Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muista JOULUKORTIT

Vierailija
07.12.2025 |

Eli hei, joulukorttien takaraja lähestyy. Pistä nyt vanha hyvä tapa taas voimiin omalta osaltasi, joulukortit punaisessa kuoressa postiin 11.12 eli torstaina. Toki sillä kalliimmalla normaalihinnalla ehtivät vielä kun laitat seuraavana tiistaina, 16.12 postiin. Ja laittakaa se osoite selvästi, jookos. 

Terveisin pikkupakettiruuhkassa tuskaileva jakaja

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse mun takia tuskailla kun en lähetä yhtäkään.

Vierailija
2/6 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukortteja on mukava saada, varsinkin luontoaiheisia kauniita. Ovat esillä pitkän ajan , mulla ainakin. Jos ei mitään anna itse, ei varmaan myöskään saa, pieni vaiva, iso ilo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ottanut itse marraskuussa valokuvia ja teetätin niistä joulukortit, ihan ajatuksella, sisaruksille mummolan talvinen kuva, pieni kynttilä pihalla, työkavereille kuva jäätyneestä lammesta, sininen taivas ja meidän päätuotteemme ja kynttilä siinä rannassa. Asettelulla ja valaistuksen säädöllä sai ihan hienoja otoksia. Suurimpaan osaan on jo vastaanottaja kirjoitettu, puuttuu 3-4 ja sitten pussiin ja postilaatikkoon.

Vierailija
4/6 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulukortteja on mukava saada, varsinkin luontoaiheisia kauniita. Ovat esillä pitkän ajan , mulla ainakin. Jos ei mitään anna itse, ei varmaan myöskään saa, pieni vaiva, iso ilo

En vietä joulua. Ei siis kiinnosta koko juttu lainkaan

5/6 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin jo aikoja sitte sen ainoan 😎

Vierailija
6/6 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusit tuon ajatuksesi kuitenkin jakaa kanssamme, kiitos ja jouluja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi