Mikä saa ihmisen jolla on suhteellisen paljon rahaa, käyttämään rahansa kalleisiin vaatteisiin kuten kenkiin
Kaikki mahdollisuudet tehdä elämästä unelmaa, seikkailua tai auttaa vähempiosaisia, mutta nämä henkilöt ostaa kengät. Miksi
Kommentit (38)
Tuo kieltämättä kuulostaa aika low-iq jutulta, mutta kai siinä loppujenlopuksi yritetään heittää rahaa traumojen päälle. Kumpi on totuus vai onko kyse jostain muusta, en tiedä.
Noin yleensä käy kun ei ymmärretä sen rahan arvoa ja on eletty hedonistisen onnellisuuden varassa jopa köyhänä.
Miksi ei? En minä ainoaa tonniani kenkiin laita. Niitä jää kyllä tarpeeksi monta kaikkeen muuhunkin käytettäväksi.
Koska pitää kengistä, siksi. Toiset laittaa vähät rahansa viinaan ja tupakkaan, se vasta kummallista on.
Mihin se raha sitten pitäisi laittaa ellei omiin tarpeisiin tai sijoituksiin? Minä ainakin ostan itselleni ja perheelleni asianmukaiset vaatteet ja varusteet. Paljain jaloinko pitäisi kävellä joulukuussa?
Jospa unelma on ne kengät. Älä oleta, että kaikki unelmoi samoista asioista kuin sinä.
Omien rahojensa käytöstä saa itse päättää. Ostin parinsadan euron kengät kävelemistä varten, kestävät toivottavasti viitisen vuotta. Kauniit ja kestävät, mainostavat olevansa maailman parhaat. Tuen myös Amnestya ja paria muutakin järjestöä, jos se nyt tähän kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Huomion kipeys.
Ja keltä saa sitä huomiota? En minä koskaan katso kenenkään kenkiä ovatko uudet vai vanhat.
Täällä on kyllä vähä-älyisiä kommentoijia, meni ap:n pointti nyt kokonaan ohi. Ehkä on aika sulkea vauva.fi tältä päivältä.
Jos ne seikkailut on jo tehty. Olen varakas viisikymppinen. Minä olen maailmaa jo nähnyt eri puolilta ja seikkailuja tehnyt. Hyvät kengät kuullostavat ihan passelilta ostokselta.
Vierailija kirjoitti:
Jospa unelma on ne kengät. Älä oleta, että kaikki unelmoi samoista asioista kuin sinä.
Olen tuon kommentin kirjoittaja ja kenkieni lisäksi rahaa kuluu eläinten suojeluun. Lahjoitan säännöllisesti SEY:lle. Eläimet on täysin ihmisten armoilla, ihmiset keksii aina keinot selvitä.
Koska joitain ihmisiä kiinnostaa kauniit asiat? Siinä on syytä aivan tarpeeksi. Jos asia ei ole sinulle tärkeä, eikä löydy mitään tyyliä ei sinun tarvi asiaa murehtia. Eikä sinulla edes ole siihen rahaa, joten mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kyllä vähä-älyisiä kommentoijia, meni ap:n pointti nyt kokonaan ohi. Ehkä on aika sulkea vauva.fi tältä päivältä.
AP:llä ei kyllä ollut kummoista pointtia. Kunhan oksensi palstalle vähä-älyistä tarinaa mitä sattui mieleen tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet se vähä-älyinen aloittaja, jonka kommentteja suurin osa on tästä ketjusta.
Paljonko on paljon? Talvikengät maksoi 175€ ja vaelluskengät 260€ ja en ainakaan rikas ole. Kaikessa muussa säästän mutta en patjassa, tyynyssä enkä kengissä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmiin aloituksiin saa tyhmiä vastauksia.
En lähtisi tähän kilpailuun. Mulla on kalliita laukkuja ja parinsadan kenkiä useampia. En valita jos joku ostaa mielestäni paskaa ja sijoittaa paskaan. Siinä mielessä en halua itsekään kuulla vinkkejä mihin olisi pitänyt varansa sijoittaa.
Koska mä voin ja olen itse rahani tienannut.