Löysin kameroita kotoa
Ostin sellaisen kamera tunnistimen. Kävin kaikki huoneet läpi ja se varoittaa palovaroittimen kohdalla sekä löysi yhden kameran makuuhuoneen lampusta. Kuka minua vakoilee? Tämä on ihan hullua. Voiko ne katsoa läppärinkin kamerasta?
Kommentit (34)
Näin kun löysit kameran. Käyn asentamassa uuden kun nukut
Mitä maikkarin lampussa on. Sähköä?
Vierailija kirjoitti:
Näin kun löysit kameran. Käyn asentamassa uuden kun nukut
eli ihan pian, kun toisesta kamerasta näin, että joit juuri siitä pullosta, johon laitoin tyrmäystippoja
No ketkä on asunnossa käyneet? Vuokranantaja, miesystävä? Laita joku teipinpala linssin päälle heti.
Vierailija kirjoitti:
Voiko noita jotenkin jäljittää?
Yksi on pöntössä kuvaamassa alhaalta ylöspäin
Laitteesi mahtaa tunnistaa wifisignaalin? Nykyään laki velvoittaa taloyhtiöt asentamaan palovaroittimet ja pitämaan ne toimintakunnossa. Monesti ne on yhteydessä nettiin.
Oikeasti? Vaikea uskoa. Pelkkä tunnistaminen laitteella ei riitä, kai sun pitää löytää se itse kamerakin.
Voi kulta, katselen sinua juurikin nyt. Joka huoneessa on kamera ja mikrofoni...
Koitas myyten pyyhkiä perseesi aamuisin hiukkasen huolellisemmin, tänään jäi paskaa persposkiin IHAN liikaa....
Vierailija kirjoitti:
Laitteesi mahtaa tunnistaa wifisignaalin? Nykyään laki velvoittaa taloyhtiöt asentamaan palovaroittimet ja pitämaan ne toimintakunnossa. Monesti ne on yhteydessä nettiin.
Jos wifi niin silloin katsotaankin
Löysin aitasta monta kameraa. Joistakin puuttui lataus johto.
Vierailija kirjoitti:
Voi kulta, katselen sinua juurikin nyt. Joka huoneessa on kamera ja mikrofoni...
Koitas myyten pyyhkiä perseesi aamuisin hiukkasen huolellisemmin, tänään jäi paskaa persposkiin IHAN liikaa....
Ai tää kultaseni, voi kultaseni tyyppi onkin tällainen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäriin.
Saitko jo ajan?
No mutta Alex, teillähän on juhlat siellä tänään. Tottakai kamerat paikalla. Hauskaa iltaa Alexille.
Vierailija kirjoitti:
Minä valvon sinua nytkin!
Sinähän valvot sitten monia ihmisiä. Mistäs instituutiosta olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä valvon sinua nytkin!
Sinähän valvot sitten monia ihmisiä. Mistäs instituutiosta olet?
Vain sinua armaani. Kävin äsken ovellasi rapistelemassa. Kuulit oikein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tää kultaseni, voi kultaseni tyyppi onkin tällainen tapaus.
Voi sinua kultaseni -ihanaa että olen päässyt ihosi alle!
Lääkäriin.