettuun tilaan sateenvarjon kanssa. Miksi sateenvarjo tuotiin ihan Linnan ovelle asti? Visuri ihmettelee.
Visuri ei tietänyt, että ulkona oli sade.
Kommentit (30)
Porvari toimittajat keksivät tikusta "asiaa".
Nolotti katsoa kun Marin joutui avaamaan itselleen oven kun ovimies seisoo vieressä toimettomana. Ei ollu arvokkaan näköinen sisäänkäynti. Empatia ja toiset huomioon ottaminen on kyllä ihmeen vaikeaa nykypäivänä. Jopa kameramiestä hävetti kuvata se.
Niin vahva silmämeikki. Jos olis lähteny valumaan niin olis näyttänyt aika kummalliselta.
Vierailija kirjoitti:
Nolotti katsoa kun Marin joutui avaamaan itselleen oven kun ovimies seisoo vieressä toimettomana. Ei ollu arvokkaan näköinen sisäänkäynti. Empatia ja toiset huomioon ottaminen on kyllä ihmeen vaikeaa nykypäivänä. Jopa kameramiestä hävetti kuvata se.
Luuli varmaan joksikin spurguksi joka pyrkii rytkyineen sisään.
Taidat itse olla denso huuteli ja.
Vierailija kirjoitti:
Kuka alunperin tosta Sannan sateenvarjosta on kirjoittanut, niin haluan sanoa, että olet säälittävä paska. Lisäksi ethän sä edes voisi lähteä pitkässä kättelyjonossa kesken kaiken etsimään paikkaa sateenvarjolle. Väsynyttä settiä🥱🥱
EIköhän takki ja sateenvarjo anneta jollekin Linnan työntekijälle, joka huolehtii niistä kyllä.
Iltiksellä on kooste vaaleista mekoista juhlissa ja olivat todella kauniita. Purralla oli kaunis mekko ja purrakin oli näyttävä. Mutta esille on nostettu santelipuu ja Eerika ja ibris ja näitä on nyt ruotimalla ruodittu. Vaikka todellisuudessa siellä on ollut oikeasti mielenkiintoisia vieraita ja upeita pukuja. Mutta caltavirralle nostataan vain nämä muutama mitä rahvaat sitten märehtii niinkuin possut konsanaan.
Eiköhän riitä jo. Olivat tylisimmät vieraat kaikinpuolin. Minä, minä vieraita vailla huomiota.
Sannan mekko oli ryppyinen kun se oli lampsinut siellä sateessa.
Loppuiko kalja?