Miksi täysin random miehet käyttävät minua terapeuttinaan
Esimerkiksi yksityislääkäri, jolla käyn satunnaisesti uusimassa reseptini, kertoo, miten hänen kotinsa on sekainen, täti moitti häntä naimattomuudesta nuorena, suuresta lääkärifirmasta, jossa hän työskentelee löytyisi rikollista toimintaa, josta hän voisi halutessaan ilmoittaa medialle, jne.
Nuorempi työkaverimies kertoo äidin väsymyksestä hänen lapsuudessaan, vanhempien erosta, isän alkoholismista ja muista naisista. Vaikeudesta löytää kumppani, syistä, joihin edelliset suhteet kariutuivat, jne.
Tuntematon mies lähestyy somessa ja haluaa keskustella parisuhteensa tilasta, Jumalasta ja alkoholismista.
Olen alkanut pohtia, onko tällaiset avautumiset normaaleja ja mitä niillä haetaan?
Kommentit (63)
Tarjoatko AP seksuaalipalveluja eli avautuvat sinua höylättyään?
Vierailija kirjoitti:
En valitettavasti tarjoa. Seksipalveluja tarjoavalla on käsittääkseni miehiä työkavereina suht harvoin.
ap
Huomannut saman. Ei kiinnosta vieraiden ihmisten tarinat silloin kun olen hoitamassa omia asioitani, joihin heidänkin tulisi keskittyä.
-pappi
Vierailija kirjoitti:
Jos sä olisit ollut höyläyshommissa joskus niin tietäisit, että miehet suostuu puhumaan ainoastaan ennen siittämistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valitettavasti tarjoa. Seksipalveluja tarjoavalla on käsittääkseni miehiä työkavereina suht harvoin.ap
Eikös noilla OF h-oroilla ole montakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä olisit ollut höyläyshommissa joskus niin tietäisit, että miehet suostuu puhumaan ainoastaan ennen siittämistä
Ei se ole muiden syy jos miehesi kääntää kylkeä ja nukahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tämä nyt tulkita sitten niin, että minulle avautumaan tulevat miehet haaveilevat minun höyläämisestäni?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tämä nyt tulkita sitten niin, että minulle avautumaan tulevat miehet haaveilevat minun höyläämisestäni?ap
Jos et ole susiruma suohirviö, niin varmasti kävisit vaihtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tämä nyt tulkita sitten niin, että minulle avautumaan tulevat miehet haaveilevat minun höyläämisestäni?ap
Jos et ole susiruma suohirviö, niin varmasti kävisit vaihtelusta.
Olen hoikka, naisellinen nelikymppinen nainen. Ja naimisissa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi kivaa jos miehet avautuisivat minulle tollain. Tykkään kuunnella ihmisten traumoja yms, ne ovat kiinnostavia ja mielelläni yritän auttaa. Miehet vaan yleensä piilottelevat heikkouksiaan.
Yleisin avautuminen on baarissa "en ole saanut p*llua moneen vuoteen". Siitä vaan vapaaehtoisena kuuntelemaan, jos kiinnostaa!
Tuohon voi vastata että "En minäkään, mutta kaltaisiasi jannuja panin vankilassa kakkoseen ennen leikkausta kun olin vielä mies"
Tuo lääkäri kysyi muuten kerran vastaanotolla *Ei ole tullut puheeksi - oletko sinä muuten parisuhteessa?*
Ei liittynyt mitenkään käynnin aiheeseen tuo kysymys.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi kivaa jos miehet avautuisivat minulle tollain. Tykkään kuunnella ihmisten traumoja yms, ne ovat kiinnostavia ja mielelläni yritän auttaa. Miehet vaan yleensä piilottelevat heikkouksiaan.
Yleisin avautuminen on baarissa "en ole saanut p*llua moneen vuoteen". Siitä vaan vapaaehtoisena kuuntelemaan, jos kiinnostaa!
Tuohon voi vastata että "En minäkään, mutta kaltaisiasi jannuja panin vankilassa kakkoseen ennen leikkausta kun olin vielä mies"
En halua saada turpaan, itse et ilmeisesti välttele väkivallan uhriksi joutumista.
En osaa sanoa. Olen mies, enkä ole koskaan avautunut tuntemattomille, joten en pysty samaistumaan.
Naisvihaa.
Naisten kuvitellaan oleva velvollisia huolehtimaan kaikista, myös miehistä.
Siksi oksentavat pahan olonsa naisten kannettavaksi, riippumatta siitä onko heillä siihen edes naisen suostumusta.
Sen päälle pitäisi tietenkin tyydyttää myös seksuaaliset tarpeet.
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaa.
Naisten kuvitellaan oleva velvollisia huolehtimaan kaikista, myös miehistä.
Siksi oksentavat pahan olonsa naisten kannettavaksi, riippumatta siitä onko heillä siihen edes naisen suostumusta.
Sen päälle pitäisi tietenkin tyydyttää myös seksuaaliset tarpeet.
Niin - kyllä joissain tapauksissa avautumiseen jälkeen tulee hyväksikäytetty olo. Esimerkiksi tämä nuorempi työkaverimies käyttää minua taksikuskina, esim. työpäivän jälkeen hänen täytyy päästä johonkin.
Koska välillemme on hänen intiimiasioidensa minulle kertomisen seurauksena syntynyt jokin ihme side, hän voi pyytää minulta asioita. Ja koska olen tavallaan hänen yksityisasioidensa *kantaja*, minulla on jokin velvollisuus huolehtia hänestä auttamalla hyvin monin tavoin (tältä minusta tuntuu).
ap
Tuttuakin
tutumpaa kauraa.
*huoh*
Ohitan --- 🧐👋
Mä olen lastensuojelussa työskentelevä sossu, eikä kukaan halua mulle avautua mistään. Varsinkaan perheelliset 😂 saat lainata mun ammattia ihan vapaasti!