Uskaltaisitko ostaa sängyn käytettynä torista?
Oletko tehnyt niin? Tuliko tuholaishyönteisiä, tai muita ylläreitä?
Kommentit (17)
En ostaisi, enkä sohvaa, kangastuoleja yms.. Siinä ne lutikat leviää..
En ostaisi. Kaveri osti kerran tuntemattomalta sängyn, jossa oli kusinen petari.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka yleistä tämä oikeasti on?
En ainakaan runkopatjasänkyä. Pelkän puisen rungon ehkä ja siihen uuden patjan ja petarin.
En. Suosittelen kaikille uusia huonekaluja. Vaikka puisia. Kuumentuville esineille kovempi materiaali alle, joka ei syty.
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi. Kaveri osti kerran tuntemattomalta sängyn, jossa oli kusinen petari.
No jos ei ole kusista petaria ja sängyssä on pestävä verhoilu? Runkopatja siis ja siihen tulee päälle oma patja?
Hyi, en todellakaan ostaisi. Vanhat sängyt kuuluu polttaa, etenkin patjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka yleistä tämä oikeasti on?
En mä ainakaan ottaisi mitään riskejä. Sen ymmärrän, että tytär otti vastaan sohvan tuttavaperheeltä koska tiedetään ettei mitään heillä ole. Joku täysin tuntematon niin ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en todellakaan ostaisi. Vanhat sängyt kuuluu polttaa, etenkin patjat.
No te olette varmaan oikeassa. Harmittaa vaan, kun sänkyä jonka haluaisin ostaa ei enää saa uutena. Käytettynä torista löytyisi, mutta en tiedä uskaltaako sitä riskiä ottaa. Myyjän mukaan se on lähes uusi eikä mitään tahroja ja hajuja.
No en ostaisi. Kiva siinä sitten akateemisena nukkua, kun patja on muotoutunut työväenluokkaiseen vartaloon.
Vierailija kirjoitti:
No en ostaisi. Kiva siinä sitten akateemisena nukkua, kun patja on muotoutunut työväenluokkaiseen vartaloon.
No entä jos myyjä on akateeminen ja itse on alempiluokkainen?
En tietenkään ostaisi kenenkään roskaa.
Siis porukka on täällä ihan fanaattista. Oon kuolla nauruun. Voihan sitä sänkyä pitää vaikka 20 asteen pakkasessa yön yli ja käsitellä sanytolilla. Nyt oikeasti järki käteen!
En Helsingissä mutta muualla kyllä. Siellä ne suurimmat ongelmat.