Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos ostaa 20e lahjakortin Normaliin niin saako ne naiset siitä mitään irti?

Vierailija
06.12.2025 |

Kysymys

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt kerran tuolla kaupassa ja ihmettelisin suuresti jos joku ostaisi minulle aikuiselle naiselle lahjakortin tuonne. Ymmärrän että jollekkin teinille tai lapselle voi olla kyseisen kaupan lahjakortti ok. Mutta aikuiselle naiselle en suosittelisi ellei sitten halua osoittaa kuinka lapsellisena kyseistä naista pitää. 

Tavallaan totta tämäkin; ymmärrän kirjoittajan näkökulman. Meidän kaupungissa kyseisessä kaupassa käyvät kyllä kaiken ikäiset. Minäkin keski-ikäinen kuluttaja ostan sieltä mm. pyykinvalkaisujauhetta ja matkakosmetiikkaa. 

Tosin ap:n kannattaa kyllä pohtia, sopiiko juuri Normalin lahjakortti lahjan saajalle. Tosin parin kympin lahjabudjetilla ei valinnanvaraa kovin laajalti ole. Ehkä S-ryhmän lahjakortti? Kaunis suklaarasia ja pieni kukkakimppu?

Vierailija
22/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen. Ostaisin shampoota ja hoitoainetta, suihkugeeliä ja muuta mitä tarvitsen. Ihan samoja tuotteita siellä on kuin marketeissa eikä ole pakko ostaa mitään ns kiinapaskaa mitä joku näköjään täällä luulee Normalin ainoastaan myyvän. N56

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 eurolla saa vaikka mitä. Kiva lahja.

Vierailija
24/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan aikuiselle naiselle mitään Normalin lahjakortteja.

Vierailija
25/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin saaja voi laittaa itse lisää, jos ei 20 euroa riitä. 20 euroa on kuitenkin paljon rahaa.

Vierailija
26/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt kerran tuolla kaupassa ja ihmettelisin suuresti jos joku ostaisi minulle aikuiselle naiselle lahjakortin tuonne. Ymmärrän että jollekkin teinille tai lapselle voi olla kyseisen kaupan lahjakortti ok. Mutta aikuiselle naiselle en suosittelisi ellei sitten halua osoittaa kuinka lapsellisena kyseistä naista pitää. 

Kävit kuitenkin, etkä silti tiedä, että sieltä voi ostaa esimerkiksi saippuoita, shampoota, hammastahnaa, hammasharjoja, pienelektroniikkaa, kauneudenhoitotuotteita ja hajuvesiä?

No. Mä tilaan saippuat ym. Dermosililta, ostan shampoon kampaajaltani, hammashuoltotarvikkeet päivittäistavarakaupasta, elektroniikan paikallisesta kivijalkakaupasta, kauneudenhoitotuotteet ja hajuvedet laivalta. Että hukkaan menisi lahjakortti ainakin minulla.

N50+

Vierailija
27/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta ap mieluummin vaikka kukkia sillä parillakympillä. Harva nainen arvostaa krääsäkaupan lahjakorttia.

Kukat olisivat kiva lahja nekin, mutta ainakin minä löydän Normalista ihan hyviä tuotteita, samoja kuin muissakin kaupoissa, ja usein vähän halvemmalla. Viimeksi ostin shampoota (Aussie), hammastahnaa (Jordan), kuivattuja hedelmiä ja mausteita.

Vierailija
28/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normalissa on myös hyviä kasvomaskeja ja sitten intiimi tuotteiden sarja Alva. Meikki sienet siellä on jees, ne pienet kynsilakat on ihan hyviä.. Hius tuotteita on melko paljon vaikkapa kiharalle hiukselle , hiusmaskejakin on valikoimaa

Vierailija
29/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lkerran olet tuollainen visukinttu, ap, niin pidä edelleen "älä osta mitään"  -päivä!

Vierailija
30/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiselle naiselle 100e lahjakortti Sokokseen.

Ja jos oma nainen, niin noloa jos ei tunne häntä niin, ettei osaa ostaa lahjaa vaan antaa lahjakortin

Vierailija
31/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan hirveästi ihmisestä. Itse en tuonne lahjakorttia haluaisi. Eikä edes teinityttöni. Vähän sama kuin antaisi lahjakortin ruokakauppaan. 

