Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kaunis juhlamekko?? Kaupoissa ei mitään nättiä!

Vierailija
20.04.2007 |

Olen nyt kiertänyt nuo perusvaatekaupat eikä missään ole mitään kaunista päällepantavaa hääjuhlaan, joka on jo kolmen viikon kuluttua.

On vain ihan ihmeellisiä, arkisia, löysiä virityksiä. Etsin jotain juhlavaa ja istuvaa mekkoa. Eikö kevään juhliin pitäisi olla jo tarjontaa?

Antakaa vinkkejä, menen huomenna Selloon, mistä kannattaisi katsoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, mutta Myyrmannin Modassa on kulmallinen tosi hienoja juhlamekkoja. Mun mielestä ainakin.

Vierailija
2/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M, Lindexiä jne... Menepä Sellon sijasta Hgin keskustaan johonkin laatuliikkeeseen tai Stockalle, joka myy laatuvaatteita, esim. Andiata, Sand, MaxMara jne...jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pulaa, Valkoinen Elefantti Korkeavuorenkadulla on aivan ehdoton. Saman kadun varrella on muutama muukin kiva putiikki.

Vierailija
4/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinhuoltaja, enkä halua suurta lovea tehdä tiliini. Mutta sellaisen hankinnan tahtoisin tehdä, joka miellyttää vielä ensi vuonnakin ja on laadukas.

Vierailija
5/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 - 70-luvun kotimaisista mekoista on kyse. Vintagea siis... :)

Vierailija
6/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin 10 - 15 euroa olen noista maksanut, alle sen en ole löytänyt mitään tyylikästä ja laadukasta. Lisäksi minulla on pari juhlamekkoa ns. laatuliikkeistä, mutta UFFin mekot ovat ne rakkaimmat.

Vierailija
7/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin olen saanut mieleisen vaatteen.

Vierailija
8/8 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mummoni oli ammatiltaan ompelija, peukalo on erittäin keskellä kämmentä..

ap