Linnan juhlat 2025 liveseuranta OFFICIAL
En vielä tällaista löytäny, joten laitetaan tulille. Puhuttako muu kuin pillumekko?
Kommentit (2303)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alexander ei kunnioita edes omaa vaimoaan. "Kyllä se ihan hyvin britiksi hiihtää". Mikä se? Puhuu kuin Suzanne ei olisi itse paikalla. Ihme mollaamista koko ajan ja tuo vihainen tuijotus, kun vaimo hermostuneena vastaa kysymyksiin.
Kilpailuhenkisyys ja miellyttämisen halu kansaa kohtaan. Egoismi, onhan sentään presidentti. Huumori, yrittää ainakin olla hauska. Tilanne vain väärä.
Höpö höpö. Tunnetko yhtään brittiä? Niillä on tosi roisia huumoria toistensa kustannuksella, täysin hyväntahtoista on.
Olen katsonut kyllä brittiläisiä sit-comeja. Mutta suomalaiseen tv:seen, meille suomalaisille esitettynä se tuntuu loukkaavalta, että mies sanoo vaimolleen noin. Vaikka onkin vain läppää.
Onko nää jatkojen artistit jauhoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kadetit tanssii keskenään? Niiden on tarkoitus tanssittaa vieraita.
Jos kukaan ei halunnut tanssia. En minäkään olisi tuota teinidiskohumppaa tanssinut.
Näkykö Vikmanni lattialla?
Jaa, JVG ja häissä on kaivettu naftaliinista.
Vierailija kirjoitti:
Arvokkuus jäi näistä teinibileistä puolitiehen
Olin alkuun vähän epäileväinen, mutta ihan hauskaa näytti vierailla olevan! Ei itsenäisyyspäivää tarvitse niin pönöttäen juhlia.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että se Jenni Vartiasen konsertti loppui
Samaa mieltä.
Marin ei ole töissä Suomessa, ei ole poliitikko, eikä missään tekemisissä Stubbien kanssa. Miksi hvetissä hän soittelisi tuntemattomalle Suzannelle yhtään mistään syystä? Pitäisikö hänen pyytää lupaa laittaa muotisuunnittelijan hänelle tekemä asu päälle? Miksei Stubbit soitelleet hänelle ja vaihtaneet asua??
Mistä sinä luulet tietäväsi, ettei ole heidän kanssaan missään tekemisissä? Emme elä enää 1700-lukua, jolloin viestintä Suomesta ulkomaille oli hyvin vaikeaa. Ja vaikka sinä et sitä tiennytkään, Stubbit ovat olleet osa Suomen politiikkaan myös Marinin pääministerikaudella. Eivät ole mitään tuntemattomia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko nää jatkojen artistit jauhoissa?
Jauhobilleet on
Vierailija kirjoitti:
Diarralla on isot tissit.
No ne oli juuri, yhdet niistä jotka näytti pelottavasti pullahtavan yli hetkenä minä hyvänsä.
Ei kunnioita vaimoaan vaan naljailee. Molemmilla lapsillaan ruskea puoliso, jos periytyy tavat. Linnassa haisee varmaan pieru kun niin paljon ihmisiä syömässä lörtsyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Vartiainen aivan surkea valinta musiikkinumeroksi. Ei yhtään hittiä ja iskelmälle tyypillinen melankolisuus ei sovi näihin juhliin ollenkaan. Marzi Nyman myös vuodesta toiseen -miksi? Suomessa on paljon mielenkiintoisempia artisteja, joita ei koskaan huomioida. Aina vaan samat naamat kaikkialla.
Etkö kuullut kun Stubb juuri sanoi että fanittaa Vartiaista ja Marzi Nymania?
Nää kitaristit on joka paikassa runk-ksa-massa sen kitaran kaulan kanssa. Naama ja kehon kieli kuin or-ku-n kierteessä. Viddu, Kekäläinen jatkoilla. Tuo naama ja ääni on jo niin nähty 🙈🐵🙉🙊🐒
Juontajat kertoi että juhlitaan suomen synttäreitä. Minä kun luulin että itsenäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea oli tuo pride-vampyyri!