Vierailija
32/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ihan hyödyllinen lahja, kaikkihan shampoota ja hammastahnaa käyttävät, mutta jos se on kumppanille tarkoitettu, niin aika persoonaton.

Parhaat lahjat, jotka olen itse kumppaniltani saanut, ovat olleet rahallisesti lähes arvottomia, mutta tunnearvo on aivan valtava, koska kumppani on todella ajatellut minun kiinnostuksen kohteitani ja meidän yhteisiä juttujamme.

Vierailija
33/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollahan saa Normalista jo korillisen tavaraa.

Joo korillisen kiinapaskaa ja kuorman kemiallisia myrkkyjä kauneus/hygieniatuotteiden muodossa.

Nämähän on juuri asioita mitä nykynuoret väittää vastustavansa. Kumma kyllä parveilevat tungokseen saakka kyseiset riistolafkat ja kantavat selkä vääränä luonnonvaroja tuhlaavia tuotteita kotiinsa 🤡💩🤣

Ihan samoja tuotteita siellä myydään kuin muissakin kaupoissa, mutta huomattavasti halvemmalla. 

Vierailija
34/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kauheen mielellään asioisi Normalissa. Nuorten työoloista on liikkunut ikävää tietoa ja valikoimassa on tavallisten tuotteiden lisäksi paljon kulutusta lisäävää, laadutonta krääsää. Olisi kiva, jos nämä kaupat kuihtuisivat pikkuhiljaa pois.

Vierailija
35/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollahan saa Normalista jo korillisen tavaraa.

Joo korillisen kiinapaskaa ja kuorman kemiallisia myrkkyjä kauneus/hygieniatuotteiden muodossa.

Nämähän on juuri asioita mitä nykynuoret väittää vastustavansa. Kumma kyllä parveilevat tungokseen saakka kyseiset riistolafkat ja kantavat selkä vääränä luonnonvaroja tuhlaavia tuotteita kotiinsa 🤡💩🤣

No ite ostan esim garnierin puhdistusvesiä, kun ovat normalissa halvempia kuin marketissa 

Vierailija
36/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävit kuitenkin, etkä silti tiedä, että sieltä voi ostaa esimerkiksi saippuoita, shampoota, hammastahnaa, hammasharjoja, pienelektroniikkaa, kauneudenhoitotuotteita ja hajuvesiä?

No. Mä tilaan saippuat ym. Dermosililta, ostan shampoon kampaajaltani, hammashuoltotarvikkeet päivittäistavarakaupasta, elektroniikan paikallisesta kivijalkakaupasta, kauneudenhoitotuotteet ja hajuvedet laivalta. Että hukkaan menisi lahjakortti ainakin minulla.

N

Näin me ihmiset ollaan erilaisia. Minä en käy ikinä kampaajalla, enkä varsinkaan ostaisi sieltä shampoota. Hammashuoltovälineet on normalissa ihan samat kuin päivittäiskaupassa, mutta vain halvempia. Enpä ole nähnyt elektroniikkaa myyviä kivijalkakauppoja enää vuosiin. Laivalla kaikki kosmetiikka ja hajuvedet on todella kalliita. 

Vierailija
37/37 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihan söpö pikku lahja ja ilahtuisin, vaikka ei sinällään ole tarve kun omaakin rahaa on niin paljon. 

Käyn joskus normalissa kun sieltä löytää kaikkea hyödyllistä ja erikoista aika edullisesti. Olen ostanut mm. sellaisen laitteen mikä hieroo naamaa ja olen huomannut ihon parantuneen ja lihaksien muuttuneen. Ei roiku enää posket. Enkä ole samanlaista nähnyt missään. Siellä on myös kynnenkovettajaa 5 e halvemmalla mitä muualla. Olen ostanut myös niitä mainioita matkatarvikkeita mm. hajuvesien tyhjiä hylsyjä ja tehnyt omia miksereitä hajuvesistäni. 

Normalissa on vain yksi tosi ärsyttävä asia: siellä uupuu kesken matkan ja joskus meinaa tulla paniikki kun se kiemurakäytävä on niin pitkä ja sokkeloinen. Paniikkisille ihmisille pitäisi avata ne oikotieväylät. Sinne voi siis mennä ainoastaan silloin kun mieli on hyvä ja jaksaa kohdata sen valtavan tavaramäärän.