Spermojen erot
Ei kyllä lakkaa hämmästyttämästä.. Mun kahdesta miehestä toisen sperma on tosi, tosi paksua. Kuin ihan liian paksu kiisseli. Ei oikeestaan edes valu. Siinä on myös jonkinlainen haju, ei välttämättä huono, mutta kuitenkin. Kun toisella taas koostumus on enemmän kuin mehukeittoa ja sitä tulee kerralla PALJON. Kumpikin syö ns. tavallisesti, ruokavaliot lienevät aika samanlaiset, ovat suunnilleen samanikäisiä ja seksiä on samaan tahtiin. Masturbointimääristä en kyllä tiedä.
Kumma juttu.
Kommentit (5)
Speiffin ero riippuu maturaation määrästä ajan funktiona.
Vierailija kirjoitti:
Itseltä tulee kumpaakin lajia. Nesteytysaste vaikuttaa eniten.
Eli toinen ois aina "kuivempi". Hmm. Tätä paksumman tavaran miestä oon pannu liki 20 vuotta, toista reilun vuoden. Kummallakaan ei vaihtele olomuoto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli toinen ois aina "kuivempi". Hmm. Tätä paksumman tavaran miestä oon pannu liki 20 vuotta, toista reilun vuoden. Kummallakaan ei vaihtele olomuoto
Voihan se johtua elintavoistakin. Toinen juo 3 litraa vettä päivässä, toinen pelkkää kahvia. Toki yksilöllisiä eroja varmasti on.
Siemensyöksy on monimutkainen eri lihasryhmien välinen koordinoitu tanssi, joten lastin lähtönopeuskin on osin tuurista kiinni. Nämäkin lihakset vahvistuvat harjoittelulla.