Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa harmaavarpusta! Olen lössähtänyt kotiäiti, ylipainoinen ja hiukset ylikasvaneet ja totaalisen ryhdittömät.

Vierailija
20.04.2007 |

Huomenna on miehen kaverin syntymäpäivät ja nyt minun pitäisi tallustaa vanhan porukan eteen reilusti vuosien myötä lössähtäneenä. Hävettää.

Kertokaa pliis mitä laittaisin päälle. Huomenna ehtisin vielä kauppaan. Kampaajalle ei ole aikaa koska kekkerit ovat kaukana ja matkaan menee aikaa. Olen ihan pihalla muodista enkä tiedä mitä edes kehtaisin vetää päälleni. Bmi:ni on 27.. HUH!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ehtiä kampaajalle. Tai osta väri kotiin joka kirkastaa omaa väriä.

Millainen vartalo sinulla on? Korosta parasta kohtaasi - vyötäröä, rintoja, hoikkia jalkoja... Pyydä kaupan myyjältä apua. Itse pukeutuisin tyylikkääseen hameeseen + ballerinoihin + neuleeseen tms. Mutta jos olet lyhyt, laita korot ja jos olet paksu, älä laita liehuvahelmaista polvihametta...

Hauskaa iltaa!!!

Vierailija
2/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat hiusvärin, jonkun pirteän ja värjäät kotona. (ei liian punaista ettet näytä säälittävältä.) Luonnollisen ruskea esimerkiksi. Riippuu väreistäsi. ABC:ltäkin voi ehkä saada hiusvärejä jos kaupungissasi on. Näin voit värjätä jo tänään!

Minkä mallinen jakokoinen olet?

Sitten ostat mustat hyvin istuvat, jämäkästä kankaasta valmistetut housut, jotka sopivat vartaloosi. Ja hillityn, mutta pirteän paidan ohuesta kankaasta ja päälle bleiseri jonka voit jättää auki. Huivi kaulaan, ohut koristeeksi tai sitten iso selkeä kaulakoru, jonka tulisi yltää rintoihin asti tai yli. Tämä lisää pituutta ja hoikistaa.

Meikkaat kauniisti ja kiharrat tukkasi, harot niitä todella kuivana ja viilenneenä vain hieman auki ja muistast tietysti kunnoon istuvat ja tukevat rintaliivit, jotta et näuytä lysähtäneelta ja roikkuvalta. Sekä oikaiset ryhtisi ja ajattelet näyttäväsi kauniilta ja upealta. Myös tämä on todella tärkeä seikka jonka uset unohtavat!

Ja jos sääresi eivät ole TODELLA paksut, niin myös oikean pituinen hame, esim. juuri polvet peittävä, mutta ei sääriä koskettava ja hyvin istuva vahvasta kankaasta valmistettu paitapusero trendiväreissä ovat hoikentavia.

Miltä kuulsotaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustaa vaattetta- esim. hame ja pusero takuuvarma-

myös marimekolla loistavia vaatteita pyöreähkölle vartalolle(itsellänikin on...)

- ja tukkaan uusi väri ja donitsilla ylös jos pitkä tukka- muuten papijoittien avulla ihmeitä saa aikaan

- matalakorkoiset mustat kengät

- ja myskisuihkugeeli ja vartalovoide niin tehoaa

hauskaa iltaa!!!

Vierailija
4/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NUORELTA tai NUOREKKAALTA myyjältä apua. Eikä tarvitse hävetä, monet tarvitsevat apua. Ammattilaisella on silmää vartalollesi ja osaavat antaa hyviä vinkkejä!

Uskon että näytät kauniilta ja upealta jos oikeasti vain haluat! Vaatii rohkeutta näyttää upealta jos oma mieliala tai itsetunto on pohjalla :)

Vierailija
5/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee joku kiva kampaus. Ja kunnon siisti meikki.

lähde vaatekauppoihin kiertelemään, jos vaan kerkeät. Siellä ne muotivaatteet roikkuvat. Eikä tarvitse olla niin muodikkaatkaan, kunhan sopivat sinulle.

