Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui kun olen taas kipeänä ja pilasin suunnitelmat!

Vierailija
06.12.2025 |

Ihan kuin tahallani ja ihan vaan hänen kiusakseen sairastelisin. En tajua tätä käytöstä. Apua.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinun sairastumisesi edes vaikuttaa miehen suunnitelmiin? 

Vierailija
2/53 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinun sairastumisesi edes vaikuttaa miehen suunnitelmiin? 

Olisi ollut yhteinen meno.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Jätä sika, minäkin jätin omani vuosia sitten ja sen jälkeen olen saanut sairastaa ja elää rauhassa..

Vierailija
4/53 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa 1mg Panadol, 800mg Burana ja Duact, niin kykenet yhteiseen menoon!

Vierailija
5/53 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin. Sieltä se apu löytyy. Kysy itseltäsi, miksi sinä olet tässä suhteessa. Mitä se antaa sinulle enemmän kuin jos etsisit vielä omaa onneasi sinkkuna?

Vierailija
6/53 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Jätä sika, minäkin jätin omani vuosia sitten ja sen jälkeen olen saanut sairastaa ja elää rauhassa..

Kurjinta tässä on se, että miestä ei niinkään harmita se, että mun vointi on huono, vaan se, että hänen päivänsä on pilalla.

Ap

Vierailija
7/53 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otappa 1mg Panadol, 800mg Burana ja Duact, niin kykenet yhteiseen menoon!

En ole flunssassa.

Ap

Vierailija
8/53 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurjinta tässä on se, että miestä ei niinkään harmita se, että mun vointi on huono, vaan se, että hänen päivänsä on pilalla.

Ap

Miksi hänen päivänsä on pilalla. Mikä on tämä meno ja miksi ei mene yksin? Onko joku pariluistelu? 

Vierailija
9/53 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuha lähtee nuss..

Vierailija
10/53 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi hänen päivänsä on pilalla. Mikä on tämä meno ja miksi ei mene yksin? Onko joku pariluistelu? 

Ravintolaillallinen.

Ap

Vierailija
11/53 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös mies joka ei tykännyt yhtään että olin kipeänä, koska hänen suunnitelmansa yhdessä olosta meni mönkään. Muutenkin sellainen tampio joka näki kaiken vain oman napansa kautta. Luiskaan lähti. 

Vierailija
12/53 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostoksi ää anna pilluu sille puoleen vuoteen.

Vierailija
13/53 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tärkeimät asiat ensin

T: Miehesi

Vierailija
14/53 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ravintolaillallinen.

Ap

Eikö se voi mennä yksin tai pyytää jotain kaveria mukaan? Minkä sä sairastumiselle voit.

Vierailija
15/53 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incellin pomminvarma juhlapäivätrollaus jälleen.

Vierailija
16/53 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette mene silloin kun et ole enää kipeä? Eli viikon päästä? Tai kahden viikon päästä?

Mitä väliä on, mikä päivä se ravintolaillallinen on?

Vierailija
17/53 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ravintolaillallinen.

Ap

Eikö se voi mennä yksin tai pyytää jotain kaveria mukaan? Minkä sä sairastumiselle voit.

En tiedä. En jaksa järjestellä hänelle nyt mitään korvaajaa. Muutenkin ärsyttää se, että mies käyttäytyy niin kuin tämä olisi juuri hänelle erityisen vaikeaa aikaa. Vaikka minä olen se joka joutuu kärsimään nämä kaikki oireet uudelleen ja uudelleen ja pelkäämään, että tää ei koskaan lopu.

Ap

Vierailija
18/53 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
19/53 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista on elämä idi ooteilla, jotka ovat valinneet omanlaisensa puolison. 

Vierailija
20/53 |
06.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette mene silloin kun et ole enää kipeä? Eli viikon päästä? Tai kahden viikon päästä?

Mitä väliä on, mikä päivä se ravintolaillallinen on?

Koska tilanne voi olla ihan yhtä huono silloinkin. Mistään ei ole mitään takeita.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä