Linnan juhlat 2025 liveseuranta OFFICIAL
En vielä tällaista löytäny, joten laitetaan tulille. Puhuttako muu kuin pillumekko?
Kommentit (2303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ojensiko Stubb nuorta naista että pitää olla hiljaa kun Mirella laulaa?????
Sanoi omalle tyttärelleen jotakin!😀
Ai se oli pressan tytär 😂 No enpä tiennyt!!!!
Oliko tosiaan niin, että se pillupuku oli jätetty kotiin ja vaihdettu toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella Innes-Stubbilla on yksinoikeus hopeanharmaaseen väriin? Jokainen saa pukeutua mihin väriin haluaa. Mekot ovat eri suunnittelijoilta ja aivan eri näköiset. Sannalla on kainaloista mekko auki vyötärölle asti kuten vanhoissa kreikkalaisissa patsaissa, ja vinot vatsalihakset näkyy sivusta. Mieluummin niitä katselee kuin kylkien jenkkakahvoja.
No kuule ihan sillä perusteella, että hän on illan emäntä. Jokainen normaaliälyinen ymmärtää, miksi ei ole korrektia pukeutua samankaltaiseen asuun kuin illan emäntä. Sinä ilmeiseti menet häihinkin valkoisessa mekossa vain koska haluat alleviivata miten moukka olet.
Olen eri, mutta edellinen presidentin rouva pukeutui aika usein siniseen juhlapukuun, mutta tuskin vieraat välttelivät tuota väriä.
Hän on presidentin rouva, ei morsian tai englan
Hän on juhlien emäntä. Mutta ymmärrän, että siellä perämetsässä ei osata edes perusteita etiketistä.
Voi hyvänen aika. Normaalisti häät on ainoat juhlat, joissa juhlien emännän asun värin vieraat tietää etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ojensiko Stubb nuorta naista että pitää olla hiljaa kun Mirella laulaa?????
Siltä näytti. Nainen sanoi joo ja näytti nololta. Mutta eihän tuo mikään konsertti ole, itsekin olisin varmaan seurustellut avecin kanssa.
Nuori nainen taisi olla Stubbin tytär.
Vierailija kirjoitti:
Marin sit tyrkyttää itseään pressaparin lähelle kuviin...
Ei tyrkytä. Hän jutteli Nasiman ja pressaparin kanssa kaikessa rauhassa kun kamerat tunkivat kuvaamaan. Ei siis itse tunkenut kuviin vaan kamera tuli kuvaamaan heitä. Vessassa yksinkö hänen pitäisi seistä? Ilmiannoin törkeä Itsenäisyyspäviää halveksivan kommenttisi.
Vierailija kirjoitti:
Stubb jamittaa jotain teinipissismusaa. :D
Mutku eikse frendaa nik-nokissa? Ja saa jäätäviä selfieitä someen? Ku se on tärkeint näissä Aksun ja Suskun bileissä.
Muistan tuon Akimin Dance ohjelmasta, jossa oli myös Katri Riihilahti. Varmaan 15 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut. Kyllä se puku oli ihan normaalisti päällä. Se vain ei näyttänyt yhtään pillulta, vaikka moni sellaisesta fantasioi ennen juhlia.
Vierailija kirjoitti:
Minun silmääni ei edes ole sama väri. Eräällä toisella vieraalla puolisoineen bongasin kättelyn aikana olevan sama väri kuin presidentin rouvalla, mikä on vaalea laventeli.
No sinä oletkin Sanna-fanituksen sokaisema.
Minulla vain on hyvä värisilmä. Sinä vaikutat pakkomielteiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se täysin sana etukäteen esitelty mekko oli linnassa. Se oli ihan tyylikäs. Ei näyttänyt mitenkään säädyttömältä.
Vartiainen laulaa pksybackina, noloa.
Kike Elomaa näytti kättelyn jälkeen käsilaukkuaan, jossa kuvat hänen koiristaan. Toinen koirista kuoli juuri äskettäin.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, juontaja sanoi haastateltavan vastauksen lopuksi Amen. Tökeröä.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin.....
Vierailija kirjoitti:
Diarralla on isot tissit.
Meinaat Fat I'm Diarrhea?
Voi hyvänen aika. Normaalisti häät on ainoat juhlat, joissa juhlien emännän asun värin vieraat tietää etukäteen.
Juuei ole. Sinulla on vielä todella paljon opittavaa tässä elämässä.
Onkohan Vornanen varautunut? Ihan vain sen varalta jos joku alkaa provosoimaan 😂
Nää lähiöäijät pois ruudusta ja jotain järkevää heidän tilalle kiitos
Siis mitä, juontaja sanoi haastateltavan vastauksen lopuksi Amen. Tökeröä.