Miten joku voi irvailla sairastuneelle ihmiselle?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Mene itkemään jollekin, jota kiinnostaa. Tai jollekin, jolle maksetaan, että se teeskentelee kuuntelevansa.
Nyt oli aika outo kommentti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se sairauden nimi on?
Sitä ei välttämättä kerrota koskaan. Ap
Kuulluu vaan sairaanhoitajien ammatin tapoihin.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole tuollaista havainnut. Ap
Tai kuolleelle. Kuten rouva Nordin: Olga oli juuri kuollut ja Nordiinin eukko hehkutti jonkun syöpää sairastaneen (vai "sairastaneen") jotain Valitsin elämän -kirjaa.
Haloo! Suurinta v***uilua ikinä.
Palsta täynnä mieleltään häiriintyneitä kuten näistäkin vastauksista näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkinkö?
Vierailija kirjoitti:
"Ihiminen ihmiselle susi."
Tai apina.
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Heitä on jatkuvasti täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihiminen ihmiselle susi."
Tai apina.
Se on loukkaus sutta ja apinaa kohtaan. Ihminen on ihmiselle ihminen, suurin mahdollinen uhka ja pahin vihollinen.
Ihan helposti. Itse olen sairastellut paljon mutta onneksi kaikki sairaudet on tähän saakka olleet hoidettavissa ja niistä on parantunut. Mutta niiden takia minusta levitetään valheita.
Minut on mm. leikattu kolmesti viimeisen vajaan kymmenen vuoden aikana. Olen kuullut että minusta levitetään valhetta, että olen vain esittänyt sairasta kun sairauksien oireet on näkyneet päällepäin heikkoutena tai ontumisena ja että toipumiseni olisi siitä todiste. Eli idiootiy eivät edes ymmärrä, että sairauksiin voi saada hoitoa ja niistä voi parantua. Kun minulla oli tuore leikkausarpi näkyvällä paikalla, kuulin yhden huutavan että olen itse tehnyt arven naarmuttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Heitä on jatkuvasti täällä.
Vttuako te paremmisto sitten täällä notkutte "mieleltään häiriintyneiden" seassa? Ei täällä ole pakko olla eikä tänne ole pakko tulla.
On mulle monesti vittuiltu täällä siitäkin, kun olen kertonut surusta ja mitä lapsen kuolema aiheuttaa.
Vierailija kirjoitti:
TAAS! Opettele kirjoittamaan oikein!
KUU-LUU! KUULUU!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUU-LUU! KUULUU!
Sieltähän löytyi heti yksi hoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei välttämättä kerrota koskaan. Ap
Jos henkilö käyttäytyy ylimielisesti, ikävästi ja lyö alaspäin, saattaa hiipiä mieleen että ihminen sai mitä tilasi. Jos kohteliaasti ja asiallisesti kaikkialla esiintynyt henkilö saatetaan pois lentokentältä, ei ensimmäisenä lähdetä maalailemaan viinapiruja seinille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUU-LUU! KUULUU!
voitko opettaa neti kieli polliiisi? mää ku ossaan kirjoittaa vaan oulun murteella. ennoookkaa ikinä osannut kirijakieltä.
nii että voikko nää tulla opettaa? vai misähä voi opetella aikuisena kirjoittaa?
Ilmoittakaa ne vihaketkut asiattomiksi ja poistettaviksi. Ne sisältävät paljon ihan rikoksen puolelle asemoituvaa kunnianloukkausta. Käsittämätöntä, että ne saavat yhä olla täällä.