Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täysin random miehet käyttävät minua terapeuttinaan

Vierailija
06.12.2025 |

Esimerkiksi yksityislääkäri, jolla käyn satunnaisesti uusimassa reseptini, kertoo, miten hänen kotinsa on sekainen, täti moitti häntä naimattomuudesta nuorena, suuresta lääkärifirmasta, jossa hän työskentelee löytyisi rikollista toimintaa, josta hän voisi halutessaan ilmoittaa medialle, jne.

Nuorempi työkaverimies kertoo äidin väsymyksestä hänen lapsuudessaan, vanhempien erosta, isän alkoholismista ja muista naisista. Vaikeudesta löytää kumppani, syistä, joihin edelliset suhteet kariutuivat, jne.

Tuntematon mies lähestyy somessa ja haluaa keskustella parisuhteensa tilasta, Jumalasta ja alkoholismista.

Olen alkanut pohtia, onko tällaiset avautumiset normaaleja ja mitä niillä haetaan?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on niin tavallista, etten enää viitsi sanoa kenellekään olevani sairaanhoitaja.  Yleensä sanon olevani poliisi tai opettaja.

Mä olen lastensuojelussa työskentelevä sossu, eikä kukaan halua mulle avautua mistään. Varsinkaan perheelliset 😂 saat lainata mun ammattia ihan vapaasti!

Vierailija
22/63 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoatko AP seksuaalipalveluja eli avautuvat sinua höylättyään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En valitettavasti tarjoa. Seksipalveluja tarjoavalla on käsittääkseni miehiä työkavereina suht harvoin.

ap

Vierailija
24/63 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut saman. Ei kiinnosta vieraiden ihmisten tarinat silloin kun olen hoitamassa omia asioitani, joihin heidänkin tulisi keskittyä.

-pappi

Vierailija
25/63 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä olisit ollut höyläyshommissa joskus niin tietäisit, että miehet suostuu puhumaan ainoastaan ennen siittämistä

Vierailija
26/63 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valitettavasti tarjoa. Seksipalveluja tarjoavalla on käsittääkseni miehiä työkavereina suht harvoin.

ap

Eikös noilla OF h-oroilla ole montakin.

Vierailija
27/63 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä olisit ollut höyläyshommissa joskus niin tietäisit, että miehet suostuu puhumaan ainoastaan ennen siittämistä

Ei se ole muiden syy jos miehesi kääntää kylkeä ja nukahtaa.

Vierailija
28/63 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tämä nyt tulkita sitten niin, että minulle avautumaan tulevat miehet haaveilevat minun höyläämisestäni?

ap

Vierailija
29/63 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö tämä nyt tulkita sitten niin, että minulle avautumaan tulevat miehet haaveilevat minun höyläämisestäni?

ap

Jos et ole susiruma suohirviö, niin varmasti kävisit vaihtelusta.

Vierailija
30/63 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos et ole susiruma suohirviö, niin varmasti kävisit vaihtelusta.

Olen hoikka, naisellinen nelikymppinen nainen. Ja naimisissa.

ap

Vierailija
31/63 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi kivaa jos miehet avautuisivat minulle tollain. Tykkään kuunnella ihmisten traumoja yms, ne ovat kiinnostavia ja mielelläni yritän auttaa. Miehet vaan yleensä piilottelevat heikkouksiaan.

Yleisin avautuminen on baarissa "en ole saanut p*llua moneen vuoteen". Siitä vaan vapaaehtoisena kuuntelemaan, jos kiinnostaa!

Tuohon voi vastata että "En minäkään, mutta kaltaisiasi jannuja panin vankilassa kakkoseen ennen leikkausta kun olin vielä mies"

Vierailija
32/63 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lääkäri kysyi muuten kerran vastaanotolla *Ei ole tullut puheeksi - oletko sinä muuten parisuhteessa?*

Ei liittynyt mitenkään käynnin aiheeseen tuo kysymys.

ap

Vierailija
33/63 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi kivaa jos miehet avautuisivat minulle tollain. Tykkään kuunnella ihmisten traumoja yms, ne ovat kiinnostavia ja mielelläni yritän auttaa. Miehet vaan yleensä piilottelevat heikkouksiaan.

Yleisin avautuminen on baarissa "en ole saanut p*llua moneen vuoteen". Siitä vaan vapaaehtoisena kuuntelemaan, jos kiinnostaa!

Tuohon voi vastata että "En minäkään, mutta kaltaisiasi jannuja panin vankilassa kakkoseen ennen leikkausta kun olin vielä mies"

En halua saada turpaan, itse et ilmeisesti välttele väkivallan uhriksi joutumista.

Vierailija
34/63 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yleinen ilmiö.

Vierailija
35/63 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/63 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Olen mies, enkä ole koskaan avautunut tuntemattomille, joten en pysty samaistumaan.

Vierailija
37/63 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihaa.

Naisten kuvitellaan oleva velvollisia huolehtimaan kaikista, myös miehistä.

Siksi oksentavat pahan olonsa naisten kannettavaksi, riippumatta siitä onko heillä siihen edes naisen suostumusta.

Sen päälle pitäisi tietenkin tyydyttää myös seksuaaliset tarpeet.

Vierailija
38/63 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvihaa.

Naisten kuvitellaan oleva velvollisia huolehtimaan kaikista, myös miehistä.

Siksi oksentavat pahan olonsa naisten kannettavaksi, riippumatta siitä onko heillä siihen edes naisen suostumusta.

Sen päälle pitäisi tietenkin tyydyttää myös seksuaaliset tarpeet.

Niin - kyllä joissain tapauksissa avautumiseen jälkeen tulee hyväksikäytetty olo. Esimerkiksi tämä nuorempi työkaverimies käyttää minua taksikuskina, esim. työpäivän jälkeen hänen täytyy päästä johonkin. 

Koska välillemme on hänen intiimiasioidensa minulle kertomisen seurauksena syntynyt jokin ihme side, hän voi pyytää minulta asioita. Ja koska olen tavallaan hänen yksityisasioidensa *kantaja*, minulla on jokin velvollisuus huolehtia hänestä auttamalla hyvin monin tavoin (tältä minusta tuntuu).

ap

Vierailija
39/63 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuakin

tutumpaa kauraa.

*huoh*

Ohitan --- 🧐👋

Vierailija
40/63 |
06.12.2025 |