Onhan tää Katri-Helenan viimeinen konsertti aika kauheaa kuunneltavaa
Ajatelkaa että jotkut vielä maksoivat päästäkseen paikalle
Kommentit (150)
Onks tuo Olli Lindholmin tytär laulamassa myös?
On jo puhkikulunutta kuten edesmenneen Loirinkin. Kumpainenkaan ei osannut lopettaa ajoissa, eikä kuolema korjannut kuten joidenkin kohdalla käy.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen 80 -vuotias.Toiset on saatana kuollut aikoja sitten ennen tuota kunnioitettavaa ikää ,joten pidäpä turpas kiinni.
Katrilla on hyvät geenit, äitinsä eli yli 100 vuotiaaksi ja isäkin 83 vuotiaaksi.
Hän on 80-vuotias ja vetää kuin nuori artisti.
Ennen kaikkea tuoa yhteisyys katsomon kanssa.
Minä nyt tietsikalla katson ja kuuntelen.
Kyyneleet silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justiin ihmetellään paljon musiikkia harrastaneen (mm. yhdessä Suomen parhaista kuoroista laulaneen) miehen kanssa, kuinka hyvältä hänen äänensä vieläkin kuulostaa ja kuinka puhtaasti (nuotilleen) hänen laulunsa menee. Ihan uskomatonta 80-vuotiaalta.
Meinasit, että musikaalisuus katoaa iän myötä?
Joskus en jaksa.
Jos on pakko tulla pätemään, niin selvitä itsellesi edes ensin, mitä ikääntymisen aiheuttamat fysiologiset muutokset tekevät ihmisen äänelle. Tai ihan vain mieti mielessäsi, miltä keskivertovanhuksen puheääni (saati lauluääni) kuulostaa. Niin - ohuelta, ehkä käheältä, ääni särkyy helposti, kapea ääniala jne.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tuo jatkuva yleisön näyttäminen, kamera voisi pysyä esiintyjissä. Olisi ollut parempi lähettää aikanaan suorana eikä tällaisena laskelmoituna ja liikatuotettuna.
Kyllä sitä yleisöä näytetään vaikka olisi suora lähetys. Jo -50 luvulla oli kääntyvät kamerat.
Hienosti toteutettu ja noin. Mutta mua häiritsee Nina tapion asu. Mitäköhän käynyt, eikö sovittanut hametta vasta kuin h-hetkellä ja huomasi lyhyyden. Pyöräilyshortsit alle ratkaisuksi.. en ymmärrä?
Olin tuolla, tunnelma oli ihan uskomaton. Monella keikalla olen ollut, vastaavaa tunnelmaa en ole kokenut.
Ja nuo kulissit ovat upeat ja kamerat yleisölle. Kohta tulee huippukohta.
Voi miten kyynelehdin. Oli se rnnrn kaunists.
Vierailija kirjoitti:
Olin tuolla, tunnelma oli ihan uskomaton. Monella keikalla olen ollut, vastaavaa tunnelmaa en ole kokenut.
Hienoa kun pääsit mukaan.
Hyvä aika lopettaa kun kuitenkaan ääni tulee kestämään niin hyvin pitkään nuoruuden heleitä kappaleita.
Onneksi katson tätä yksin kun itkeä turskutin Mun sydämeni tänne jää -kappaleen aikana.
Miksi tuo yleisökamera kuvaa rumia?
Onneksi tuohon konserttiin sai ottaa kännykät mukaan. Hienolta näyttää tuo tähtitaivas !
"On jo puhkikulunutta kuten edesmenneen Loirinkin. Kumpainenkaan ei osannut lopettaa ajoissa, eikä kuolema korjannut kuten joidenkin kohdalla käy. "
Parempi puhkikulunutta (lue: kultalevyjä saanut), kuin yhden hitin ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Miten se poistuminen noin suuren joukon kanssa tapahtui? Busseille, junalle kävellen vai miten sieltä kapeista ovista?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi katson tätä yksin kun itkeä turskutin Mun sydämeni tänne jää -kappaleen aikana.
Sydän on kiveä, jos ei tuon aikana liikutu 😭
Kuullanko Miljoona ruusua??