Kuka se viivahuuli-tuhrukäsivarsi oli? Kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alexander ei kunnioita edes omaa vaimoaan. "Kyllä se ihan hyvin britiksi hiihtää". Mikä se? Puhuu kuin Suzanne ei olisi itse paikalla. Ihme mollaamista koko ajan ja tuo vihainen tuijotus, kun vaimo hermostuneena vastaa kysymyksiin.
Mua ihmetyttää tuo pariskunta. Suzanne vaikuttaa ihan fiksulta naiselta kuitenkin.
Mies osoittaa suurinta viisautta jos ja kun onnistuu hankkimaan itseään fiksumman vaimon. Minä ja mieheni olemme tästä yhtä mieltä.
Elli syöny jo joulusuklaita kun finnejä on tullu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hehän ovat kotimaassaan. Suurlähetystöt ovat kyseisen maan maaperää, eli vedä nyt hiukan happea. Tässä ei ole varmasti sinulta mitään pois."
Ei ole pakko poistua suurlähetystön alueelta ja osallistua linnan juhliin, jos ei halua käyttäytyä. Presidentin linna on Suomen maaperällä.
Iraniin matkustavia suomalaisia naisia pakotetaan pukeutumaan huntuun, mutta Iranin suurlähettiläs ei voi kätellä naista Suomessa. Tasapuolista? Vai islamin ylimielisyyttä?
Miksi raivoat aiheesta, joka ei loiukkaan sen kohdetta eli presidenttiparia ollenkaan? He ymmärtävät eri kulttuureita, toisin kuin sinä.
Mistä tiedät, ettei Suzannea loukkaa se, ettei häntä kätellä, kun on vain vähäpätöinen nainen?
''Kyseessä ei ole vähempiarvoisena pitäminen vaan se, että moni muslimi ei kättele vieraita vastakkaista sukupuolta edustavia kodka se ei ole soveliasta.''
Niin, ja se on järkyttävän takapajuista toimintaa. 'Ei ole soveliasta'. pthyi! Siinä seksualisoidaan toinen ihminen, vastakkainen sukupuoli, hän ei ole käytännössä mitään muuta kuin kävelevä v''ttu tai kävelevä k''rpä. Oli se sitten vanha, nuori tai siltä välin. Ei osata ottaa ihmistä ihmisenä, esim omaa työtään tekevänä yksilönä. Aina tulee se vddu tahi krpä eli sukupuoli ensin näiden ajatusmaailmassa. Jälkijättöistä, alentavaa ja sitä muka pitäisi arvostaa. Hah.
Ihan sama bilemeininki Kämpissä, kuten aina. Onkohan alex jo tullu paikalle? Ai, niin, sillähän on samanlaiset rällätykset ollu koko illan linnassa. Siellä vartiaisen keikka, jatkoilla ellinooran keikka. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toikohan Vornasen läsnäolo edes vähän lisä jännitystä
Kuin myös sannulin, mikä kunto .
Kyllä on kutsutta ns. kerma koolle
Vierailija kirjoitti:
Ei. Suomessa ei selvitetä yhtään mistään linnan juhlien emännän asun väriä. Mitään tuollaista tapaa ei ole. Se on salaisuus ennen tilaisuutta, ei sitä kellekään paljasteta sitä ennen.
Joka vuosi ties kuinka monella vieraalla on saman värinen asu kuin illan emännällä.
Turhaan jankkaat, kun et ole koskaan linnaan kutsua saanut etkä tule saamaan. Me aikuiset ymmärrämme, että asioita voi saada selville ilman, että se lukee iltasanomissa.
Kyllä minä tunne useita linnan juhlissa olleita, sekä politiikassa toimivia. Lähisukulainen oli virkansa takia vakiovieras vuosikausia.
Sinä olet täysin yksiselitteisesti väärässä.
Niin te henkisesti 7-vuotiaat aikuiset ilmeisesti kuvittelette.