Mikä saa ihmisen jolla on suhteellisen paljon rahaa, käyttämään rahansa kalleisiin vaatteisiin kuten kenkiin
Kaikki mahdollisuudet tehdä elämästä unelmaa, seikkailua tai auttaa vähempiosaisia, mutta nämä henkilöt ostaa kengät. Miksi
Kommentit (45)
ketähän nämä vähempiosaiset ovat, joita ap:n mielestä pitäisi auttaa?
luultavasti ap haluaisi itse saada lisää muiden rahoja, kun on töitä välttelevä yh sossunelätti ja mikään korvaus sohvallamakaamisesta ei ole liian suuri.
Enpä näin rikkaana tunne kovin montaa köyhää joita haluaisin auttaa.
Suoraan sanottuna, köyhät ihmiset ovat aika v itun mulukkuja. Ei nyt ettei muissa tuloryhmissä sellaisia olisi, mutta köyhissä ne ovat kyllä yliedustettuina.
Turha odottaa mitään apua, jos et itse auttaisi jos roolit olisivat vaihtuneet. Ihan vaan teille neuvoksi.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna, köyhät ihmiset ovat aika v itun mulukkuja. Ei nyt ettei muissa tuloryhmissä sellaisia olisi, mutta köyhissä ne ovat kyllä yliedustettuina.
Turha odottaa mitään apua, jos et itse auttaisi jos roolit olisivat vaihtuneet. Ihan vaan teille neuvoksi.
köyhät saavat jo nyt meidän veronmaksajien rahoilla riittävästi tatuointeja, lävistyksiä, irtoripsiä, siideriä ja tupakkaa. ei köyhille kannata emenpää rahaa antaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
köyhät saavat jo nyt meidän veronmaksajien rahoilla riittävästi tatuointeja, lävistyksiä, irtoripsiä, siideriä ja tupakkaa. ei köyhille kannata emenpää rahaa antaa
Sen takiahan ne on köyhiä, kun eivät osaa rahaa käyttää.
millainen ihminen kuvittelee, että toisella on paljon rahaa, jos sen toisen kaikki rahat kuluvat vaatteisiin?