Muita yksin tänään Itsenäisyyspäivänä?
Vähän tylsää on mutta aika kuluu esim. nyt uutta Beck- leffaa katsellessa. Tein kermaviilimarjapiirakkaa jota samalla mutustelen.
Olisihan se kiva näitä juhlapyhiä viettää jonkun kanssa mutta ei ole sellaista perhettä joka viettäisi aikaa yhdessä, sukulaisia ei ole ja parilla kaverilla omat menonsa.
Kommentit (13)
Yksin olen. Yritin nuorinta lasta houkutella tänne viikonlopuksi, mutta ei innostunut. Muilla lapsilla työhommia. Miesystäväkään ei tullut, vaikka oikeasti jo odotin, kun ei ole nähty viikkoihin.
Nofap meiningei selattu täs näi ja Emilia kahvii juomingeis meneehän se ihtenäisyydenmuistopäivä näinkin.
en näe yksinolossa negatiivista. päinvastoin, itsenäisyyttä tavallaan sekin...
Toistaiseksi yksin. Odotan kovasti, että edes murhaaja tulee piipahtamaan.
Yksin olen. Keitän kananmunia iltapalaksi.
Tavallaan yksin. Mies on sammunut jo aikaa sitten.
Neulon joulukalenterisukkia, syön herkkuja, saunoin, katson linnanjuhlia, välillä seuraan mitä täällä höpistään. Käyn myöhemmin yökävelyllä.
Oon yleensä viettänyt itsenäisyysäivän yksin ja niin tänäkin vuonna. Tai no siis koiran kanssa. Musta on oikeastaan ihan kiva viettää itsenäisyyspäivää yksin koska voin silloin tehdä siitä oman näköisen. Päivällä kävin kiipeilemässä, illalliseksi tein itselleni uunilohta ja perunamuusia. Jälkkäriksi tein baileyspannacottaa ja avasin kuoharipullon. Sinivalkoinen kynttilä keittiön pöydällä ja olohuoneeseen ostin sinivalkoisia krysanteemeja ja itsekin pukeuduin sinisiin ja valkoisiin itsenäisyyspäivän kunniaksi. Tässä illan aikana aion vielä koristella joulukuusen sitten katsoa jonkun kotimaisen leffan ja kuunnella finlandia hymnin. Perinteisesti itsenäisyyspäivänä olen koittanut kuunnella pelkästään suomalaista musiikkia, katsoa pelkästään suomalaisia ohjelmia/elokuvia ja lukea pelkästään suomalaista kirjallisuutta. Sotajutut ja linnanjuhlat ei kuulu mun itsenäisyyspäivään.
No itsenäisyyspäivä jos mikä on juuri hyvä päivä olla itsekseen. Aika juhlavaakin jotenkin. Itse olen katsellut maisemakuvia, kuunnellut Suomesta kertovia lauluja, kävellyt ulkona ja herkutellut vähän. Ainoa mikä harmittaa on se, että itsenäisyyspäivä ei tänä vuonna tuonut ylimääräistä vapaapäivää viikkoon.
Päivä siinä missä muutkin. Pitäisi lähikaupassa käydä piipahtamassa mutta en raaski kun sataa.
Tuu meitil. Mul o uunivoileipiä ja kolaa...ollaan sit kahdestaan yksin!
Yksin olen, katson linnan juhlia.
Mitä?!? Eikös naiset ole pitkin vuotta toitottaneet, että kaikkein parasta on olla yksin korkeintaan kissa seuranaan, ja ehdottomasti kaukana miehistä😅😅
Olet jo nyt toisten kanssa täällä. Seuraa se on virtuaalinen seurakin :)