Mies suuttui kun olen taas kipeänä ja pilasin suunnitelmat!
Ihan kuin tahallani ja ihan vaan hänen kiusakseen sairastelisin. En tajua tätä käytöstä. Apua.
Kommentit (53)
kyllä sille voi! jos pesee käsiä ja pitää maskia ja välttää sairaita . oma syysi miehesi pitäisi ennemmin jättää sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttua. Jätä sika, minäkin jätin omani vuosia sitten ja sen jälkeen olen saanut sairastaa ja elää rauhassa..
Kurjinta tässä on se, että miestä ei niinkään harmita se, että mun vointi on huono, vaan se, että hänen päivänsä on pilalla.
Ap
Miksi hänen päivänsä on pilalla. Mikä on tämä meno ja miksi ei mene yksin? Onko joku pariluistelu?
Ravintolaillallinen.
Ap
Eikö se voi mennä yksin tai pyytää jotain kaveria mukaan? Minkä sä sairastumiselle voit.
En tiedä. En jaksa järjestellä hänelle nyt mitään korvaajaa. Muutenkin ärsyttää se, että mies k
Onko miehesi kehitysvammainen vai, miksi hän ei osaa itse hoitaa omia asioitaan?
Sairastumisen feikkaaminen on todella toksista vallankäyttöä.
kyllä sairastuminen on aina oma syy . minä jätin muijan, koska oli aina sairas ja tarttutti minut . yksin eläessäni en ole ollut sairas vuosiin, mutta hän sairastelee jatkuvasti. ei sellaisen kanssa voi olla koka ei osaa pestä käsiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette mene silloin kun et ole enää kipeä? Eli viikon päästä? Tai kahden viikon päästä?
Mitä väliä on, mikä päivä se ravintolaillallinen on?
Koska tilanne voi olla ihan yhtä huono silloinkin. Mistään ei ole mitään takeita.
Ap
Totta. Krooninen mt-sairaus ei tosiaan muutamassa viikossa parane.
Vierailija kirjoitti:
Otappa 1mg Panadol, 800mg Burana ja Duact, niin kykenet yhteiseen menoon!
Tartuttamaan muut, sairaana sairastetaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otappa 1mg Panadol, 800mg Burana ja Duact, niin kykenet yhteiseen menoon!
Tartuttamaan muut, sairaana sairastetaan kotona.
Ei mt-ongelmat tartu.
Onko mies niin epävarma, ettei voi mennä syömään yksin, jos ravimtolaillallisen menetys vaivaa? Hyvä mies ehkä tilaisi noutoruokaa ja hoivailisi sinua.
Vierailija kirjoitti:
Nuha lähtee nuss..
Sain pikkujouluiltana tippurin, kun maksoin uberkuskille taksin.
aapee
Voimia ja rakastavan Taivaan Isän siunausta iltaasi ja elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette mene silloin kun et ole enää kipeä? Eli viikon päästä? Tai kahden viikon päästä?
Koska tilanne voi olla ihan yhtä huono silloinkin. Mistään ei ole mitään takeita.
Ap
Tämä on ihan fyysinen sairaus. Sellaisiakin on olemassa vaikka sinä itse olet potenut pelkkiä mielenterveysongelmia.
Ap
No menette sitten, kun olet terve. Ei ne ravintolat sieltä mihinkään karkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tämä on ihan fyysinen sairaus. Sellaisiakin on olemassa vaikka sinä itse olet potenut pelkkiä mielenterveysongelmia.
Ap
Voithan sinä itsellesi uskotella mitä haluat. Totuus näkyy kilometrien päähän. Ei mieleltään terve ihminen sepitä tälllaista paskaa vauvapalstalla.
Eli hetkinen. Olette suunnitelleet kahdenkeskisen, ilmeisesti romanttisen illallisen ravintolassa ja ihmettelet, kun mies on pahana sen peruuntumisesta?
Oletteko naimisissa? Onko teillä lapsia? Onko hyvät tulot?
Kertomasi mukaan olet toistuvasti sairaana. Onko sinulla syöpä? Oletko raskaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttua. Jätä sika, minäkin jätin omani vuosia sitten ja sen jälkeen olen saanut sairastaa ja elää rauhassa..
Kurjinta tässä on se, että miestä ei niinkään harmita se, että mun vointi on huono, vaan se, että hänen päivänsä on pilalla.
Ap
Miksi hänen päivänsä on pilalla. Mikä on tämä meno ja miksi ei mene yksin? Onko joku pariluistelu?
Ravintolaillallinen.
Ap
Eikö se voi mennä yksin tai pyytää jotain kaveria mukaan? Minkä sä sairastumiselle voit.
En tiedä. En jaksa järjestellä hänelle nyt mitään korvaajaa. Muutenkin ärsyttää se, että mies k
Mies on niin uusavuton ettei itse osaa järjestää? Helvetti luiskaan mokoma vätys!
Ihanan kultakimpleen olet löytänyt. Älä vaan eroa koskaan noin upeasta miesvauvasta!
Joo onko hygieniassasi jotain vialla jos olet kokonajan kipeänä tai ängennyt jonnekin väkijoukkoihin tmv. sairastuttamaan itsesi juuri ennen toiselle(kin) tärkeää menoa. Oikeasti tosi rasittavaa, jos toinen on aina kipeänä, itselläkin ollut tällainen suhde ja kyllä se ihminen olisi paljonkin voinut tehdä asioita toisin, jos olisi kiinnostanut, etenkin jos itsekin tiedostaa helposti sairastuvansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ravintolaillallinen.
Ap
Miksi mies ei itse osaa hankkia itselleen toista ruokailuseuraa? Miksi sinun pitäisi se järjestää?
Ap:lla selkeästi jokin krooninen sairaus eikä mikään pikkunuha. Tulee ihan mieleen entinen parisuhteeni, jossa mies myös suuttui sairastelustani ihan muuten vaan, ei meillä useinkaan ollut edes mitään suunnitelmia kun ei halunnut käydä missään. Harvinaisen v-mäistä käytöstä. Siksi kyseinen mies onkin nykyään ex.
Nykyisen kanssa ei tarvitse purra hammasta ja sinnitellä. Jos jompikumpi on huonovointinen, niin sitten joko vaan toinen menee tai sitten ollaan yhdessä kotona ja mennään yhdessä myöhemmin.
Miksi sun pitäisi mitään järjestää? Eikö se osaa itse soittaa kavereilleen tai mennä yksin?