Ei liian tiukkaa, paljastavaa, eikä liian isoja vaatteita

Vierailija
6/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI HYI. Se on vanhanaikaista! Nyt on tärkeää pukeutua nuorekkaasti ja trendikkäästi, mutta ennenkaikkea ikääsi ja arvokkuuttasi kunnioittaen. Jos haluat hiukset kiinni, niin teet kiharoita pohjaksi ja laitat pienillä knipsuilla tai pinneillä irtonaiseksi pöyhkeöksi ja hieman " valuneeksi" kasaksi, jossa on pitkiä irtonaisia hiusosioita. Tämä sopii myös aikuiselle eikä näytä teiniltä. Donitsit ja myskit ovat vanhanaikaisia ja rumentavat sekä saavat sinut tuntevan siksi, miltä ensimmäisessä viestissä kirjoitit.

vaikka olisi kuinka lihava tai repsahtanut, pitää käyttää päivitettyjä vaatteita. Niillä se ensivaikutelma tehdään.

Ja ennen kaikkea: MUISTA olla iloinen itsesi ja ulospäinsuuntautuva, niin vaikutat kaikea muulta kuin lössähtäneeltä! Hyvin se menee kun vain päätät.

Vierailija
7/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto on liuennut olemattomiin vuosien myötä ja tosiaan ulkonäköni huokuu epävarmuutta ja noloutta. Hiukseni ovat ohuet enkä ole koskaan värjännyt itse. En kertakaikkiaan nytkään uskalla. Pahinta olisi mennä pieleen värjätyssä tukassa, se veisi viimeisetkin hiukkaset itsetunnostani.

Kropaltani olet suora pötkö. Pitkä ja tasainen. Jakkupuku olisi varmaan liian konservatiivinen siihen porukkaan. Ainakin silloin nuorena porukka oli rento ja trendikäs, ei niinkään siisti.. jos ymmärrätte mitä tarkoitan..

ap

Vierailija
8/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkgillä, koruilla,laukuilla, huiveilla, vöillä (ei jos olet erityisen vatsakas) saa paljon aikaan!

Osaatko tehdä hyvän meikin vai tarvitsetko siinä apua?

Vierailija
9/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein käy niin, että väriä levähtää hiuspohjaankin, toisaalta voit myös itse oudoksua uutta väriä ja tuntea olosi vaivautuneeksi.

Koruilla saa paljon aikaan, kivat korvikset ja kaulakoru tekee jo paljon :) Osta vaikka uusi käsilaukku, ei ehkä mustaa, sekin piristää :)

Jos lähdet vaateostoksille, osta vaatteet, jotka päällä tunnet olosi kotoisaksi :)

Vierailija
10/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osatat kaksi pakettia hiusväriä, joka on lähellä väriäsi ja levitä vaikka ensin toiselle puolelle ja sitten oiselle puolelle. Levitäöt hyvin näkyviin hiusrajoihin ja kun sitä menee iholle, pyyhit vasta sitten pois kun olet koko pään värjännyt. Sitten pyyhit ja hinkkaat kynsilakanpoistoaineella värin vaikutusaikana ihoon mennyttä väriä niin et voi epäonnistua. Me päivystämme ja autamme t' äällä!

Vierailija
11/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan vaan ostat värin joka lähellä omaa väriäsi.

tai jonkun kevyt sävytteen. Antaa hiuksille kiiltoa ja vivahdetta, mutta ei ole niin näkyvä.

mustat housut ja joku pitkä toppi.

Vierailija
12/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ovatkin jo pois muodista :) ne muistuttaa mua niistä ajoista " ennen lapsia" ja mieliala kohoaa heti..

Tukka kannattaa koota korkealle ja pörröttää, vaikka päälaelle ponnari (jos ei ole liian pitkä tukka)

paljon ripsiväriä ja tummaa (ei kirkkaanpunaista) huulipunaa,

suurehkot riippukorvikset ja kaulakoru

lakkaa kynnet ja laita hajuvettä mistä itse tykkäät

vaikket olisi ihan muodikas, saat varmasti oman sisäisen iloisen entisen " sinut" eloon joillain vaikka noilla keinoilla, jos ne sopii sulle omasta mielestäsi.

