Linnan juhlat 2025 liveseuranta OFFICIAL
En vielä tällaista löytäny, joten laitetaan tulille. Puhuttako muu kuin pillumekko?
Kommentit (2591)
Vierailija kirjoitti:
Te jotka haluatte pönötystä takaisin, äänestäkää ensi kerralla joku vanhus pressaksi!
Ei se riitä, jos te pennut haluatte taas jonkun bile-Stubukan. Itse olen koko elämäni ajan äänestänyt kokenutta ja arvokasta henkilöä presidentiksi. Se vain ei ole riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on juhlien ajan Samu Haber? Näin vain kättelyssä.
Vetämässä jotain aineita jossain..
No ei nyt todellakaan. Näytettiinkö häntä jälkikäteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jvg:n pojilta ei kyllä tullut kovin syväluotaavia vastauksia haastattelussa.
Ne ei ollu kyllä kunnossa. Kato silmiin niin tajuut mikä vaivaa.
No ei kai, jos toinen on vetänyt hedelmäkorin päähänsä ja tämä on ilmeisesti molemmista ollut hyvä idea.
Vierailija kirjoitti:
Jvgstä minä keski-ikäinenkin voin innostua.
Ellinooraa ja Lauri Haavia en jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon kok sua tuolla menee?
Tuskin kovin paljoa. Peukku on trendaavampaa.
Miksi sanotte, että olisi pitänyt valita joku vanhus pressaksi ja Stubbia nuoreksi bilepressaksi? Ukkohan on 60-vuotias.
Suomi joutu tarkkailuluokalle ja bileet sen mukaiset. Tuppi pisti haisemaan ja näytti EU:lle närhen munat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jvg on ihan tillin tallin. Myötähäpeän
Sama. En pysty katsomaan. Kuka menee haastatteluun ihan päihteissä?
No ei ole. Kayoittelo Kekäläisen haastattelun, ovat aivan selvinpäin. Fiksuja miehiä.
Mäkin ihmettelin että mitä täällä jankataan että olis ihan päihteissä. En mä ainakaan huomannut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Millä meriitillä vikman oli kutsuttu? Eihän hän pärjännyt viisuissa
Hyvin pärjäsi
Miksi Juha Torvinen oli rajattu kuvista ulos enimmän aikaa, kun "Eppuja" haastateltiin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sanotte, että olisi pitänyt valita joku vanhus pressaksi ja Stubbia nuoreksi bilepressaksi? Ukkohan on 60-vuotias.
Puhe onkin henkisestä iästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä tää vartiaisen keikka ja eturivissä jo ihan festarimeininki
Ikään kuin Jenni Vartiaisen keikka.
Niin kauan kuin valtaosa vieraista on lähempänä eläkeikää tai ylikin, ei nää nykytähtien keikat oikein sovi tanssitilaisuuden musiikiksi. Tosin eihän tuolla linnassa mahdu kunnolla tanssimaankaan. Kyllä vanhat perinteet ovat kaikilta osin menossa romukoppaan. Ajat muuttuvat, eivätkä aina parempaan suuntaan. Vanhempi väki mökkiytetään kotiinsa kymmeneltä nukkumaan, ja nuoret kukkuvat.
Onko nämä kaikki esiintyjät jossain aineissa? JVG ja Olavi Uusivirta hyppii ja sekoilee vaan tuolla lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Juha Torvinen oli rajattu kuvista ulos enimmän aikaa, kun "Eppuja" haastateltiin?
No mietipä sitä. Kaveri aloitti haastattelun muutama reilu tunti sitten "nyt kun olen vielä selvinpäin".
Vierailija kirjoitti:
Miks tuolla on 100 hyvännäköistä naista? Missä miehet?
Suomalaisten miesten pitäisi panostaa itseensä paljon enemmän eikä kulkea röllipeikon näköisinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka haluatte pönötystä takaisin, äänestäkää ensi kerralla joku vanhus pressaksi!
Ei se riitä, jos te pennut haluatte taas jonkun bile-Stubukan. Itse olen koko elämäni ajan äänestänyt kokenutta ja arvokasta henkilöä presidentiksi. Se vain ei ole riittänyt.
Halla-ahon olisin halunnut presidentiksi. Hänen vaimonsa oli todella kaunis ja hyvin pukeutunut.
Halla-aholla on elämänkokemusta. Valitettavasti pres. Stubb on nähnyt vain elämän parhaat puolet. Hän ei osaa ottaa ihmisiä arkisina henkilöinä. Hän on juhlien kuningas suurempi kuin presidentti.
Kumma ettei Afrikan jannut ole päässeet jatkoille? Zetorissa niitä ainakin notkuu pilvin pimein
Kohteliasta, että Zele soitti tänään ja toivotti hyvää itsenäisyyspäivää.
No niin. Pian se on ohi.
Enää tunti, niin sitten tämän ketjun isänmaalliset voivat taas ruveta aukomaan päätä isäm maallisille.
Minä niin kärsin aina, kun miehiltä vilkkuu henkselit frakin liivin alta. Vaikka nyt tuo Jenni Vartiaisen siippa: https://images.sanoma-sndp.fi/8975ef46cd219c8a2881c42bd5810559/normal/9…;
Naisten iltapukujen pienimmätkin yksityiskohdat muistetaan rääpiä, miehet saa näköjään olla melkein miten lystää.