Tarkoitan tässä ehkä eniten että koita hakea se sama iloinen itseesi tyytyväinen sinä sieltä joillain vanhoilla hyviksi havaituilla jutuilla, eli millä ennenkin kaunistit itseäsi...

Ja laittautuessasi ja autossa sinne mennessä kuuntele jotain tosi hyvää musiikkia (ihan sinun eikä miehesi) ja polta tupakkaa autossa! ;)

Kuulostanpas kahelilta ja jämähtäneeltä...mutta tässä ajassa ehdittynä suurin ihme tulee sun itses sisältä...

mulla oli tossa pikkujoulut, olin ihan niinku sinä että en taida edes mennä...ostin kaikkea kamalaa hätäpäissäni (pitkä hame, tunika jne tanttaa)

sitten illalla laitoin meikkiä ja ne tanttavaatteet ja purskahdin itkuun peilin edessä.

Pesin meikin pois, riisuin vaatteet ja otin siiderin :)

Laitoin omia kivoja vaatteita (vaikkei ollut uusia siihen tilanteesen etsiä) mutta sellaisia minun kivoja. Meikkasin kivasti (miten aina ennenkin meikkasin) ja kuuntelin maija vilkkumaata :)

tuli itsetunnon kohouma ja soitin kyydin, poltin autossa ja join toisen siiderin (teini jee), mulla oli tosi hyvä ja kiva ilta!

hyvää juhlaa ap!

Vierailija
13/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli uusi väri hiuksissa mutta sulle en ehkä nyt lähtis sitä neuvomaan, voi oikeasti mennä pieleen,

tai ei ne kyllä helpolla ihan pieleen mene ellei blondaa :9

mutta sulle voi itelle tulla huomenna sellanen katumus jos et tunnekaan itseäsi ihan sinuksi sen uuden vieraan hiuskuontalon kanssa. Luulen että jotkut kehottavat värjäämään kiireellä nyt siksi että meniskin sulta juhlat pieleen.

laitat vaan ne korkealle ne hapsut ja tupeerat sopivasti niin ei se väri paljoa näy ja huonokuntoiset latvat jää sinne pörröön piiloon.

Vierailija
14/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sävytän tai oikeammin vähän vaalennan säännöllisesti sillä siten hiuksista tule terveen näköiset ja kiiltävät. Suosittelen. Jos olet vaalea valitse sävy mikä on kirkas tai mielummin tuhka-jotain niin hiukset ei mene keltaisiksi.

Olen myös pitkä ja keskivartalolta lasten myötä pyöristynyt, levähtänyt ja tykkään käyttää mustia housuja ja avonaista t-paitaa kera jonkun ohuen neuletakin. Jakuista tykkään, mutten laittais mihinkään kaverijuhliin jos kyse ei ole esim ristiäisistä ym.

Mutta osta joku kiva vyö, koru ja laukku ja kengät niin kummasti olo pirisryy:)

Vierailija
15/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, levenevät lahkeet alkaa tulla taas muotiin..

Vierailija
16/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, sittenhän minä en ole epämuodikas vaan vähän edellä aikaani leveine lahkeineni :)

Vierailija
17/17 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen todella lämpimästi myös sitä housväriä, pyydä vaikka miestäsi värjäämään! ET VOI EPÄONNISTUA jos ostat omaa hiusväriä lähellä olevan sävyn. Jos sulla on pitkät hiukset, laita yöksi papiljotit ni oot sit huomenna kikkarapäinen. Meikkaat nätisti ja ostat istuvat housut (onlylla ihania malleja) myyjä kyllä neuvoo sua kun sanot mitä tarviit ja millasiin kemuihin :) Mut oikeesti, osta se hiusväri, se saa ihmeitä aikaan! Mäkään en oo ennen ite värjänny mut hyvin onnas, ei oo vaikee juttu ja mun ylikasvanut pehko sai uutta ilmettä ja heti piristyin :)

Kyllä sä onnistut, usko ittees beibi!!!!!!!!!!!!!!!!!